wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Scania Streamline 2013
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=39288
Strona 5 z 8

Autor:  DAJANO [ 05 cze 2014, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

To ma Redbull-a ( adblue ) ?? jesli tak to podaj ile pobiera na /100km

Autor:  Grzesiek_KBR [ 05 cze 2014, 22:36 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
To ma Redbull-a ( adblue ) ?? jesli tak to podaj ile pobiera na /100km
Wymyśl Euro 6 bez AdBlue a Nobla dostaniesz... Już wielokroć było wspomniane że układ z samym SCR potrzebuje jakieś 5,5 do 6,5 l/ 100 km. AdBlue oczywiście

Autor:  korni8808 [ 05 cze 2014, 23:07 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

5,5-6,5l :lol:
To już lepiej z EGRem jeździć.

jak już to 5,5-6,5% zużycia ON na 100km

Autor:  bieda [ 06 cze 2014, 1:21 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
To ma Redbull-a ( adblue ) ?? jesli tak to podaj ile pobiera na /100km
Ma adblue i popełniłem błąd nie sprawdzając ile go poszło podczas testów, w tabelkach podają że ok 6%, handlowiec mówi ze nawet do 10%.
Cytuj:
5,5-6,5l :lol:
To już lepiej z EGRem jeździć.

jak już to 5,5-6,5% zużycia ON na 100km
Na spalanie adblue nie mamy wpływu taka konstrukcja i tyle.
Nie zgodzę się że lepiej jeździć z egr ja kupie na pewno bez, scania miała już silniki z egrem i ma świadomość problemów z tym związanych stąd robi wszystko żeby z się z niego wycofać.
Można zamówić piękny zbiornik adblue prawie 130L zamontowany w wewnątrz ramy i zasięg już odpowiedni.

Z tego co wiem volvo ma problem z tymi zbiornikami adblue, żeby były zbiorniki 1500L musi być za kabiną i max pojemność 60L, jak standardowo obok zbiornika paliwa to już możemy sobie zamówić kotły max 1400L - jest to informacja zasłychnięta od znajomego fana marki, jeżeli nie jest to prawdą to niech ktoś sprostuje.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 06 cze 2014, 6:24 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
5,5-6,5l :lol:
To już lepiej z EGRem jeździć.

jak już to 5,5-6,5% zużycia ON na 100km
No tak mój błąd, miałem na myśli procenty, a że od procentów do litrów blisko.... :mrgreen:

Autor:  JoHn [ 10 cze 2014, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
Cytuj:
To ma Redbull-a ( adblue ) ?? jesli tak to podaj ile pobiera na /100km
Ma adblue i popełniłem błąd nie sprawdzając ile go poszło podczas testów, w tabelkach podają że ok 6%, handlowiec mówi ze nawet do 10%.
Cytuj:
5,5-6,5l :lol:
To już lepiej z EGRem jeździć.

jak już to 5,5-6,5% zużycia ON na 100km
Na spalanie adblue nie mamy wpływu taka konstrukcja i tyle.
Nie zgodzę się że lepiej jeździć z egr ja kupie na pewno bez, scania miała już silniki z egrem i ma świadomość problemów z tym związanych stąd robi wszystko żeby z się z niego wycofać.
Można zamówić piękny zbiornik adblue prawie 130L zamontowany w wewnątrz ramy i zasięg już odpowiedni.

Z tego co wiem volvo ma problem z tymi zbiornikami adblue, żeby były zbiorniki 1500L musi być za kabiną i max pojemność 60L, jak standardowo obok zbiornika paliwa to już możemy sobie zamówić kotły max 1400L - jest to informacja zasłychnięta od znajomego fana marki, jeżeli nie jest to prawdą to niech ktoś sprostuje.
Zbiornik ma 60 l ale jest przy tłumiku z prawej strony.

Autor:  kuba111 [ 07 lip 2014, 19:27 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
To tak: Scania R410 Highline, skrzynia automat, przebieg przy braniu na testy 8km.
Trasa po kraju 860 km w obydwie strony 24t kierowca nigdy nie był mistrzem oszczędnej jazdy spalanie 29 litrów
Trasa na Niemcy trochę górek wnyki w jedna stronę 16 ton z powrotem 7 ton, kierowca z najlepszymi normami w firmie spalanie niecałe 24L
Trasa na Niemcy kierowca ten który jechał w pierwsza trasę w jedna stronę 16 ton z powrotem 4 tony 25,5L
Witam
Testuje, testował, jeździ może ktoś scanią z silnikiem 410km i mógł by potwierdzić podać swoje spalanie tej scanii?

Autor:  Fuller [ 12 lip 2014, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

łącznie 3tys km pl-nl-d-pl w jedna 24t w druga 10t spalanie 26.5
manual,niskia kabina ,przebieg 30tys.

mniej palą E5 440km.

po 3 tys km i normnie 26.5l zostało 10% adblue a było na full zatankowane.
wieć wcina równo.

Autor:  MechanikSochaczew [ 14 lip 2014, 1:44 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
łącznie 3tys km pl-nl-d-pl w jedna 24t w druga 10t spalanie 26.5
manual,niskia kabina ,przebieg 30tys.

mniej palą E5 440km.

po 3 tys km i normnie 26.5l zostało 10% adblue a było na full zatankowane.
wieć wcina równo.
Zdrowa 114 zrobi taki wynik....

Autor:  bosman [ 04 sie 2014, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Obecnie najmniejszy zbiornik Adblue w Scanii ma poj 48L, wystarcza na wyjechanie ok 600-640Litrów paliwa, mowa oczywiście o Streamline E6 410KM.
Moim zdaniem bieda ale jest to cena za małe zużycie paliwa i brak EGRa.
440 E5 na PDE mały zbiornik 64L wystarcza na wyjeżdzenie ok 1500L paliwa.

EDIT: Jakby ktoś pytał odnośnie "ReReReGenerejszyn" to po przejechaniu 70tyś km nie zawołało nigdy, widocznie DPF czyści się sam w czasie jazdy.

Autor:  MechanikSochaczew [ 08 sie 2014, 4:44 ]
Tytuł:  Re: Odp: Scania Streamline 2013

A procedura jaka jest ? Być może musisz spełnić odpowiednie warunki, by przeprowadzic wypalanie (jazda na wysokich obrotach, przez określony czas).
Poziom sadzy w filtrze cząstek stałych powinni sprawdzić na okresowym przeglądzie. Automatyczne wypalanie, zredukuje ilość sadzy do 30%, po 70tyś pewnie 20% jeszcze nie ma.
Po wypaleniu z oleju zrobi ci smole, lub dwa stany oleju.

Autor:  Cukierr [ 15 sie 2014, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Ot ciekawy "wyczyn":

http://allegro.pl/scania-r-440-e5-eev-s ... 44965.html

Autor:  Edler [ 15 sie 2014, 14:33 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

I weź cofaj na prawe lusterko :D

Autor:  bosman [ 31 sie 2014, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Odp: Scania Streamline 2013

Cytuj:
A procedura jaka jest ? Być może musisz spełnić odpowiednie warunki, by przeprowadzic wypalanie (jazda na wysokich obrotach, przez określony czas).
Poziom sadzy w filtrze cząstek stałych powinni sprawdzić na okresowym przeglądzie. Automatyczne wypalanie, zredukuje ilość sadzy do 30%, po 70tyś pewnie 20% jeszcze nie ma.
Po wypaleniu z oleju zrobi ci smole, lub dwa stany oleju.

Jakisz żadnych cudów tam nie ma. Jeśli auto nie przeprowadzi regeneracji w czasie jazdy i jeśli bedzie zapchany to zapali się kontrolka. Obecnie po naciśnięciu wypalania zawsze mówi, że nia ma konieczności wykonania wypalania.
Oleju nie próbowałem, nie gustuje w tłustym :D
Ostatni wynik: na 1070km z czego 1020 z ładunkiem MC:39,4-39,8 ton +4h pod przystawką: 32,7L/100.
Nie korzystając z programu ECO w automacie, cały czas odcięcie i tylko 200km po A/S.

Autor:  Kriss [ 24 wrz 2014, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Witam.
Jestem z szefem na etapie zakupu ciężarówki (konia) i wybór padł tym razem na Scanie Streamline.Chciałbym zapytać,czy ma ktoś dla porównania przedni zderzak niski,a wysoki???Ewentualnie jaki jest odstęp do gleby,bo szef obawia się,że będziemy szurać po glebie i twierdzi,że lepiej wziąść ten wyższy,lecz Ja osobiście wolałbym niższy.
Mógłbym prosić o zdjęcia lub porady???
Mam nadzieję,że dobry dział wybrałem na pytanie???

Autor:  Igor [ 24 wrz 2014, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
Witam.
Jestem z szefem na etapie zakupu ciężarówki (konia) i wybór padł tym razem na Scanie Streamline.Chciałbym zapytać,czy ma ktoś dla porównania przedni zderzak niski,a wysoki???Ewentualnie jaki jest odstęp do gleby,bo szef obawia się,że będziemy szurać po glebie i twierdzi,że lepiej wziąść ten wyższy,lecz Ja osobiście wolałbym niższy.
Mógłbym prosić o zdjęcia lub porady???
Mam nadzieję,że dobry dział wybrałem na pytanie???
Różnica jest mniej-więcej taka:
Obrazek

Autor:  Kriss [ 24 wrz 2014, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Dzięki Igor.
Takiego porównania właśnie szukałem!
Jakieś opinie,co do codziennej jazdy z tym niższym?Trzeba jakoś szczególnie uważać?Wiadomo,że jeździ się po różnych miejscach.Nie tylko po autostradach :-)

Autor:  korni8808 [ 24 wrz 2014, 19:07 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Mega szoruje po wyższych kraweznikach. Na duzym koke to pewnie tylko na poligonie trzeba uważać i w zimie.

Wysłane z mojego GT-I9300

Autor:  Tomaszek [ 24 wrz 2014, 19:17 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
Mega szoruje po wyższych kraweznikach. Na duzym koke to pewnie tylko na poligonie trzeba uważać i w zimie.

Wysłane z mojego GT-I9300
Koledze chodzi o ten duży zderzak nazywany w Scanii "niskim", bo w low decku ten "niski" nie występuje ;)

Autor:  Grzesiek_KBR [ 24 wrz 2014, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
Cytuj:
Mega szoruje po wyższych kraweznikach. Na duzym koke to pewnie tylko na poligonie trzeba uważać i w zimie.

Wysłane z mojego GT-I9300
Koledze chodzi o ten duży zderzak nazywany w Scanii "niskim", bo w low decku ten "niski" nie występuje ;)
No spotkałem już "niski" w low-decku chyba że to samoróbka była.
A co do wysokości zderzaków, to w materiałach reklamowych są konkretne wymiary podane wystarczy zapytać dealera i udostępni takie materiały.

Strona 5 z 8 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/