wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 4 z 139 |
Autor: | r [ 03 kwie 2007, 19:53 ] |
Tytuł: | |
W ostatnim zdjęciu, ciekawi mnie to, że transport odbył się w dzień ... ładnie, to wygląda, ale nie chciał bym stać tyle h w korku ... |
Autor: | ...:::Eurotrucker:::... [ 03 kwie 2007, 20:02 ] |
Tytuł: | |
Ja dzisiaj koło godziny 18 w Bydgoszczy na wiadukcie koło WZL nr 2 widziałem Volvo Fh12 z naczepą niskopodłogową. Wiózł jakieś skrzynie czy coś podobnego. A co dziwne to nic nie poczułem. A jak jechała Scania to cały wiadukt się trząsł. (zwykła scania z naczepą wielton) |
Autor: | GRZEGORZ [ 03 kwie 2007, 20:12 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: W ostatnim zdjęciu, ciekawi mnie to, że transport odbył się w dzień ...
Nic dziwnego przy takim ładunku w nocy było by dwa razy tyle roboty w dzień chociaż wszystko dobrze widać i nie ma tyle zamętu Cytuj: Ja dzisiaj koło godziny 18 w Bydgoszczy na wiadukcie koło WZL nr 2 widziałem Volvo Fh12 z naczepą niskopodłogową. Wiózł jakieś skrzynie czy coś podobnego. A co dziwne to nic nie poczułem. A jak jechała Scania to cały wiadukt się trząsł. (zwykła scania z naczepą wielton)
Wiesz gabaryt nie zawsze musi być cięższy od zwykłego samochodu na ten przykład suwnica 25m długości a nie waży nawet 20ton
|
Autor: | ...:::Eurotrucker:::... [ 03 kwie 2007, 20:18 ] |
Tytuł: | |
Racja. Fajnie tak popatrzeć na ponadgabaryty. Kiedyś czytałem w magazynie trailer o panas transport jak przewozili rządowego JAK 40. Wieźli go na dwie części. |
Autor: | GRZEGORZ [ 03 kwie 2007, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kiedyś czytałem w magazynie trailer o panas transport jak przewozili rządowego JAK 40. Wieźli go na dwie części.
Czym jest takim JAK 40 przy jednej z większych koparek libhera której jedna gąsienica jedzie na jednym aucie bo waży 40ton, nasz beiharz aż pod tym trzeszczał Do tego transportu było wykorzystane chyba 4 albo 5 samochodów
|
Autor: | ...:::Eurotrucker:::... [ 03 kwie 2007, 20:27 ] |
Tytuł: | |
To to już jest ogrom ale dla oczątkujących nawet mały samolocik robi wrażenie. |
Autor: | ADAMO [ 04 kwie 2007, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Przejazd tej scanii 580 Topline jest gdzieś w internecie utrwalone i do obejrzenie, naprawdę niesamowite wrażenia i odgłosy gdy pojeżdża pod tą góreczke. Tych konstrukcji szerokich na 5.60 nie wywożono czasem przez świecko ?? |
Autor: | GRZEGORZ [ 04 kwie 2007, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Cytuj:
Tych konstrukcji szerokich na 5.60 nie wywożono czasem przez świecko ??
Te akurat jechały po polsce, ale w wakacje wywyoziliśmy przez świecko równie szerokie
|
Autor: | GRZEGORZ [ 09 kwie 2007, 12:38 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ten zestaw raczej lekki jest, ale nie wiem czy naczepa ma narty pod spodem Twisted Evil Twisted Evil
Chłopie dwie osie ciągnące + blokada na dwa mosty i jeżeli ciągnik jest dobrze dociążony to nawet nie powinien kołami zamielić
W każdym razie kierowcy nie zazdroszczę. |
Autor: | Łukaszz [ 21 kwie 2007, 18:05 ] |
Tytuł: | |
DAF 95XF 430 SC Scania 124L 360 CR19 MAN TGA 440 XLX © Fotogaleria by Łukasz |
Autor: | jamra [ 22 kwie 2007, 17:12 ] |
Tytuł: | |
Kilka dni temu, miałem cynk, że przez Ostrów i dalej przez Kalisz pojedzie dość duży gabaryt. Zabrałem aparat, pojechałem polować. Mam kilkanaście fotek o mizernej jakości, ale jeden filmik wyszedł całkiem całkiem. http://www.youtube.com/watch?v=vXhHc7kkDfo |
Autor: | Matee [ 24 kwie 2007, 0:23 ] |
Tytuł: | |
Link do dość ciekawego zdjęcia http://www.zss.pl/~moto/fotografie/gale ... the-ro.jpg Jesli juz było to sorry .. ale przeglądnełem jak na razie tylko 4 strony z tego tematu. Kiedś wracałem z Bydgoszczy i w Gnieźnie (a własciwie jedną wiochę za Gnieznem) Jechały 2 gabaryty z elektrownią wiatrową. Na jednym ze skrzyżowań w tej wiosce wybudawali maleńkie rondko .. nie wiem czy Oni o tym nie wiedzieli .. ale jak sie sklinowali to droga była przez godzine zblokowana .. w ogole wtedy pilot im gdzieś uciekł .. non stop wołali go na CB na #19 i cały czas mówili ze nie mogą jechac póki pilot nie zezwoli, kiedy pilot się znalazł no to cofali tymi zestawami, i pozniej dopiero jakoś przez to rondko przejechali |
Autor: | Mariusz [ 29 kwie 2007, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Gabaryt i jednocześnie ADR http://www.webshots.com |
Autor: | łukasz [ 07 maja 2007, 0:40 ] |
Tytuł: | |
Muszę sie pochwalić koledzy że widziałem ostatnio chyba pierwsze w Polsce VOLVO FH16 660 Globetrotter XL na 4 osiach pod gabarytem i to z polskiej firmy-bodajże MICRO-TRANS(takie całe srebrne...).Widok poprostu nie do opisania... |
Autor: | NobelEXC [ 19 cze 2007, 9:33 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Driver19 [ 21 cze 2007, 0:59 ] |
Tytuł: | |
Zarąbiście by było poprowadzić taki gabaryt. przy tak wolnej jeździe te samochody muszą paliś z 50l/100km |
Autor: | Damian.B [ 21 cze 2007, 9:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Zarąbiście by było poprowadzić taki gabaryt. przy tak wolnej jeździe te samochody muszą paliś z 50l/100km
50 to czasami mało MAN 8x4 z 90t ładunku po górkach miał 100/100
|
Autor: | Bono29 [ 07 lip 2007, 13:16 ] |
Tytuł: | |
Ja mam pytanie do jakiegoś speca ...czy to prawda że żeby jeździć z gabarytami trzeba mieć minimum x(czyt. ileś) lat doswiadzczenia??? |
Autor: | DRIVER1965 [ 07 lip 2007, 13:21 ] |
Tytuł: | |
Nie jestem specem,ale to nie prawda. |
Strona 4 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |