wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transport kontenerów http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17950 |
Strona 36 z 88 |
Autor: | Maciek_Karsin [ 01 mar 2011, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Jeśli interesowałaby Cię firma z Kościerzyny to daj znać na PW. Ogólnie musiałbyś podzwonić po tych większych firmach, jeśli tam nic nie będzie to tyłek w samochód i uderzaj do tych mniejszych, takie jest moje skromne zdanie |
Autor: | LKV Tomek [ 04 mar 2011, 19:52 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Koledzy mam takie pytanie,nie znam się zbytnio na transporcie kontenerów. Ile w takim porcie czeka się na załadunek kontenera długo to zajmuje Z góry dzięki za odpowiedż |
Autor: | krzysiek80 [ 04 mar 2011, 19:58 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Koledzy mam takie pytanie,nie znam się zbytnio na transporcie kontenerów.
hmm...zależy jakim porcie..nigdy nie czekasz tyle samo. W HH jeśli masz wszystkie papiery, jedziesz na terminal na jakim masz pudło, rejestrujesz się, i czekasz...aż Ci przywiezie kontener. Samo załadowanie puszki to dosłownie kilkadziesiąt sekund...przykręcasz śruby i ogień
Ile w takim porcie czeka się na załadunek kontenera długo to zajmuje Z góry dzięki za odpowiedż |
Autor: | Maciek_Karsin [ 04 mar 2011, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek |
Autor: | krzysiek80 [ 04 mar 2011, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
o naszych portach nie mogę nic powiedzieć, bo nigdy nie bylem. Ale HH i Bremerhaven to tak |
Autor: | alte [ 04 mar 2011, 23:46 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek
"Za dobrych czasow" w BCT wjechalem do portu o 22 i stalem w sektorze do 7 rano |
Autor: | MAN [ 04 mar 2011, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Cytuj: A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek
"Za dobrych czasow" w BCT wjechalem do portu o 22 i stalem w sektorze do 7 rano |
Autor: | Pazdz [ 05 mar 2011, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: W HH jeśli masz wszystkie papiery, jedziesz na terminal na jakim masz pudło, rejestrujesz się, i czekasz...aż Ci przywiezie kontener. Samo załadowanie puszki to dosłownie kilkadziesiąt sekund...przykręcasz śruby i ogień
O ile jest w miarę luźno, z czym ostatnio są pewne problemy. Na CTB HO1 ostatnio jest nieciekawie. Jak słyszę skąd pobranie: "Bukai", to dostaję palpitacji serca. Zdecydowanie mało wydajny terminal przy większym nasileniu ruchu. Raz, że mały parking przed wjazdem i często już stoi się w kolejce na drodze już od Zolli przy Waltershofie albo przy zjeździe z "wisielca". Dwa, młyn jest już często zaraz przy wjeździe za bramkami. Ale jak jest w miarę luźno to nie jest źle. Dobra organizacja. A nie jak na pewnym terminalu w kraju (nie będę robił wstydu i nie podam nazwy miasta) w Interchange'u na pytanie w którym miejscu zdanie: "A nie wiem, jedź gdzieś tam." |
Autor: | MAN [ 05 mar 2011, 13:44 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Chyba wiem o jaki to terminal chodzi i nie jest to trójmiasto |
Autor: | Maciek_Karsin [ 05 mar 2011, 17:37 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Cytuj: A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek
"Za dobrych czasow" w BCT wjechalem do portu o 22 i stalem w sektorze do 7 rano No tak w BCT bywają takie przypadki pomimo tego że teraz składuje się tam mniej puszek bo przecież MAERSKI poszły na DCT. Najkrócej chyba się czeka na GCT niekiedy suwnica już nawet na ciebie czeka no chyba że jest statek do załadunku no wtedy można trochę postać. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 07 mar 2011, 19:28 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Longline wychodziły też w konfiguracji 4x2, to żadna samoróbka |
Autor: | DamLen [ 07 mar 2011, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R... |
Autor: | Lukassz [ 07 mar 2011, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R...
Po czym poznałeś, że to 4, a nie R?
|
Autor: | marcindriver500 [ 07 mar 2011, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Cytuj: Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R...
Po czym poznałeś, że to 4, a nie R? |
Autor: | Lukassz [ 07 mar 2011, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R...
Po czym poznałeś, że to 4, a nie R? |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 07 mar 2011, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Wasza teoria ma jeden problem - wnętrza też by przekładali ? Longline wychodziły jako erki. Pierwszy, lepszy przykład http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... yblog.html ale wydzielić by to wypadało |
Autor: | Bajzel [ 07 mar 2011, 22:58 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
A czemu uparliście się, że to w tę stronę przerabiają, a nie w drugą? Może to Rka z dospawaną resztą budy od Longline? Wtedy odpada motyw przekładania wnętrza, a bardzo prawdopodobne było kupienie rozbitej starej Longline i przełożenie na jej ramę kabiny z dospawanymi częściami. Wszystko jasne i proste, fabrycznie takie wynalazki nie wychodziły |
Autor: | Baster [ 08 mar 2011, 22:53 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Nie jest to oryginalna longline i nie jest też to przeróbka kabiny pochodzącej z longline jak pisał kolega Bajzel. Scania Longline wychodziła tylko w serii 4 tak jak pisali koledzy wcześniej. Ten egzemplarz został prawdopodobnie przerobiony w firmie która takimi przeróbkami na longline się zajmuje. Dowodem na to jest fakt, że Scania Longline posiadała po 2 schowki po obu stronach kabiny. Na zdjęciu nie widać żadnego schowka. Większość Scani przerabianych na model EXC można właśnie w ten sposób poznać |
Autor: | DamLen [ 09 mar 2011, 9:37 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Łał, wiedziałem o tym. I widziałem trochę poprzerabianych R na longline, tak więc nie ma pewności, że to 4 po liftingu. Aha, zapomniałbym, przyjrzyj się naklejce w dolnym rogu przedniej szyby
Mniejsza z tym w którą stronę została przerobiona, w każdym bądź razie nie jest to oryginalna Longline. Niezły OT się zrobił... |
Strona 36 z 88 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |