Cytuj:
Cytuj:
Znalezienie semi (a w sumie pół-semi) do low-decka graniczy z cudem niemalże. W grę wchodzą tutaj tylko nowe naczepy praktycznie, a i to nie od każdego producenta.
Nie znam się praktycznie na takich naczepach, ale po co Ci taka naczepa do low-decka? I tak stoją one na 17,5" kółkach, więc pokład załadunkowy jest całkiem nisko. Jedyna różnica to (na moje oko) wysokość łabędziej szyi.
Wiem, że już masz ciągnik low-deck, ale myślę, że po prostu byś inaczej zakupy zrobił
Ano właśnie - mam już low-decka - i to najprostsza odpowiedź. Zakup klasycznego semi wiązałby się z zakupem standardowego ciągnika. A takiej opcji też nie wykluczam, zobaczymy co przyniesie przyszły rok.
Cytuj:
Actrosa widziałem jakiś dobry tydzień temu jak leciał od Hamburga z plastikowymi zbiornikami-jeden duży,niebieski,leżący a za nim chyba szary postawiony pionowo.Napewno leciutki ładunek i pewnie sporo takich się wozi?Czemu w opisie wciąż nie ma DAF-a?...
Zgadza się - był tam. Ładunek wyjątkowo lekki - 2,5t - i mały (szer. 3m) - ale zdecydowana większość naszych ładunków jeździ albo na rozciągu albo na szerokości. Generalnie na takich zestawach nie wozi się ciężarów. Sama naczepa jest ciężka, a ogranicza Cię DMC 42t.
Co do DAFa - dobre pytanie, może ktoś z Moderatorów mógłby zająć się tym w wolnym czasie? (DAF XF E6 460 SSC)
Póki co dla przypomnienia Scania - słabe foto, stacja Arge przed Cieszynem w drodze na SK (tylko pod jedną górkę z 22t wchodziła na małej skrzyni
).
Przy Scanii cały czas coś dłubiemy - a to nowe plastiki, a to halogeny... Jak skończymy to zrobię większy aktual, w najbliższym czasie zreanimujemy podświetlanie "globa".