Cytuj:
Panie Waldku w XZA nacina sie wszystkie rowki?
za tego "Pana" to zaraz flaszkę postawisz
Tak nacina się wszystkie, ale na wleczonej odpuśćcie 1mm nad znak, przy regionalu + dużej wadze poprawnie pogłębione lubią się urwać jak ogonem sporo zamiata, odpuszczacie 1mm i nie powinno się nic wydarzyć.
Pewien wypust LHS zwłaszcza plus i HL miał kłopociki które reklamacyjnie przechodzą bez problemu od strzału. Bezpieczniej montujemy RHSa a częściej teraz Kmaxa S, równie dużo zakładamy SP344 Dunlopa, mniej Michała ale to względy finansowe klientów a i te przebiegi (niskie) Michelina mnie przerażają, biorąc pod uwagę Michelina 3-4 lata temu jak i jego cenę. Coraz więcej 295/60 nie mogą dojechać do 300tkm i to z pogłębieniem, fakt faktem wożą bardzo ciężko ale w końcu Michał miał być najlepszy jednak .....chyba nie obecnie. Wycofali nawet świetne wzory jak np. Grip zastępując MultiWayem który jest 3mm niższy, robi robotę świetnie ale niestety nie przebieg. Czasem świecimy oczami za Michelina i to jest najgorsze. Proponujemy na próbę inną markę premium a po czasie okazuje się, że robią ten sam a często większy przebieg i wtedy jest pytanie : po co ja przepłacałem ? I znów świecimy oczami choć proponowaliśmy jak najlepiej z myślą o kliencie
a producenci opowiadają marketingowe pierdoły typowo psychologicznie : ten produkt poprawiony, a jaki świetny, a przebieg!!! produkując zupełnie odwrotnie. Mamy własne zdanie, badania, pilnowania ciśnień etc i proponujemy po naszych testach to co rzeczywiście robi robotę za dobrze dobraną ceną.