wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Scania serii 3 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2588 |
Strona 4 z 12 |
Autor: | Duck [ 12 kwie 2007, 21:02 ] |
Tytuł: | |
www.v8power.nl Takie zestawy można spotkać na drogach Rosji. |
Autor: | ciezarowka [ 13 kwie 2007, 20:11 ] |
Tytuł: | |
Nie chce mi się wierzyć, że takie zestawy poruszają się po rosyjskich drogach byłem tam kilka razy nigdy takich zestawów nie spotkałem po za krajami skandynawskimi. Nawet sama marka wskazuje na Skandynawie. |
Autor: | Duck [ 13 kwie 2007, 20:22 ] |
Tytuł: | |
ciezarowka, na 100 % jeżdzą tam zestawy 25.25 m (chociaż to jest dłuższe). Wiem o tym, ponieważ w pewnej prasie kiedyś było napisane że Rosyjska firma kupiła "dłuższych "zestawów, a pozatym zdjęcia były brane z tematu, gdzie pokazywane są zdjęcia aut z Rosji. Chociaż na 2 Scanii jest napis HOLLAND. |
Autor: | stoszek [ 13 kwie 2007, 22:56 ] |
Tytuł: | |
Orientujecie się może ile takie zestawy mają koni? Normalnie około 400 czy 500 czy więcej? |
Autor: | Duck [ 14 kwie 2007, 8:14 ] |
Tytuł: | |
Scania na drugim zdjęciu to model 143. Wydaje mi się, że 1 pierwsza cyfra z ilością koni to 4. Czyli będzie 400,420, 450 lub 470, oczywiście z silnikiem V8. |
Autor: | JoHn [ 14 kwie 2007, 14:38 ] |
Tytuł: | |
W Rosji dopuszczalna dł. zestawu to 25.25m. Bardzo często można tam spotkac tez amerykańskie samochody ze slepperami i normalnymi naczepami. |
Autor: | tajger [ 14 kwie 2007, 15:46 ] |
Tytuł: | |
14 - pojemność silnika 3 - numer serii |
Autor: | Mateux [ 14 kwie 2007, 19:10 ] |
Tytuł: | |
Swietne zestawy! Tato mowił mi ze jezdza tam ale tylko 25,25. Maja za szyba specjalna kartke - przpeustke i jezdza. Chodzi mi tu o samochody z Finlandii, wtedy gajowy sie nie przypierd**. Najczesciej mozna je spotkac na trasie N-S Jezdza nad MCzarne. Ale takich długich to nie widzial, te maj spokojnie ze 25-40m wiec sam nie wiem o co biega. Te na 1 fotce sa jakby ze szwedzkeij firmy bo maj cos tam cos tam Transport AB. Tylko maja zołte blachy wiec znowu nie wiem o co chodzi, ale sa zajebiste. |
Autor: | konradcz13 [ 13 maja 2007, 17:44 ] |
Tytuł: | |
Powiedzcie mi panowie ile pali 113-360, a ile 113-380, w polskich warunkach, i czy one mają już EURO-II |
Autor: | Łukaszz [ 13 maja 2007, 18:15 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Powiedzcie mi panowie ile pali 113-360, a ile 113-380, w polskich warunkach, i czy one mają już EURO-II
Euro II weszło w życie w październiku 1995r., także Scanie 113 produkowane od października 1995r. mają silniki Euro II. Jeśli chodzi o pierwszą część pytania to niestety Ci nie pomogę. Kilka zdjęć: © Fotogaleria Łukasza |
Autor: | konradcz13 [ 14 maja 2007, 21:13 ] |
Tytuł: | |
wielkie dzięki LUKASZ7-77, volvo chyba zastosowało euro II 94r. choć głowy niedam, cholercia jestem ciekaw ile ta 113-380KM może spalić po naszych druszkach, sądze że nie więcej jak 38l/100 |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 14 maja 2007, 22:23 ] |
Tytuł: | |
Co do spalania to dużo zalezy od kierowcy ale ok. 37-42l /100km (zależy też od ton) 360 i 380 były w wersji Euro 2 bo produkowali je jeszcze w 1996r. Osobiście bardziej polecam motor 360km. |
Autor: | AdekS [ 14 maja 2007, 22:36 ] |
Tytuł: | |
U nas babka z 91r. 360KM paliła max. 32l/100. Była bardzo oszczędna a mocy w zupełności wystarczało. |
Autor: | konradcz13 [ 15 maja 2007, 10:10 ] |
Tytuł: | |
o cholercia to mówicie że napolskie dziury 360KM byłby git?, jak by jeszcze euro II się udało zakupić. |
Autor: | Duck [ 15 maja 2007, 16:44 ] |
Tytuł: | |
Hmm a co ma moc do jakości polskich dróg? 360 KM powinno starczyć, ale maksymalnie pod wywrotkę albo zestaw przestrzenny. Do terażniejszego transportu za granicę brakuje jakichś 40. |
Autor: | adonnay [ 15 maja 2007, 21:47 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co do spalania to dużo zalezy od kierowcy ale ok. 37-42l /100km (zależy też od ton) 360 i 380 były w wersji Euro 2 bo produkowali je jeszcze w 1996r. Osobiście bardziej polecam motor 360km. O losie... Się Szofer znasz na normach jak moja babcia na szermierce... Bez urazy, wystarczy popytać. 380 konny silnik był zaledwie z normą Euro I i jedynie ostatnie z faz rozwoju silników 11 litrowych w "3-ciej" generacji miały możliwość konwersji silników z Euro I na Euro II. Ale wymagało to zmiany jednostki EDC i paru zabiegów w komorze silnika. Sam nie jestem pewien czy z tą mocą były takie silniki. Natomiast 360 (sic!) nawet nie miały jednostki EDC i sterowane były na linkę. Konstrukcyjnie te silniki spełniały zaledwie normę Euro 0. Na przyszłość wystarczy telefon do serwisu a każdy Wam taką informację udzieli. ZA DARMO W końcu to nie jest żadna tajemnica. Pozdrawiam.
|
Autor: | konradcz13 [ 16 maja 2007, 21:09 ] |
Tytuł: | |
No ok, ale dla czego ADONNAY uważasz że wersja 360 konna jest lepsza od 380-cio? |
Autor: | AdekS [ 16 maja 2007, 21:47 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: No ok, ale dla czego ADONNAY uważasz że wersja 360 konna jest lepsza od 380-cio?
Ponieważ była mniej skomplikowana i miała mniej elektroniki niż 380
|
Autor: | Grzesiek_KBR [ 16 maja 2007, 22:04 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe. Mam przed sobą prospekt i jest czarno na białym (dosłownie) napisane "Silnik DSC 11 23, moc: 362KM norma emisji EURO 1. Prospekt z1994r. Co do Euro 2 to wujaszek jakieś 2 lata temu brykał po Holandii 113H 360 z końca 1995r. to chyba to E2 musiała mieć. Może w polsce ta wersja nie była oferowana. Tak na marginesie uważam że nie ma lepszego silnika od 360-tki. O to E2 to musze jeszcze kiedyś wujaszka dopytać |
Autor: | ADAMO [ 16 maja 2007, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Z tego co ja pamiętam to nie było silnika Euro-2 przy 360, natomiast 380 owszem miały Euro-2 ale nie wszystkie, już w 95 roku. Silnik 360 jest silnikiem bardzo prostym ze zwykłą linke od gazu, bardzo żywotny, silnik bazowy niewyżyłowany. Natomiast 380 ma już elektronieczne sterowanie gazu EDC i to już nie jest to samo, jadąc jedną i drugą od razu do gustu przypadała mi bardziej 360. |
Strona 4 z 12 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |