wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Tour de USA. Pozostałe trasy hioba. Zapraszam, miejsca sporo http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5220 |
Strona 41 z 49 |
Autor: | trailer [ 20 maja 2007, 8:31 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Widać nawet śpiących kierowców na poboczu wjazdowej rampy na autostradę,
hej hiob ,ja nigdy nie widzialem jeszcze żeby ktoś nocował w ciężarówce na pasie zjazdowym w Polsce,widze ze u was duzo ludzi tak robi.Dlaczego?,tylko dlatego że nie ma hałasu tak jak w truckstopach?!?!
Cytuj: I na koniec jakiś wypadek...
ja wczoraj jeżdżąc rowerkiem po okolicy spotkałem wypadek,koleś wrył się w drzewo nowym audi a6 ,tyle krwi i pogiętej blachy.okropny widok ../gdzie tym razem jedziesz? pozdrawiam. |
Autor: | Trucker Przemyśl [ 20 maja 2007, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Hiob odnosze się z następnym pytaniem.Może gdzieś już było napisane ale się zapytam. Chodzi mi do czego służy to coś na dwóch kółkach z tyłu na betoniarce??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3963.html |
Autor: | hiob [ 20 maja 2007, 13:13 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Hiob odnosze się z następnym pytaniem.Może gdzieś już było napisane ale się zapytam.
Było, było. Przeczytaj cały temat od początku. Chodzi oczywiście o rozłożenie ciężaru na większą powierzchnię i więcej kół. W ten sposób mniej się uszkadza drogi, a betoniarki jeżdżą często po małych, bocznych, osiedlowych uliczkach. Chodzi mi do czego służy to coś na dwóch kółkach z tyłu na betoniarce??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3963.html To tak, jak z fakirem. Jakby leżał na jednym gwoździu, zrobiłby sobie dziurę w d****. Ale jak ma ich sto tysięcy, leży jak na materacu, bo każdy gwóźdź naciska najego ciało tylko z siłą jednej stutysiecznej jego ciężaru. Cytuj: Cytuj: Widać nawet śpiących kierowców na poboczu wjazdowej rampy na autostradę,
hej hiob ,ja nigdy nie widzialem jeszcze żeby ktoś nocował w ciężarówce na pasie zjazdowym w Polsce,widze ze u was duzo ludzi tak robi.Dlaczego?,tylko dlatego że nie ma hałasu tak jak w truckstopach?!?!...Jeszcze chciałbym wyjaśnić, co rozumiem przez „rampę”, bo widzę, że nie każdy rozumie to słowo tak, jak ja. Pewnie dlatego, że w sumie nie mam z językiem polskim bezpośredniego kontaktu od ponad dwudziestu pięciu lat. Po angielsku „ramp” to między innymi pas ruchu dojeżdżający do autostrady (lub odchodzący od niej) na skrzyżowaniu z drogą poprzeczną. „Rampy” więc, o których piszę, to pasy wyjazdowe i wjazdowe na autostradę. Tak, jak je widać na tym zdjęciu, gdzie kierowcy „śpią na rampie” : W nocy trudno znaleźć miejsce w truckstopie i w zajazdach przydrożnych, stąd konieczność parkowania tutaj, choć w wielu stanach jest to nielegalne. Czasem są to martwe przepisy i nikt nie egzekwuje zakazów, czasem policja daje mandaty, jak np. właśnie w Wirginii, a czasem, jak w Indianie, jest wyraźnie oznakowane od którego punktu pasa zjazdowego wolno parkować na poboczu i w którym momencie pasa wjazdowego zaczyna się zakaz zatrzymywania się. Chodzi o oddalenie tych parkujących ciężarówek od szybkiego ruchu autostrady. Parkowanie na rampie nie stwarza niebezpieczeństwa, ale parkowanie na poboczu autostrady jest niebezpieczne i widziałem już kilka wypadków, gdy przysypiający kierowca zjechał lekko na pobocze i z całą siłą uderzył w zaparkowany samochód na poboczu drogi. [ Dodano: Nie, 20.05.2007, 16:54 ] Czasem współpraca między firmami idzie dziwnymi ścieżkami. Tutaj widać dwa najwyraźniej identyczne ciężaróweczki, ale jedna ma logo Forda, druga Internationala. To Ford LCF i International CityStar CF. Nie wiem kto to auto zaprojektował, ale nie zdziwiłbym się gdyby to była konstrukcja jakiejś japońskiej, czy koreańskiej firmy. Co prawda Ford reklamuje to auto słowami, że jest „zaprojektowane i produkowane w Północnej Ameryce”, ale sporo firm azjatyckich ma tu biura konstrukcyjne i fabryki. Dalej „Tow Truck” Kenworth T 800, ciągnący Internationala 9900 i nowy International ProStar i na koniec autobus meksykańskiej firmy DINA. Tyle na razie, właśnie wróciłem z kościoła i muszę ruszać w drogę. Nawiasem mówiąc nic nie było o kościele w czwartek, bo u nas święto Wniebowstąpienia jest przeniesione na dzisiejszą niedzielę. Inaczej na pewno poszukałbym kościoła. Zresztą akurat byłem w domu, więc byłbym po prostu w swojej parafii. Obiecuję, że będą jeszcze bardzo ciekawe zdjęcia, bo już są zrobione. Musicie jednak zaczekać, praca niestety ważniejsza. . Pozdrawiam. [ Dodano: Nie, 20.05.2007, 17:07 ] Cytuj:
Dzięki za sprecyzowanie, ale to nie jest prawy pas, tylko lewy, najbliższy środka. To tzw. "HOV line", "High Occupancy Vehicle Line". Pas dla samochodów, w których jest większa ilość pasażerów. Dodatkowe znaki określają ile (zwykle muszą być 2 lub 3 osoby w samochodzie, łącznie z kierowcą) i określają w których godzinach ograniczenia obowiązują. (W Atlancie całą dobę, ale najczęściej w innych miastach tylko w godzinach szczytu). Do trgo zazwyczaj motocykle mają prawo się tam poruszać, nawet gdy tylko jedzie jedna osoba, wolno oczywiście także autobusom i w Atlancie wolno jeździć tam samochodom z "alternatywnymi rodzajami paliwa", czyli na gaz, czy elektrycznymi, bez względu na ilość pasażerów. Ale jak widać, jeżdżenie we dwie osoby, czy przerabianie aut na gaz nie jest w USA popularne
|
Autor: | Big Nasty [ 20 maja 2007, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jeszcze chciałbym wyjaśnić, co rozumiem przez „rampę”, bo widzę, że nie każdy rozumie to słowo tak, jak ja. Po angielsku „ramp” to między innymi pas ruchu dojeżdżający do autostrady (lub odchodzący od niej) na skrzyżowaniu z drogą poprzeczną. „Rampy” więc, o których piszę, to pasy wyjazdowe i wjazdowe na autostradę. Tak, jak widać na zdjęciu, kierowcy „śpią na rampie” .
To ja dorzuce grosik.W UK tez jest popularny odpoczynek za lub przed zjazdami z autostrad /tutaj "motorway's"/z tych samych wzgledow. Mowia na to "slip road" lub "the bay on slip road". Czesto stoja tez na nich mobilne fast food'y i coffe shop'y dla ulatwienia zycia kierowcom. Moze kiedys uda mi sie zrobic jakas fotke |
Autor: | Trucker Przemyśl [ 20 maja 2007, 21:56 ] |
Tytuł: | |
Te zdjęcia są exstra,exstra i jeszcze raz exstra jak np. to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b0dc2.html ciężarówka i zieleń.Takie to powinny startować w jakiś konkursach.Pozdro |
Autor: | Andżo [ 20 maja 2007, 22:33 ] |
Tytuł: | |
Witaj Hiob, mam kilka pytań odnośnie transportu nowych trucków do salonów sprzedarzy. 1) Czy pierwsza ciężarówka,która jest holownikiem dla pozostałych,spoczywających na jej siodle jest póżniej sprzedawana ze zniżka z uwagi na istniejący już przebieg? 2) Czy kierowcy obsługujący takie transporty działają na włąsną rękę czy może pracują dla wyspecjalizowanych w tym zakresie firm? 3) Co robi kierowca po dostarczeniu trucków do salonu? Wraca (może samolotem) tam skąd przyjechał? pozdrawiam |
Autor: | Big Nasty [ 21 maja 2007, 1:11 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Inny niecodzienny widok, Volvo VN 780 jako „Expedited Truck”, normalna ciężarówka, nie ciągnik siodłowy.
Fakt, ciekawy .Solowka i do tego podswietlany Krzyz zamiast loga. |
Autor: | Andżo [ 21 maja 2007, 10:11 ] |
Tytuł: | |
Hiob,dzięki za odp. Zdjęcia bardzo ładne A wypadek tego trucka to rzeczywiście makabryczny Cytuj: Będę wiózł 20 ton poczty
w końcu trochę cięższy ładunek
|
Autor: | Konradek [ 21 maja 2007, 15:18 ] |
Tytuł: | |
Fotki suuper. Bardzo podobają mi sie te autobusy. Oczywiście piękny Kenworth W 900, KLASYKA A co to tego wypadku to masakra Jak wogóle mogło do tego dojść ?? |
Autor: | Andżo [ 21 maja 2007, 15:28 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: I z czego się cieszysz?
lepiej żartować niż chorować
|
Autor: | chauffeur [ 21 maja 2007, 20:58 ] |
Tytuł: | |
Hiob, masz tam w zapasie jakieś zdjęcia? Widzę, że na "Fotosiku" pojawiły się interesujące gabaryty... |
Autor: | Konradek [ 21 maja 2007, 21:25 ] |
Tytuł: | |
Bardzo mi sie podoba ta fotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2e352.html Co to tego gabarytu to sprytnie to wymyśliłeś A fotki z tą naczepką naprawde robią wrażenie |
Autor: | jamra [ 21 maja 2007, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Ładnie to się tak do cudzych naczep podpinać ?? Pierwsze widzę taką naczepę, ale po dokładnych oględzinach jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że po jej złożeniu to ma ona max 6 osi. U nas raczej się takiego cudu techniki nie spotka. P.S. Raczej nie podołał byś tej naczepie, bo jeśli dobrze obserwuję Twoją relację z USA to hydrauliki w ciągniku nie masz ?? |
Strona 41 z 49 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |