wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
VOLVO VNL670 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34440 |
Strona 5 z 5 |
Autor: | Luka [ 17 wrz 2014, 9:25 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Może przeoczyłem taką informację, ale jak długi jest cały zestaw? |
Autor: | MarianSzyguła [ 17 wrz 2014, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Naczepa 53 stopy, czyli ponad 16 metrów, ciągnika nigdy nie mierzyłem... |
Autor: | reniek [ 31 sty 2015, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
To Volvo ma jeszcze swój klimat, szczególnie deski rozdzielczej. Bardzo mi się podoba. Świetny egzemplarz. |
Autor: | MarianSzyguła [ 01 lut 2015, 7:25 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Coraz mniej widuje się takich modeli, produkcję zakończono na roczniku 2003, czyli faktycznie w 2002 roku, a z silnikiem Detroit jeszcze dwa lata wcześniej. W dużych firmach już takich nie ma, kierowcy wolą nowe modele, nikt na takiego "dziadka" nie przyjdzie jeździć, raczej użytkują je właściele/kierowcy czyli jak to w USA się nazywa: "owners/operators" i nie pozbywają się ich często, na rynku wtórnym jest ich bardzo mało. Poniżej link do najpopularniejszej gazety z ogłoszeniami; w tym momencie widzę tylko cztery sztuki do 2003r. Jak na USA to chyba mało Dla mnie ten "truck" jest idealny: oszczędny i bardzo wygodny, bez wyszukanej elektroniki i systemów oczyszczania spalin /na zdjęciu naczepa jest "okopcona", ale to nie moja zasługa/, mam nadzieję, że będzie jeszcze długo mi służyć. http://www.truckpaper.com/list/list.asp ... &HDROR=asc 1.Colorado 2.Floryda 3.Kansas 4.Alabama zdjęcie nr 3 w Kansas zrobione jest w magazynie wykutym w skale, mozna sie zdziwić podjeżdżając pod adres załadunku gdzie nie ma żadnych budynków tylko wjazd do jaskini |
Autor: | reniek [ 01 lut 2015, 11:00 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Przy jakim przebiegu zwykle robi sie remont tego typu silnika?? |
Autor: | p_filip89 [ 01 lut 2015, 18:49 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Przedni zderzak przydało by się już odświeżyć. Ten przebieg jest na oryginalnym silnku ? Ew. czy był już remontowany ? Po za tym fajny truck. Szerokości ! |
Autor: | bibor80 [ 01 lut 2015, 19:25 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Cytuj:
Kiedyś pisałem, ze musimy czasami wjeżdżać w miejsca ciasne jak w Europie, powyżej mały przykład: centrum Kansas City w zeszłym tygodniu; dostawa wyposażenia restauracji.
Jak widać na fotkach, za wiele miejsca nie ma. Wierz mi na słowo, że do wielu firm w uk jednak nie było by możliwości wjechać. Są już naczepy 15m ale one mają tylna oś skretną, a to kednak zmienia postać rzeczy.Co di auta, to chciałbym kiedyś się takim przejechać. Takie małe marzenie. Szerokości kolego. Wysłane z mojego GT-I9300 |
Autor: | MarianSzyguła [ 02 lut 2015, 0:42 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Cytuj: Przy jakim przebiegu zwykle robi sie remont tego typu silnika??
Mam dwóch kolegów, użytkowników Freightliner'a, z takim samym silnikiem jak moje Volvo, jeden ma przejechane ponad 1.400.000 mil i zmieniał tylko uszczelkę pod głowicą, drugi robił remont przy 1.200.000, zobaczymy co będzie z moim.Cytuj: Przedni zderzak przydało by się już odświeżyć.
Silnik jest oryginalny, na razie sprawuje się bez zarzutu, jednak cały czas żyję w świadomości czekającego mnie remontu Ten przebieg jest na oryginalnym silnku ? Ew. czy był już remontowany ? Zderzak przedni fatycznie wymaga odświeżenia, tak samo dach kabiny, jak wszystko pójdzie bez problemów, to zajmę się tym na wiosnę, na razie musi tak zostać; ale pewne pomysły są Cytuj:
Jak widać na fotkach, za wiele miejsca nie ma. Wierz mi na słowo, że do wielu firm w uk jednak nie było by możliwości wjechać. Są już naczepy 15m ale one mają tylna oś skretną, a to kednak zmienia postać rzeczy.
Wiadomo, są miejsca ciasne i ciaśniejsze Jak się nie da to sie nie wjeżdża, niektórzy próbują jednak na siłę
|
Autor: | p_filip89 [ 15 gru 2015, 10:37 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
No ładnie teraz wygląda. Jak wygląda taka odbudowa silnika ? Jest rozbierany na części pierwsze i ponownie składany na nowych częściach ? Firma na ile czasu daje gwarancję ? Jak to wygląda kosztowo ? Bardziej chodzi mi o porównanie ceny odbudowy do powiedzmy drugiego "nowszego" silnika. Wiem, że chciałeś zostać przy oryginalnym. Wybacz, że tak wypytuje ale ciekawi mnie jak to u was za wielką wodą wygląda. |
Autor: | MarianSzyguła [ 16 gru 2015, 0:53 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Mój był rozbierany bez wyciągania z ramy, po prostu dostał nową głowicę, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, panewki, pompę olejową, poduszkę i trochę osprzętu czyli węże, opaski itd. Turbo ma dopiero dwa miesiące więc przy remoncie nie było ruszane. Koszt części to około 6 tys, robocizna drugie tyle. Mnie kosztowało trochę więcej, bo przy okazji wymieniłem kilka innych rzeczy. No i odświeżyłem zderzak "Nowsze" silniki, tzn od 2003 roku mają już EGR, a ja tego cuda nie potrzebuję, lepiej jak wszystko idzie w komin Generalnie remont silnika Detroit w tej wersji co moja jest najtańszy. |
Autor: | p_filip89 [ 16 gru 2015, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
MarianSzyguła dziękuje za odpowiedz. Jednak koszta wyszły dość znaczne - myślałem że mniej wyjdzie. Życie bezawaryjnych kilometrów ! |
Autor: | reniek [ 16 gru 2015, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Podejrzewam że robione na oryginałach. Ten większy koszt na początku zwróci się w długiej bezawaryjnej eksploatacji. |
Autor: | MarianSzyguła [ 10 lut 2016, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Cytuj: Podejrzewam że robione na oryginałach. Ten większy koszt na początku zwróci się w długiej bezawaryjnej eksploatacji.
Żyję taką nadzieją Na razie przejechałem 15000 po remoncie. Wszystko ok. Zapraszam do odwiedzin mojej strony na Facebook: MSJet http://www.facebook.com/MSJet-1661249900805739/?ref=hl |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 03 cze 2016, 18:57 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Jak zrobiłeś overhaul-a to polecam zastosować olej Amsoila i filtr bypass to mój kolega jak robił taki sam silnik po 1500 000 mil to mechanik nie mógł uwierzyć bo wszystko wyglądało jak nowe. Jak będziesz zainteresowany pogadać w tym temacie to pisz. Pozdrawiam. |
Autor: | MarianSzyguła [ 11 sty 2017, 6:48 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Rok po remoncie silnika za nami. 130 tysięcy mil. http://www.facebook.com/MSJet-1661249900805739/?ref=hl |
Strona 5 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |