wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Tatra T 815 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=963 |
Strona 5 z 9 |
Autor: | KUBO-SK [ 02 sie 2009, 17:41 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
TATRA 815 and TATRA 815 UDS 114 |
Autor: | ninja [ 03 sie 2009, 14:42 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Autor: | karakan [ 10 sie 2009, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
małe pytanie do moderacji Czy Wy usuwacie specjalnie moje posty??? |
Autor: | Kamil [ 11 sie 2009, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Autor: | ninja [ 28 sie 2009, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Autor: | KUBO-SK [ 07 wrz 2009, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
TATRA 815 UDS 114 http://www.youtube.com/watch?v=7cruAAejoLM |
Autor: | Harry_man [ 07 wrz 2009, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
http://www.youtube.com/watch?v=-cXACGQ-0tY - najbardziej podobają mi się te tatry w takim wydaniu Tak swoją drogą co to za firma i ile oni mają tych tatr (How much tatras have that company got?) |
Autor: | KUBO-SK [ 08 wrz 2009, 20:26 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Firma jest JSK Autodoprava z Orawy, lesowe tatry jest 2 ks, wsetky tatry jest cca 10 ks. |
Autor: | SAKULAS [ 08 wrz 2009, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Zawsze sie zastanawiałem, dlaczego przy Tatrze koła są pochylone do środka w kierunku podwozia? Moze mnie ktoś oświecić? |
Autor: | karakan [ 09 wrz 2009, 9:31 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Cytuj: Zawsze sie zastanawiałem, dlaczego przy Tatrze koła są pochylone do środka w kierunku podwozia? Moze mnie ktoś oświecić?
To sie nazywa "zbierznośc" lub "Kąt pochylenia koła"
|
Autor: | SAKULAS [ 09 wrz 2009, 14:00 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Cytuj: Cytuj: Zawsze sie zastanawiałem, dlaczego przy Tatrze koła są pochylone do środka w kierunku podwozia? Moze mnie ktoś oświecić?
To sie nazywa "zbierznośc" lub "Kąt pochylenia koła"No dobra , niech ci będzie kąt pochylenia koła, (wypadło mi z głowy), tylko po co to? W innych ciężarówkach nie zauważyłem takiego rozwiązania, przynajmniej Scania, którą jeżdze od niedawna na żwirowni ma normalne rozwiązanie. |
Autor: | Bajzel [ 09 wrz 2009, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Cytuj: Cytuj: Zawsze sie zastanawiałem, dlaczego przy Tatrze koła są pochylone do środka w kierunku podwozia? Moze mnie ktoś oświecić?
To sie nazywa "zbierznośc" lub "Kąt pochylenia koła"Tatra ma rurową konstrukcję ramy, całkiem inną niż Scania, dlatego widzisz różnice w 'ugięciu', gdy załadujesz Tatrę, koła się 'odwijają' i jest normalnie |
Autor: | opticruise [ 09 wrz 2009, 19:34 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Tatra ma niezależnie zawieszone każde koło - nie tak jak Scania, gdzie mosty są sztywne. Nie ma to nic wspólnego z kątem nachylenia czy zbieżnością. |
Autor: | kraz [ 10 wrz 2009, 9:51 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
To właśnie jest kąt pochylenia koła i w Tatrze on jest zmienny. Są trzy wielkości charakteryzujące prowadzenia kół: Zbieżność, kąt pochylenia koła i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. |
Autor: | ninja [ 01 paź 2009, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Autor: | Goldi [ 23 lis 2009, 23:46 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Wersja wojskowa Tatry 815 jako ciągnik balastowy. Fotki mojego autorstwa. |
Autor: | karakan [ 24 lis 2009, 11:47 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
OSP Chybie-Mnich ma w podziale bojowym Tatrę,którabyła ciągnikiem balastowym: |
Autor: | alean [ 08 gru 2009, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Autor: | ninja [ 17 sty 2010, 12:40 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Autor: | ninja [ 05 lut 2010, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Tatra T 815 |
Strona 5 z 9 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |