Też znam pacjenta który oblał egzamin, ale to ogólnie ewenement jest
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
BJC nie wiem ile lat u nas służy, ale to dobry dzik.
Do takich prac od czasu do czasu, dobry zakup.
Na pewno jak dasz dobre powietrze, jest bardzo mocny
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Rejestracja:09 sie 2016, 14:36 Posty: 153
Samochód: jakiś jest
Lokalizacja: LTM
Bjc można śmiało brać, też katujemy już kilka lat od małego do dużego. Warunek tak jak Ociu wyżej pisał, dobre cisnienie powietrza i można zrywac szpilki
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Ja mam coś takiego (z "cynglem" od środka) https://allegro.pl/oferta/klucz-pneumat ... c1ed12a0c3
a nasz lokalny gumiarz ma BJC - mi się wiele lepiej moim robi, ma większą częstotliwość uderzeń i bardziej jestem w stanie wyczuć dokręcanie.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Nie oglądałeś ostatnio Milłoki 1 cal poddał się przy odkręcaniu koła w Dafie i poszedł pneumat BJC
Jak są z głową dokręcone koła to starcza Milłoki 1/2 cala do odkręcania kół
Dokładnie tak jest, ja odkręcam koła Dewaltem 1/2" tyle że sam sobie dokręcam koła takim momentem co trzeba, a nie jeżdżę do rzeźników co kluczem zamachowym na 5 razy dobijają.... wiadomo czasem jakaś nakrętka niechce ruszyć jak dawno nie ruszane ale generalnie to niema problemu...
No no pojedziesz do takiego prawiczka co aby aby dokreca, a później nowe szpilki felgi piasty, bo mako który panicz sprawdzi czy aby na pewno dobrze dokręcone. Z dwojga złego wolę wymienić szpilkę i bakretke ukrecona na bieżąco
Tylko te za mocno dokręcone to tak trzymają że później na rondach leżą szpilki z nakrętka pękają jak szkło takie szpilki przeciągnięte...klucz metrowa rurka i bez skakania dokręcić niema nic lepszego.
Agmaz/Lukmaz /Imperial(chyba taka nazwa) to trzy firmy należące do małżeństwa z okolic Krakowa, ciągle biorą jakieś zamówienia po 50-100 ciągników , teraz maja chyba z 300-400 zestawów, kierowcy z daleeeekiego Wschodu bo już nawet Ukraina wie że to bagno...
Coś około 700 złomów jest a i jakieś powiązania ze jedynem słusznem kierunkiem też ponoć...
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Po internecie już krążą plotki, że sprawa ma drugie dno, że zagraniczne media podłapały temat, sprawa jest medialna, i niby kierowcy chcą to wykorzystać, aby narzucić firmie swoje warunki.
Z upadku Rico to najbardziej pamiętam kierowców stojących na granicy w Jędrzychowicach czy Bolesławcu, sprzedający wszystko, CB-Radia, radia, zapasy, deski, listwy, pasy transportowe, a paliwo szło jak ciepłe bułki, byleby wyrwać jakiś grosz, bo wiedzieli, że już pieniędzy na oczy nie dostaną.
Rejestracja:16 wrz 2020, 23:49 Posty: 52
Samochód: MAN Tgx
Cytuj:
Z upadku Rico to najbardziej pamiętam kierowców stojących na granicy w Jędrzychowicach czy Bolesławcu, sprzedający wszystko, CB-Radia, radia, zapasy, deski, listwy, pasy transportowe, a paliwo szło jak ciepłe bułki, byleby wyrwać jakiś grosz, bo wiedzieli, że już pieniędzy na oczy nie dostaną.
Ciekawe kiedy hegelmany będą strajkować, może bym sobie coś do mana dokupił
Użytkownicy przeglądający to forum: Luka i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę