Cytuj:
Trzeba mieć dobre amortyzatory i nie ma żadnego problemu tulejki w resorze bardzo trwałe a wymiana to bułka z masłem
Kolego chwast skoro twierdzisz, że wymiana tulejki w resorze to bułka z masłem to albo niedy tego nie robiłeś, albo była to nowa scania.
Bo wymieniałem nie dawno włąśnie te tulejki i musze powiedziec, że nie było to wcale takie proste okazało się, że śruba zapiekła się w tulejce i pozamiatane pozostaje w tedy palnik i cięcie śruby
i cały dzień roboty od rana we dwóch. A z trwałościa tych tulejek tez jest róznie.
Cytuj:
Natomiast spróbuj sobie pojeździć np. Manem z wybitym sierżantem,chce cię wyrwać z kabiny szarpie do przodu i do tyłu,ogólnie to jest porażka poza tym żeby zmienić tulejki to trzeba trzy dni stać.
A tutaj akurat to się moge z Tobą zgodzić sierżanty w Manach padają dość często i nie da się wtedy wogóle jechać
A z wymianą jest trochu roboty, ale 3 dni aż nie schodzi