wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Renault Premium II http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1975 |
Strona 5 z 12 |
Autor: | Usunięty użytkownik 4606 [ 30 lis 2007, 21:00 ] |
Tytuł: | |
Byłem "Zemsta Paryża" we Włoszech.. Silnik Euro 5 Volvo 450 Dxi odczucia?hmm... nadal jest mało miejsca w środku:( górne łóżko jest niewygodne, jasne wnętrze nie przeszkadza ale brak podłokietnika dla pasażera w wersji Excellence to lekka przesada:/ Głośniki chyba księgowy montował dlaczego? są umiejscowione wyżej górnego łóżka prawie przy samym suficie i jakoś dźwięku jest co najmniej ch****a;/ pozytyw jaki mi jedynie zostaje to silnik volvo-ski:) Werdykt: Lipa |
Autor: | Matys [ 13 gru 2007, 20:08 ] |
Tytuł: | |
Kolego Igor jestem mile zaskoczony tymi zdjęciami ale te auta to już nie są typowo ND to są samochody tzn. firmy(bankruty) powykupowane przez Norberta mogą miec tylko ciągniki barwy ND a naczepy nie poniewaz Francja zablokowała Norbertowi Dentressangle rynek(juz niemoze sie więcej rozwijać poniewaz tak jest rozbudowany ma bardzo duzo baz na świecie) jak ktos cos chce sie dowiedziec to piszcie na gg 5699025(PS:w styczniu do ND przychodzą nowe Actrosy :D mój tato dostaje:D:))(i w ND jeżdzą-magnum starsza premium nowsza i actrosy)Pozdrawiam koledzy |
Autor: | Dawidoski [ 19 gru 2007, 22:12 ] |
Tytuł: | Premium |
Miałem okazje byc premiumka w trasi z tata wiec wiem jak sie jedzie. Auto jest wygoodne i wcale nie jest takie brzydkie. Podziwiam te auto nie tylko pod wzgledem wygody ale tez pod wzgledem mocy.Auto którym jechałem miało silnik 420dci i z załadowanymi 22 tonami cegły radziło sobie nawet pod góre w Chemnitz-Także szacunek-fajne autko Dawid |
Autor: | łukasz [ 19 gru 2007, 22:52 ] |
Tytuł: | |
Kolego a jezdziłeś wcześniej jakimiś innymi ciężarówkami? |
Autor: | Dawidoski [ 20 gru 2007, 0:07 ] |
Tytuł: | |
Tak. Jeździłem i premium nie wypada najgorzej. Owszem wymieka z volvem czy scania ale z manami i mercedesami daje rade!!! Pozdrawiam |
Autor: | Usunięty użytkownik 4606 [ 20 gru 2007, 0:33 ] |
Tytuł: | |
o men to przesadziłeś trochę z tym manem i mercedesem jeden jak i drugi maja baaardzo obszerne kabiny silniki też słabsze nie są nie wiem jak w manie ale w mercedesie montuje sie z blueteciem silniki i bardzo często maja kolo 500KM.... według mnie troszkę przesadzona wypowiedz bo do jakiego modelu mana przyrównać Premium-a |
Autor: | Duck [ 20 gru 2007, 12:26 ] |
Tytuł: | |
Nie rozumiem takiej nagonki, że Premium odstaje od wszystkiego. Trzeba zauważyć, że w tym modelu jak na razie nigdy nie produkowano silnika o mocy większej niż 450 km, a Scania czy Volvo mają na sobie grubo ponad 600. Niby zostaje w tyle, a model którym jeździ ojciec (96'; 385 km) bez żadnego problemu ze stałym ładunkiem w granicach 24t zostawia za sobą FH12 420 czy Scanię tej samej mocy. Więc wiecie, nie ważne czym się jeździ, chodzi o to aby było po prostu w porządku dla kierowcy. |
Autor: | Piotrek 92 [ 20 gru 2007, 14:18 ] |
Tytuł: | |
Kilka nowych zdjęć Renault Premium 2 : |
Autor: | Golda15 [ 26 gru 2007, 11:53 ] |
Tytuł: | |
Powiem tak. Za darmo nie chce premiumki, to smochud nie na nasze drogi. Kolega mowił że jak jechał na Rosje to mu reflektory powypaały . A kabina mało co się nie urwała. Więc ten samochod nadaje się tylko na zchodnie drogi. Moge jąkupić po Euro2012 kiedy może będą drogi. PoZDRO DLA MOBILKÓW |
Autor: | mateuszz-m1 [ 26 gru 2007, 16:56 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Powiem tak. Za darmo nie chce premiumki, to smochud nie na nasze drogi. Kolega mowił że jak jechał na Rosje to mu reflektory powypaały . A kabina mało co się nie urwała. Więc ten samochod nadaje się tylko na zchodnie drogi. Moge jąkupić po Euro2012 kiedy może będą drogi.
U mnie premiumka jeździ już 2 lata na rosje i jej jeszcze nic nie powypadało z niej chyba że twój kolega tą renówką po polu minowy jeździ PoZDRO DLA MOBILKÓW a czego tak twierdzisz że nie na nasze drogi?? jeździłeś? czy z opowiadań kolegi tak twierdzisz?? |
Autor: | łukasz [ 26 gru 2007, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Ja ostatnio na bazie ND w Lyonie widziałem całkiem pokazną partię nowych Premium-ek 450 Dxi(około 50) jeszcze bez rejestracji,więc zapewne w najbliższym czasie zasilą one szeregi ND i będzie je można zabaczyć na szlaku... |
Autor: | adam_plusnet [ 27 gru 2007, 1:58 ] |
Tytuł: | |
Wkurza mnie jak wypowiadają się osoby które same nie jezdziły takim autem. Ja jestem zdania że trzeba spróbować. Dużo kierowców mówi - łeee, renówka, ja tam wolę scanię, jezdziłem 10 lat, a kumple mówią że reno to dno, łeee... skrzynia bez przebitki itp. Potem wsiadają do auta i po paru kursach zmieniają zdania. Panowie, teraz nie ma tak dużych różnic między autami jak kiedyś. Premiumka jest mocna i tania, dobre auto do firmy gdzie liczą się koszta. Jak ktoś nie liczy każdej złotówki to kupuje Magnum i tyle. |
Autor: | ChVValo [ 29 sty 2008, 18:39 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium II |
Witam mam takie pytanie czy Renault Premium ma skręcaną rame czy nitowaną |
Autor: | Usunięty użytkownik 4606 [ 29 sty 2008, 19:11 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium II |
Skrecana:) |
Autor: | baqs [ 29 sty 2008, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium II |
Ma ktoś zdjęcia wnętrza tej Premiumki? |
Autor: | Piotrek 92 [ 29 sty 2008, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium II |
Cytuj: Ma ktoś zdjęcia wnętrza tej Premiumki?
Jasne Zmieściłem je tutaj : viewtopic.php?f=44&t=7900 |
Autor: | MAGNUM-DXi12 [ 30 sty 2008, 19:28 ] |
Tytuł: | Re: |
Cytuj: o men to przesadziłeś trochę z tym manem i mercedesem jeden jak i drugi maja baaardzo obszerne kabiny silniki też słabsze nie są nie wiem jak w manie ale w mercedesie montuje sie z blueteciem silniki i bardzo często maja kolo 500KM....
Jak czytam wasze posty to zastanawiam się dlaczego Premiumkę porównujecie z flagowymi autami innych producentów np z MODELEM TGA, czy ACTROSEM?według mnie troszkę przesadzona wypowiedz bo do jakiego modelu mana przyrównać Premium-a Wiadomo Premium to niższa półka renault-a, porównywac moża ja np z axorem... Oglądałem nową premiumkę i wacale nie jest zła tak jak to opisujecie. Uważam że jest praktyczniejsa i ładniejsza niż np MAN TGA ze średnim dachem (nie bede pisał o wadach mana bo po co). Ktoś pisał że nie ma regulacji wypukłych lusterek...? To masz jakąś biedną wersje bo ta co oglądałem to miała regulacje (żeby nie było nieporozumień! piszę o tych małych wypukłych lusterkach), najbogatsza wersja sprowadzona prosto z FRANCJI (używana 5 miechów u producenta jako samochód pokazowy). Cytuj: moje wrazenie to jak po przesiadce ze starego poloneza do caro plusa troche........
to samo żona powiedzieć o:-MAN TGA a MAN TGX -Mercedes ACTROS (pierwsza wersja) a actros druga wersja -SCANIA 124L a SCANIA seri R -VOLVO FH 12 a nowsze VOLVO FH -DAF 95 a DAF 95XF - DAF XP no i DAF105XF Wszystkie auta jktóre wymieniłem nieznacznie się różnią od poprzedzających modeli. Więc trudno byłoby oczekiwać że nagle RENAULT TRUCKS pokaże całkowicie nową, inną premiumke... Pozdrawiam |
Autor: | Usunięty użytkownik 4606 [ 31 sty 2008, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium II |
Kolega magnum ma racje... Lepiej porównajmy Premiumke do Axora, FM-ki itd. Wydaje mi sie że premium nie wypadnie tak najgorzej dużo podzespołów robi Volvo Trucks. a to mówi samo za siebie... Post typu wypadły reflektory itd jest mocno przesadzony w brata firmie są same Renie nowe Magnumy i Premiumy II wszystkie są z salonu brane i po przeszło 200.000km nie ma żadnych zgrzytów w tapicerce a i zawieszenie bardzo dobrze pracuje |
Autor: | łukasz [ 31 sty 2008, 19:45 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium II |
Jak dla mnie te nowe Premium-ki są o niebo lepsze od wcześniejszej wersji.Przede wszystkim zmienił sie na dobre wystrój kabiny i przybyły miłe dla oka(tylko niestety szybko się brudzące...) i ''ożywiajace'' wnętrze jasn materiały.Nie wiem jak innym ale mi się bardzo podoba cyfrowy licznik z dużym obrotomierzem,dużo ładniejsza kierownica no i oczywiście nowy silnik.Rozmawiałem z kilkoma kierowcami jeżdżącymi starszymi i teraz nowszymi wersjami i niektórzy smiali się że teraz to wiedzą co to znaczy wjeżdżać pod górę... Zresztą miałem przypadek gdy jechałem kiedyś we Francji FH12 460-2001r(22t na chłodni) to mnie gościu na środku 5% wzniesienia wyprzedził(normalnie a nie jak pocisk... ) Premium II 440DXi-2006r też 22t tylko że na plandece... Wcześniejsze modele to raczej ja widziałem zawsze w lusterkach wstecznych... |
Autor: | Dawidoski [ 01 lut 2008, 0:16 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium II |
Komandor napisał: o men to przesadziłeś trochę z tym manem i mercedesem jeden jak i drugi maja baaardzo obszerne kabiny silniki też słabsze nie są nie wiem jak w manie ale w mercedesie montuje sie z blueteciem silniki i bardzo często maja kolo 500KM.... według mnie troszkę przesadzona wypowiedz bo do jakiego modelu mana przyrównać Premium-a A przeciez był Man F-2000 to co? Jak ostatnio widzialem to nawet szyby na korbke miał. I chodziło mi o to ze Premiumka według mnie jest lepsza od niejednego VOLVA czy MANA o tej samej mocy. NO bo jak mozn porownac Volvo FH16 660 i Premium 450dxi. |
Strona 5 z 12 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |