Cytuj:
Podbijam temat o którym pisałem wczesniej, otrzymałem wniosek z sądu że jednak rozprawa w sądzie odbędzie sie i tak pod koniec listopada muszę się stawić w Wyszkowie w sądzie, jak wy uważacie, prawidłowo wykonałem czynności czy przekroczylem up[rawnienia kierujac gabaryt na cpn po przeciwnej stronie wjezdzając na podwójnej ciągłem i pod zakaz, nadmienię iż cpn na który planowaliśmy wjechać był pełen aut jak i 2 kolejne a trzeba się było wypauzowac. czekam na opinie.
Marek
Oczywiscie jestem po twojej stronie ale...... mam nadzieje ze masz uprawnienia do kierowania ruchem, transport odbywal sie po trasie i bylo stosowne zezwolenie. Przygotuj sie dobrze do tego "przedsatwienia" bo w sadzie "pan wladza" czuje sie na wygranej pozycji (dawno temu mowilo sie ze na slowo jednego funkcjonariusza potrzeba dwa zwyklego smiertelnika i cholera wie czy cos sie zmienilo
), nie wiem czy idziesz sam czy masz obronce. Przygotuj oswiadczenie w ktorym napiszesz co to jest transport ponadnormatywny, ze wymaga nietuzinkowego podejscia, ze nasze drogi (parkingi) sa nieprzygotowane do takich transportow i nikt nam nie pomaga (inni kierowcy trabia, krzycza, ogolnie traktuja na zle , nawet policja chociaz powinna pomagac
). Byles odpowiedzialny za bezpieczenstwo podczas tego transportu i dostepnymi srodkami zrobiles wszystko by uchronic powierzony Ci cenny ladunek przed uszkodzeniem a innych uzytkownikow naszych jakze "wspanialych drog" (np. spiacych kierowcow na wjezdzie do stacji przed zerwaniem snu
) przed niebezpieczenstwem jaki niesie taki transport. Na koncu dodaj ze przeciez "stroze prawa" (w swej jak ze nie ogarnietej madrosci
) powinni znalezdz sie w sytuacji i wspomoc biednego, przez nikogo nie zrozumialego, samotnego pilota.
Mozesz dodac ze stres jaki przezyles podczas tej interwencji i grozba wystapienia przed "jasnie sadem" uniemozliwia sprawne wykonywanie powiezonych Ci obowiazkow co odbija sie na twoich dochodach.... i znajdzie to odbicie w oddzielnym procesie.
Jednym slowem powodzenia chlopie