Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Jesteś pewien że w ogóle istnieje taki oddział ? O nim słyszałem już od prawie roku. Ale nikt nic nie wie. Ani nikt z miejscowych nie pracuje, ani nigdzie te auta nie parkują.
Jeżeli patrzysz tylko po autach to Dzwończyk ma dużo Wołowin po Pawtransie. One jeżdżą ze spirytusem z Polmosu i dodatkami do paliw - bioestry, z Wratislawii Bio.
Zainteresuj się LPGP To lepszy płatnik z tego co słyszałem.
czy ktoś może udzielić rzetelnej informacji bo próbowałem na popularnym forum ale tam jak to w takich sprawach bywa zaraz się kocioł zrobił no zresztą wiadomo jak tam jest pytacie o jedno i jest zaraz pięć odpowiedzi na inny temat, później dochodzi kolejne pięć na inny temat itp. itd.
są ogłoszenia o zatrudnieniu - można wybrać bazę macierzystą - ja najbliżej mam do Grójca i pierwsze pytanie - czy zawsze się tam zaczyna i kończy czy to może być start z Grójca a kończymy we Wrocławiu - niby piszą, że pracodawca zapewnia dojazd i powrót? wiecie o co chodzi czy powroty są stałe jeżeli mamy bazę macierzystą czy jesteśmy później tak rozrzucani po tych bazach?
auto przypisane do kierowcy czy co wyjazd dostaje się inne?
główne kierunki - czy jeżdżą do UK, Hiszpanii lub na południe, Czechy, Słowacja, Austria itp.?
kolejna sprawa jakimi systemami się jeździ bo raz widziałem od nich ogłoszenie niedawno, że tygodniowy, 2/2, 3/1, 4/1 ? ile w tym prawdy i czy systemy są takie same dla umowy o pracę i dla działalności czy są różnice?
przechodząc do umowy i pracy i na działalności to która jest lepsza jeżeli mam już swoją działalności, narazię płacę mały ZUS (bo mam mały zakład produkcyjny) i nie wiem jak to wygląda? to jest wtedy umowa zlecenie czy jakiś inny typ, jakieś haczyki są - ogólnie wady i zalety?
będę wdzięczny za rzetelną odpowiedź, jeżeli ktoś miał styczność (owszem mogę zadzwonić i się zapytać ale głównie chodzi mi o pracę na cysternach spożywczych, bliżej niż do Grójca mam do Angamy - tam już wiem jak jest i czego się spodziewać, gdzie jeżdżą, auto przypisane do kierowcy, system tygodniowy lub wyjazd na weekend, ewentualnie jazda po kraju)
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 19 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę