wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2655 |
Strona 34 z 45 |
Autor: | Rossi [ 21 wrz 2014, 0:59 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Bez certu (nie wiem jak teraz) po dwa pasy na rząd. Jak położyłem na górę deski (trzy rzędy) i dałem pasy na obu końcach każdej to mi wyszło razem ich 6, zastrzeżeń nie mieli, każda paleta była w sumie czymś dociśnięta.
|
Autor: | Grzesiek_KBR [ 21 wrz 2014, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: PS: Co do butelek....
To CC i tak była lepsza bo chociaż sznurkiem na wysokości drugiej warstwy od góry były skrzynki przewiązane. http://i.imgur.com/dJrskB4.jpg Dwie deski na tył, ale dusza na ramieniu i jazda jak z jajkiem... Pisząc o butelkach miałem na myśli palety z nowymi produktami z hut (http://images.sklepy24.pl/64494944/1315 ... 23-szt.jpg), swoją drogą pełne skrzynki napojowe nie ofoliowane to nic ciekawego do wożenia, choć takowe spinałem przez łaty po zewnętrznej i się trzymały kupy. |
Autor: | zzx [ 21 wrz 2014, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
nie wiem czy coś takiego było ale wszystkim się przyda: http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... nes_pl.pdf |
Autor: | dies_nefastus [ 21 wrz 2014, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...
Jak z Obernkirchen to tak, regularnie D->BButelki nie stresują tak bardzo jak te skrzynki na paletach związane jakimś sznurkiem |
Autor: | bibor80 [ 21 wrz 2014, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Dlatego browara lepiej wozić w puszkach. Przynajmniej palety zafoliowane i spokojnie się jedzie. |
Autor: | Rossi [ 21 wrz 2014, 16:21 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Cytuj: O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...
Jak z Obernkirchen to tak, regularnie D->BButelki nie stresują tak bardzo jak te skrzynki na paletach związane jakimś sznurkiem |
Autor: | bibor80 [ 21 wrz 2014, 16:39 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: nie wiem czy coś takiego było ale wszystkim się przyda:
Dzięki za link zzx. Napewno się przyda. Trzeba tylko w wolnej chwili poczytać, bo trochę tego jest.
http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... nes_pl.pdf |
Autor: | DRIVER1965 [ 29 wrz 2014, 11:52 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Nie wiem czy było,sposób mocowania ładunku na palecie. http://www.pfuschambau.net/bild/ladungs ... l-anders-0 |
Autor: | KrychuTIR [ 29 wrz 2014, 14:55 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
No i to jest prawidłowy sposób mocowania, towar można użyć zgodnie z jego przeznaczeniem bez rozpinania pasów. |
Autor: | speed291 [ 30 wrz 2014, 15:52 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Towar zabezpieczony metodą opasania więc powinien wytrzymać duże przeciążenia. Od siebie dorzuciłbym jeszcze stopbare i można jechać |
Autor: | Cyryl [ 03 paź 2014, 7:23 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Nie wiem czy było,sposób mocowania ładunku na palecie.
oprócz metody opasania w tym przypadku zastosowałbym jeszcze półpasiec i jakiś produkt z gumy.
http://www.pfuschambau.net/bild/ladungs ... l-anders-0 |
Autor: | użytkownik usunięty [ 10 paź 2014, 9:38 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: oprócz metody opasania w tym przypadku zastosowałbym jeszcze półpasiec i jakiś produkt z gumy.
Do kompletu jeszcze włosienicę jako system antypoślizgowy do pewniejszego uchwytuPanowie, takie pytanie - ile łańcuchów do zabezpieczenia ładunku powinno być na wyposażeniu naczepy typu coil mulda? |
Autor: | BartekSW [ 10 paź 2014, 10:14 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj:
Panowie, takie pytanie - ile łańcuchów do zabezpieczenia ładunku powinno być na wyposażeniu naczepy typu coil mulda?
Cztery sztuki są często wymagane w zleceniu z tego co pamiętam.My tyle woziliśmy i wystarczało |
Autor: | DamLen [ 10 paź 2014, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Tak, u nas mają po cztery. Dwa długie i dwa krótkie. |
Autor: | ski [ 11 paź 2014, 10:41 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Tylko pasy wewnętrzne. Jak Wy byście to zabezpieczyli? |
Autor: | fafciuk [ 11 paź 2014, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Tymi pasami na górnej szynie. |
Autor: | Artiss [ 22 paź 2014, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Ładowalem kiedys identyczny temat z Austrii do Besancon, zadnych pasow na zakladzie nie pozwolili przekladac. |
Autor: | kenji [ 14 lis 2014, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
DLA TYCH, KTÓRZY UWAŻAJĄ ŻE ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU TO BZDURA Porażka tygodnia. a raczej całego 2tygodniowego wyjazdu. Załadowałem się dzisiaj spod Amsterdamu w stronę domu. Ładunek: płyta drewniana 4 paczki pionowo x 4 rzędy na środku, a na końcu podwójnie obok siebie 9 sztuk. Po 500m zobaczyłem, że tył naczepy mimo założenia tam 4 pasów lata jak oszalały. W sensie na każdym zakręcie raz w lewo, raz w prawo, widzę jak firana się wypycha. Kierowałem się na pierwszy możliwy parking i po drodze, na węźle przy prędkości ok. 40km/h coś piz** - cały przerażony patrzę w lusterka, czy już wszystko leży na asfalcie... ale nie! Za to auto dziwnie przechylone - opona! Też nie! Doczłapałem się na stację z pieszą prędkością, odsłaniam firanę - z tyłu luz, więc co jest qwa?! Odsłaniam dalej, patrzę na przód i nogi się ugięły. Trzask prask i ni stąd ni z owąd jebło z przodu. Całe szczęście żem pasów nie szczędził - stoję teraz na ringu Amsterdamu i czekam aż jutro przyjadą załadowcy i będziemy kminić co z tym fantem zrobić. Jak widać pękły te czarne metalowe zabezpieczenia trzymające dolne paczki przez co wszystko się rozjechało... mam tylko nadzieję. że moje pasy przez noc nie puszczą. A co by było jakbym założył jednego mniej...? Przód: https://www.dropbox.com/s/82oqokw83u0dj ... 8.jpg?dl=0 Paski które puściły: https://www.dropbox.com/s/h9l9nrrtb34gx ... 1.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/dey5qykas04zl ... 2.jpg?dl=0 Efekt: https://www.dropbox.com/s/xin56kf4w89we ... 5.jpg?dl=0 i tył - na załadunku nie byłem w stanie założyć desek, tak było napachane. Po 40km żółwiej jazdy prawa strona weszła bez problemu, na tej nie mogę nic zrobić... https://www.dropbox.com/s/rbtv4wjm0dfll ... 2.jpg?dl=0 Najchętniej zrzuciłbym to w cholerę i tego nie zabierał już dalej. Będę chyba musiał zrezygnować z częsci paczek, bo ni cholery nie wiem jak to dalej zabezpieczyć. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 14 lis 2014, 21:08 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Dlaczego spiąłeś tylko przez opasanie? Co do grzania tylnej szyby to doszedłem ładu z tymi prądami. |
Strona 34 z 45 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |