wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Livestock Transport - Pojazdy przewożące zwierzęta http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3625 |
Strona 5 z 78 |
Autor: | patrykL [ 28 gru 2006, 23:03 ] |
Tytuł: | |
czy ktos przypadkiem nie wie jaka firma produkowala polskie wagi do zywca na kolach? |
Autor: | szymonf1989f [ 29 gru 2006, 22:26 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: czy ktos przypadkiem nie wie jaka firma produkowala polskie wagi do zywca na kolach? bardzo proste ale jakze przydatne i uzyteczne urzadzenie, oczywiscie pod warunkiem ze ktos skupuje w terenie lub od wiekszych rolnikow!
Tak zwana kołówka naszych rejonach zaczyna być wypierana wagami na windach. Z takimi wagami ciągniętymi za samochodem jest dużo problemów ponieważ przepisy nie określają jasno czy to jest normalna przyczepa czy specjalistyczna(a właściwie to ona nic oprócz wózka nie przewozi).Niewiadomo czy kierowca musi mieć prawo jazdy kategorii E czy nie. Jak od większych rolników biorą to jak tak to przyjeżdża cały zestaw i nie bawią się taka wagą. Dużo rolników jest takich co świnie są ważone dopiero w rzeźni w trakcie przed rozbiórkowym i przy okazji jest określana mięsność na tym lepiej idzie zarobić.
|
Autor: | patrykL [ 30 gru 2006, 17:23 ] |
Tytuł: | |
dziekuje za odpowiedz! wagi w klapach sa faktycznie bardzo dobrym rozwiazaniem, ale pod jednym warunkiem, mianowicie klapa musi byc hydrauliczna, tylko na takiej sa w stanie zamontowac wage, w przeciwnym razie, jesli jest mechaniczna, nie ma takiej mozliwosci! z przepisami jest juz jasne; musi byc zarejestrowana (kwestia tylko jej masy, jesli jest ponizej 750 kg to jest to przyczepa lekka i nie musi miec wtedy hamulcow najazdowych, jesli wazy wiecej niz 750 kg musi miec hamulec najazdowy; jest to przyczepa normalna, nie specjalistyczna, gdyz nic nie transportuje, jest tylko do uzytku na postoju), kierowca musi miec kategorie E. u rolnikow nie ma to znaczenia kto, czym i z jaka waga przyjezdza, poza tym wieksi rolnicy coraz czesciej posiadaja wlasne wagi. rzadko sie zdarza, zeby rolnik pozwolil wazyc swoje swinie w rzezni bez swojej obecnosci. poza tym chodzi o klasyfikacje poubojowa, czyli na tzw. ciepla bita. mozesz mi wierzyc ze nie ma mozliwosci zarobienia wiecej przy takiej klasyfikacji, chyba ze sa to swinie wysokomiesne, w przypadku swin chlopskich, nie ma takiej opcji. a jest tak tylko i wylacznie dlatego ze coraz czesciej masarnie wymagaja tego do swoich dostawcow! |
Autor: | Martin [ 04 sty 2007, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Volva przed wyjazdem na Mongolię, jeszcze w Holandii 9 tys. km od Holandii-Mongolia (c) Forum V8power.nl |
Autor: | kenji [ 04 sty 2007, 16:42 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 9 tys. km od Holandii-Mongolia
9000km... Ja Cię pierdykam, ile trwa taka trasa? Pewnie podwójna obsada?Toż to strach, przez tamte kraje jeździć... Fiu Fiu |
Autor: | Martin [ 04 sty 2007, 18:57 ] |
Tytuł: | |
Cytuj:
Toż to strach, przez tamte kraje jeździć...
Kolego jaki strach Jak się tam jedzie to w 5-6 aut więc zawsze jest z kim pogadać i zawsze raźniej
Cytuj: ile trwa taka trasa? Pewnie podwójna obsada?
W jedną stronę jedzie się 7 dni i tylko w podwójnej obsadzie
|
Autor: | Martin [ 05 sty 2007, 13:52 ] |
Tytuł: | |
I znowu Holendrzy Dodam tylko tyle, że firma GEBR.POLL BV posiada też 3 takie same Dafy XF105 tylko chyba dwa mają 510 koni a jeden 460 i wszystko oczywiście Super Space Cab (c) Forum V8power.nl |
Autor: | patrykL [ 06 sty 2007, 23:48 ] |
Tytuł: | |
http://www.mobile.de (c) |
Autor: | Igor [ 07 sty 2007, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Witam, przeczytalem cały ten temat i nagle zaczely interesowac mnie wlasnie te pojazdy. Czy molgby mi ktos przedstawic historie np: Pezzaoli? Chodzi o to ze podoba mi sie jak np: mowicie po zobaczeniu zdjecia ze naczepa jest z 89roku przykladowo. Druga prosba to opisanie (nawet takie ogolne) najbardziej znanych firm produkujacych te zabudowy. Bede wdzieczny, pozdrawiam igor |
Autor: | Igor [ 09 sty 2007, 18:00 ] |
Tytuł: | |
Dwa lata i tyle przebiegu?! W normlanym transporcie miedzynarodowym robi sie w dwa lata okolo 150 tys a tutaj 770. Auto pewnie nie bylo gaszone nawet. |
Autor: | Martin [ 10 sty 2007, 16:42 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Dwa lata i tyle przebiegu?! W normlanym transporcie miedzynarodowym robi sie w dwa lata okolo 150 tys a tutaj 770. Auto pewnie nie bylo gaszone nawet.
Igorek to normalne w tego typu transporcie Poniżej ładny Dafk co mi Maciek przysłał (c) http://www.lkw-infos.eu |
Autor: | Martin [ 17 sty 2007, 17:52 ] |
Tytuł: | |
Nawiązałem kontakt z gościem co jeździ w Hunlandzie, oto skutek |
Autor: | Krzysiek [ 21 sty 2007, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Zrobiłem malutką aktualkę http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8966&hl=nl Forum V8power.nl |
Autor: | Martin [ 29 sty 2007, 16:06 ] |
Tytuł: | |
Firma Hunland nie dawno zakupiła Volvo FH16 660. Oto fotki (c) http://www.tir.extra.hu |
Autor: | Martin [ 04 lut 2007, 22:19 ] |
Tytuł: | |
Piękne Volvo od Companjen`a (c) Forum V8power.nl |
Autor: | Martin [ 06 lut 2007, 21:36 ] |
Tytuł: | |
Keus & Mollink (c) http://www.bedrijven.yourbb.nl A tutaj piękny Man TGA od firmy Siegfried Röck (c) http://www.sag-transport.de |
Autor: | Martin [ 25 lut 2007, 19:07 ] |
Tytuł: | |
(c) TIR fórumok |
Autor: | Laló (Black Edition) [ 26 lut 2007, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Russia New VOLVO FH16 660 |
Autor: | Martin [ 27 lut 2007, 18:12 ] |
Tytuł: | |
(c) Forum V8power.nl |
Strona 5 z 78 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |