wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=24283 |
Strona 40 z 40 |
Autor: | filippo [ 29 lip 2017, 1:38 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Voila http://filippo1618.blogspot.dk/2017/07/co-dalej.html |
Autor: | Długi [ 29 lip 2017, 9:07 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
https://youtu.be/nkoSrIZYEOw |
Autor: | jimus1982 [ 29 lip 2017, 9:28 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk |
Autor: | andy the driver [ 30 lip 2017, 22:57 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Zgadzam sie, rodzina najwazniejsza, tez tak uwazam, ale nie ukrywam ze twoich opisow mi brakowalo i ciesze sie ze cos wrzuciles. Praca spokojniejsza odkad jezdzicie pod spedycja? I jak sprawuje sie Volvo? czy wady znane z tego modelu, czyli braki pradu naprzyklad wystepuja w "twoim" egzemplarzu, czy spokoj? Mam nadzieje ze od czasu do czasu jakis wpis sie pojawi |
Autor: | filippo [ 31 lip 2017, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Akumulatory są w porządku. Wyskakiwał kilka razy zimą komunikat że są rozładowane ale jest na to sposób bo to jest jakiś błąd w oprogramowaniu. Alarm się załącza a voltomierz i amperomierza pokazuje poprawne wartości. Wystarczy naładować, najlepiej w czasie jazdy i wtedy zresetować układ jak przy wymianie akumulatorów na nowe. Na jakiś czas jest spokój a jak naładujesz i nie zresetujesz to za dwa dni jest to samo. Na początku jakoś po pierwszych 50000 zaczęło go ściągać w prawo i szukali przyczyny kilka razy (zbieżność i geometria wszystkich osi) aż w końcu dali podkładkę pod resor i przestało. Dwa razy był problem z modułem GPS. Raz zresetowali a ostatnio wymienili na nowy. Dwa tygodnie temu czyścili też układ adblue bo się zapchał i moce mu odjęło. Jakiś zaworek też pękł przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy i cały wyleciał. Dwa wentyle zardzewiały i puszczały. To przez rok wszystko co się działo złego z autem. |
Autor: | młody [ 01 sie 2017, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
A że auto wynajmowane to Edlera nic po kieszeni nie szarpło oprócz zmarnowanego czasu czy coś już nie obejmowało umowy z wynajemcą? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Edler [ 01 sie 2017, 17:13 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Po pierwsze to sie nie pisze ze tu spryskiwacze tu cos tam. Bez awaryjnie i jeszcze mało poli A serio to wszystkie awarie zawarte w kontrakcie serwisowym. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | filippo [ 03 sie 2017, 21:04 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Jak dla mnie bezawaryjne bo to jakieś pierdoły a wizyty w serwisach zazwyczaj gdy ja w domu . Z tym zaworkiem jedynie osobiście byłem w serwisie. Spalanie ze 140000km to 27,6l/100km to przy tych ładunkach co wozimy dosyć dobrze. |
Autor: | filippo [ 09 mar 2018, 0:32 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Zapraszam - https://www.facebook.com/filippo1618/ |
Autor: | Marecki [ 09 mar 2018, 0:37 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Już nie to samo co blog, ale obecnie tak jak napisałeś nic nie ma takiego przebicia jak fb Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | LKV Tomek [ 09 mar 2018, 17:52 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Zmiana firma widzę na taka jakby z własnego podwórka Napisz jak to nie tajemnica jaki system jazdy i kierunki teraz obierasz najczęściej |
Autor: | filippo [ 09 mar 2018, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Tak, firma zza miedzy bardzo znana w okolicy. Systemy są dowolne a ja zostaję przy tym co jeżdżę od "zawsze" czyli 3/1. Podejrzewam że będę jeździł przeważnie Niemcy-Francja. |
Autor: | Kermiter [ 09 mar 2018, 19:54 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Cytuj: Podejrzewam że będę jeździł przeważnie Niemcy-Francja.
Jeżeli to okaże sie prawda to gratuluje kierunków
|
Autor: | filippo [ 14 mar 2018, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Cytuj: Cytuj: Podejrzewam że będę jeździł przeważnie Niemcy-Francja.
Jeżeli to okaże sie prawda to gratuluje kierunków |
Autor: | p_filip89 [ 16 mar 2018, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Cytuj: Tak, firma zza miedzy bardzo znana w okolicy. Systemy są dowolne a ja zostaję przy tym co jeżdżę od "zawsze" czyli 3/1. Podejrzewam że będę jeździł przeważnie Niemcy-Francja.
Witaj,Jeśli to nie tajemnica to powiedz, jak to wygląda w praktyce. Wyjeżdżasz w trasę w poniedziałek i wracasz w 3 tygodniu w piątek ? I przed wszystkim co z 45H ? Masz jakieś dobre miejscówki (hotele) gdzie robisz pauzy ? |
Autor: | korni8808 [ 16 mar 2018, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Jeżdżąc w takim systemie, zakładając że start będzie w poniedziałek, można zrobić 2 razy 24h. |
Autor: | andy the driver [ 19 mar 2018, 19:36 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Myślałem że temat całkowicie zniknie z forum, a tu proszę, będzie można więcej śledzić. Cytuj: Jeżdżąc w takim systemie, zakładając że start będzie w poniedziałek, można zrobić 2 razy 24h. ale w jaki niby sposób?
|
Autor: | korni8808 [ 19 mar 2018, 20:37 ] |
Tytuł: | Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa |
Niby w taki: Długa pauza(tydzień "w domu") musi zachodzić na poniedziałek. Wtedy zaliczamy jedną jego cześć na tydzień 0, a drugą na tydzień 1 1 tydzień jazdy - 24h odpoczynku 2 tydzień jazdy - 24h odpoczynku 3 tydzień jazdy - zjazd do domu maksymalnie do niedzieli by rozpocząć 45h i rekompensaty. Przy takim układzie do tygodnia 1 zaliczamy regularne 45h(rozpoczęte w tygodniu 0) oraz 24h. Po 2 tyg możemy zrobić 24h, bo wypełniamy wymogi rozporządzenia 561, o co najmniej jednym regularnym i jednym skróconym odpoczynku w ciągu 2 tygodni(w ciągu 2 tygodni mamy 3 pauzy weekendowe). |
Strona 40 z 40 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |