wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Heisterkamp, Szczecin http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683 |
Strona 4 z 20 |
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 22:53 ] |
Tytuł: | |
Pazdz a jak to jest z tymi autami?Ile Twój tata jezdzi już ta SCANIĄ,bo wcześniej o ile dobrze pamiętam jezdził DAF-em...?Ile ona ma lat,i ile pali na 100 przy tych troche mizernych 340km...A i czy oni ganiają na Hiszpanię albo na Włochy czy tylko beneluksy,Anglia,Niemcy,Szwecja,Francja? |
Autor: | lukaszml [ 30 lip 2006, 22:59 ] |
Tytuł: | |
Jeździsz 3 czy 4 tygodnie (nie pamiętam dokładnie) po czym idziesz na tydzien do domu i jak przychodzisz po tym tygodniu dostajesz nowe auto, a Pazdza fater akurat najpierw jeździł Dafem, potem Scanią i teraz znowu siadł na Scanie, zapewne nie tą samą (być może jeszcze czymś jeździł w międzyczasie)... |
Autor: | Igor [ 31 lip 2006, 9:59 ] |
Tytuł: | |
Ostatnio widziałem w Veronie Scanie R z Heisterkampu, ale z tego co widziałem to tylko sporadycznie obsługują Włochy |
Autor: | łukasz [ 31 lip 2006, 13:33 ] |
Tytuł: | |
A nie wiesz Pazdz co ile oni wymieniają autka?Gdzie się opłaca najlepiej jezdzic,co do kasy?Pewnie na wyspy?Bo ja to bardzo bym chciał na Szwecję pojezdzić,możesz troche zgłębic tajniki tamtego kierunku-o ile posiadasz takowe informacje... |
Autor: | Martin [ 31 lip 2006, 13:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A na Hiszpanię też latają
Współczuje temu biednemu motorowi 340 KM i kierowcy który jedzie bez klimy
|
Autor: | łukasz [ 31 lip 2006, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Pazdz a możesz odpowiedzieć na moje wcześniejsze pytania?Co do tych 340km na Hiszpanię to sądzę,że naprawdę ma co robić ten silniczek,bo VOLVO 460 którym śmiga ojciec musi często schodzic do 5 na nie których wzniesieniach,a co dopiero ponad 100 koni słabsza SCANIA...Moze latają tu bliżej na Hiszpanię to tam nie ma aż takich strasznych górek-chyba że u góry Hiszpanii jest jeszcze IRUN... |
Autor: | łukasz [ 31 lip 2006, 14:23 ] |
Tytuł: | |
Dzieki Pazdz za odpowiedz... Właśnie za to lubię skandynawów... [ Dodano: Pon, 31.07.2006, 13:25 ] A mówiłeś co we wcześniejszych postach,że mają też mocniejsze auta?Możesz podać jakieś przykłady,albo najlepiej foty jakbyś miał bo ja również mocniejszego auta niż 380km DAF XF to nie widziałem... |
Autor: | Pazdz [ 03 sie 2006, 17:13 ] |
Tytuł: | |
Jest też kilka Scań 124 o mocy 420KM, ale fotek niestety nie mam. A ile ich jest tez nie wiem. Zapewne mało. Albo mnie oczy mylą, albo ten DAF jest na polskich blachach: (C) http://www.lkw-infos.de |
Autor: | Justyna [ 03 sie 2006, 17:28 ] |
Tytuł: | |
Tak, tablice sa od ZS.... |
Autor: | Igor [ 03 sie 2006, 17:54 ] |
Tytuł: | |
Auta są o nastepujacych mocach: DAF 95XF DayCab/SpaceCab - 380 DAF XF95 SpaceCab - 380 Mercedes-Benz Actros LS '97 - 400 Mercedes-Benz Actros MS Mp2 - ??? Scania 114 Topline - 340/380 Scania 124 Streamline/Topline - 360/400 Scania R Highline - 340 Przynajmniej ja tyle widziałem na zdjęciach |
Autor: | Pazdz [ 03 sie 2006, 17:59 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: DAF 95XF DayCab
Chyba ComfortCab®. |
Autor: | Igor [ 03 sie 2006, 18:02 ] |
Tytuł: | |
Tak, masz racje. Chwilowe zaćmienie miałem. |
Autor: | Dawid21 [ 04 sie 2006, 9:26 ] |
Tytuł: | |
Do tej firmy chce iść mój tata.Podobno nie ma klimy w Cieżarówkach ale placa chyba nie najgorzej.Gorsze jest to że nie mogą jezdzic osoby bez ADR.Czyli ja już nie pojade!! |
Autor: | lukaszml [ 04 sie 2006, 10:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Podobno nie ma klimy
Skoro 'podobno' widać że nieczytałeś tego tematu, bo wszystko pisze wcześniej w temacie... Jakoś Pazdz też niema ADR i przez ileś tam czasu w te wakacje jeździł z faterem, poprostu niekażdy ładunek idzie jako ADR...
|
Autor: | Adam84 [ 04 sie 2006, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Pazdz, jakiś czas temu pisałeś o tym, ze do naczepy montuje się tablice rej. z ciągnika, to znaczy w ciągniku masz dodatkową trzecią tablice do zamontowania w naczepie?Aha jeszcze jedno pytanie jak wygląda sytuacja gdy ciągnik jest na polskich rejstracjach - zdejmuje się jedną z c.s. i na naczepe montuje, czy jakoś inaczej to wygląda?A i jeszcze jedno do czego są te zółte "zakładki" po bokach naczep (na plandekch między paskami) - tak jak w tym Dafie z Schenkerm, którego pokazałeć wyżej.Z góry dzięki za odpowiedź! |
Autor: | Pazdz [ 04 sie 2006, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Pazdz, jakiś czas temu pisałeś o tym, ze do naczepy montuje się tablice rej. z ciągnika, to znaczy w ciągniku masz dodatkową trzecią tablice do zamontowania w naczepie?
Dokładnie tak.Cytuj: Aha jeszcze jedno pytanie jak wygląda sytuacja gdy ciągnik jest na polskich rejstracjach - zdejmuje się jedną z c.s. i na naczepe montuje, czy jakoś inaczej to wygląda?
Również jest 3. tablica rejestracyjna Cytuj: do czego są te zółte "zakładki" po bokach naczep (na plandekch między paskami) - tak jak w tym Dafie z Schenkerm
Tutaj mogę się tylko domyślać, ale wydaje mi się, że są to miejsca przyczepiania tablic ADR (z dokładniejszymi danymi). [ Dodano: Pią, 04.08.2006, 12:54 ] Co do ADRów, to odkąd ojciec tam pracuje, jeszcze ani razu ich nie wiózł. Co nie oznacza, że nie wożą. |
Autor: | Denis [ 04 sie 2006, 13:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytat:
do czego są te zółte "zakładki" po bokach naczep (na plandekch między paskami) - tak jak w tym Dafie z Schenkerm Żeby naczepe załadować na prom lub pociąg bez cioągnika Jakimś specjalnym dzwigiem... |
Autor: | Adam84 [ 04 sie 2006, 13:21 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za odpowiedź - ciekawiła mnie ta kwestia! |
Strona 4 z 20 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |