wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Flota MMJ Transport http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34689 |
Strona 44 z 85 |
Autor: | Husiu [ 30 lis 2015, 22:12 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
A to nie masz tych gabarytek zwyczajnie wyjmowanych, nie da sie ich poobracac po zaladunku, wymaga to przerobki jakiejs? U mnie to zwykly profil w profilu, sciskane srobka, moge dowolnie przekladac. Do tego pospawali mi przedlozki do duzo szerszych ladunkow, wtedy wkladam jedno w drugie i moge ladowac naprawde szerokie graty. Czym wieksza dowolnosc konfiguracji tym lepiej. To jak i u nas, wszystko z pilotazem po stronie spedycji. |
Autor: | Mihu [ 30 lis 2015, 23:32 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Ale dupa ze mnie- pewnie, że są wyciagane w całości i blokowane przez wkrecenie śruby. Długość profilu na którym jest gabarytka sięga samej ramy, więc chyba już nic dospawac się nie da, ale faktycznie można zrobić dodatkowy, wkladany w gabarytke, profil jako dodatkowe rozszerzenie- dobry pomysł na naprawdę szerokie tematy. |
Autor: | Sebastian_92 [ 01 gru 2015, 13:27 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
dobra dobra, jak spalanie dafa po dłuższym użytkowaniu?? |
Autor: | Mihu [ 01 gru 2015, 14:10 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Cytuj: dobra dobra, jak spalanie dafa po dłuższym użytkowaniu??
Średnio 24,8 z 35tkm całkowitego przebiegu. Źle nie jest, ale szału też nie ma. Liczę, że do 80-100tkm coś jeszcze się z tego urwie.
|
Autor: | Edler [ 01 gru 2015, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Szalu nie ma Paaanie kolego Przeciez Pan jezdzisz po stole a na plecach wozisz pszczoly luzem nie jeden psiewoznik by nie uwierzy w taki wynik. A jak spalanie Adblue? U mnie z 47450km 26.9L a Adblju 1.9L Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Mihu [ 01 gru 2015, 14:33 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Cytuj: Szalu nie ma Paaanie kolego Przeciez Pan jezdzisz po stole a na plecach wozisz pszczoly luzem nie jeden psiewoznik by nie uwierzy w taki wynik. A jak spalanie Adblue? U mnie z 47450km 26.9L a Adblju 1.9L Tapatalka
Eksport 11-15t, import 6-10t, zdarzy się czasami, że jest nieco lżej, ale 90% wygląda właśnie tak. Adblue jak do tej pory wychodzi między 0,9 a 1l.
|
Autor: | Husiu [ 01 gru 2015, 16:57 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Po spalaniu widze, ze choroba na ktora cierpia Linki jest zakazna. Jak widze ich naczepe w oddali, to juz zaczynam zmieniac pas na lewy, bo z pewnoscia zaraz zaparkuje mu w naczepie. Swoja droga jak ze spalaniem wypadla "czworka" w porownaniu do reszty aut na tej trasie? |
Autor: | Mihu [ 01 gru 2015, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Cytuj: Po spalaniu widze, ze choroba na ktora cierpia Linki jest zakazna. Jak widze ich naczepe w oddali, to juz zaczynam zmieniac pas na lewy, bo z pewnoscia zaraz zaparkuje mu w naczepie. Swoja droga jak ze spalaniem wypadla "czworka" w porownaniu do reszty aut na tej trasie?
No to generalnie mamy podobnie Moi kierowcy jeżdżą w przedziale 85-88, zależnie od auta.Szczegółowo jeszcze nie policzyłem spalania Scanii, ale z tego co widziałem po rachunkach to będzie ok. 29-30l. Wyjazd 8 ton, powrót 22t. |
Autor: | Edler [ 02 gru 2015, 0:00 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
No to wozisz znacznie lzej niz ja bo nie dosc ze z chlodnia na pusto waze 18t to zazwyczaj ladunki od 10ton w gore w jedna strone a potem 22 w druga. Ostatnio mi sie trafilo 4t. Malmo - Frankfurt to na A7 okolice Kassel az sie kurzylo bardzo niskie zuzycie adblue. Niby to drogie nie jest ale suma sumarum w skali roku dzieci za te oszednosci ubierzesz Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | MichalScania [ 02 gru 2015, 9:59 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Ale Panowie, AdBlue się nie liczy, przecież to nie koszt |
Autor: | korni8808 [ 02 gru 2015, 11:06 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Jeszcze niedawno Mihu zbierał cięgi, a tu taka odmiana. Nagle wszyscy liczą hahahha mobil |
Autor: | MechanikSochaczew [ 02 gru 2015, 14:29 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Żebyście mieli co liczyć to wyłączenie adblue w euro5 to OK 1000zł w euro6 to już ponad 3000zl Mam klienta który skupuje wkłady katalizatorów od e6 płaci ok. 12tyś zł. W mercedesie e5 jest taki rodzaj tłumika który przedstawia jakąś wartość i ten sam gościu za taki wkład daje ze 3 tyś. Każdy inny tłumik od e5 na skupie jest bezwartościowy |
Autor: | martinfh [ 02 gru 2015, 17:46 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Cytuj: Żebyście mieli co liczyć to wyłączenie adblue w euro5 to OK 1000zł w euro6 to już ponad 3000zl
Nie bądź taki do przodu, bo Cię z tyłu braknie. Ostatnio znów ITD wzmożyło kontrole wraz z analizą spalin. I bardzo dobrze. Mam klienta który skupuje wkłady katalizatorów od e6 płaci ok. 12tyś zł. W mercedesie e5 jest taki rodzaj tłumika który przedstawia jakąś wartość i ten sam gościu za taki wkład daje ze 3 tyś. Każdy inny tłumik od e5 na skupie jest bezwartościowy Mihu, masz jakieś fotki Scani z podróży na Wyspy? Babcia musi być w dobrym stanie skoro puściłeś ją na taką trasę |
Autor: | Borek [ 02 gru 2015, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
W osobowych wycięcie DPF nie sprawia problemu z przejściem testu spalin, ba odchylenia w stosunku do stanu sprzed przeróbki są znikome. Wysłane z mojego D6603 |
Autor: | Tomaszek [ 02 gru 2015, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
@Borek to skąd cała akcja z VW i emisją spalin? |
Autor: | Borek [ 02 gru 2015, 18:49 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Bo oni deklarowali, inne wartości w katalogu a co innego było w rzeczywistości i konsument był oszukiwany a także skarbówka do której był odprowadzany podatek za spaliny. Wystarczy że załóżmy norma na E5 jest od 80 do 100mg na jednostkę spalin. Z DPF masz wg katalogu 83mg a bez niego osiągasz wynik 95. Dalej masz E5 ale podatek musisz zapłacić większy. U nas płacisz od pojemności więc nie obchodzi Ciebie czy wyrzuci 83 czy 95. Ważne żeby spełniał E5 czyli był zgodny z homologacja. Wysłane z mojego D6603 |
Autor: | martinfh [ 02 gru 2015, 19:06 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Tak to moze wygladac w nowym pojezdzie. Zmierz auto z przebiegiem kilkuset tysiecy km, z nieco zuzytym silnikiem i ukladem wtryskowym |
Autor: | Edler [ 02 gru 2015, 19:26 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Przy obecnych stawkach w transporcie kazdy koszt jest wazny nawet tak niewielki jak Adblue jesli samochod w skali roku moze oszczedzie w stosunku do innego chocby 1k PLN to juz pare prezentow na swieta bedzie "za darmo". Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | korni8808 [ 02 gru 2015, 19:32 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Cytuj: Przy obecnych stawkach w transporcie kazdy koszt jest wazny nawet tak niewielki jak Adblue jesli samochod w skali roku moze oszczedzie w stosunku do innego chocby 1k PLN to juz pare prezentow na swieta bedzie "za darmo".
Dziękujemy, że nas uświadomiłeś
|
Autor: | kuxi [ 02 gru 2015, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380 |
Cytuj: Aczkolwiek na przyszły rok planuje mocniej związać się z branżą i bardzo prawdopodobne, że zdecyduje się na swojego pilota.
Rozszerzając flotę o kolejny wóz czy zdecydujesz się zrezygnować z plandek ?
|
Strona 44 z 85 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |