Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 mar 2007, 18:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

1996r 420 kucy gdy go kupilismy jeszcze jako tako chodził nawet ladnie a teraz strasznie nie rowno pracuje silnik. Zrobilsmy remont: ierscienie, tuleje, panewki, koncowki wtryskow, pompa po regeneracji i dale jest to samo. Wie ktos co moze byc??


Tytuł:
Post Wysłano: 25 mar 2007, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Regulacja luzów zaworowych i kąt wyprzedzenia w wtrysku sprawdzony??Jaki kolor spalin? Moze sie zapowietrza.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 15:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

kolor spalin niebieski ale bardzo mało tych spalin, nawet przy 24t ładunku praktycznie nie widac dymu i dosyć sie zbiera. Luzy zaworowa dobrze ustawione, tak jak kazali w serwisie.


Tytuł:
Post Wysłano: 27 mar 2007, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Jesli jest to silnik 8210.42 to luzy 0,3 ssący 0,4 wydech.Być może zła regulacja kąta wtrysku.Zapraszam do mnie na diagnostyke;-)


Tytuł:
Post Wysłano: 28 mar 2007, 18:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Sprawdz, czy zawory w głowicy są szczelne(metoda garażowa to odwrócić głowicę na "grzbiet" i nalać nafty, denaturatu lub mleka), jeśli nie to będzie gubił kompresję i pobierał olej(niebieskie dymienie)

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 28 mar 2007, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

robilem juz tak i nic nie ubywało ale dla pewnosci dałem oby dwie glowice do szlifu


Tytuł:
Post Wysłano: 04 kwie 2007, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 mar 2007, 22:42
Posty: 14

a ile kosztowała ta regeneracja pompy? dobra naprawa kosztuje około 8 tys.zł.pompa paliwa to nie taka prosta sprawa jak np.tuleje,pierścienie czy panewki.A silnik jak miał dobre ciśnienie to po co zaraz panewki wymienialiście(oryginały może pochodziły by dłużej niż podróby)pozdrawiam zbyszek


Tytuł:
Post Wysłano: 06 kwie 2007, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

panewki kupilismy orginalne a wymieniałem je dlatego ze juz byly troszke podtarte a jak juz bylo rozebrane to trzeba bylo wymienic. Pompa jest ok bo wkladalismy drugą i bylo to samo.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 13:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lip 2007, 22:11
Posty: 12

witam mam podobny problem
iveco eurotch 420kM chodziło ja złoto i nagle zaczeło tracić moc niby chodzi ale jakoś tak marnie się zbiera czy może pomóc wymiana filtrów paliwa bo nieadawno go kupiłem i jeszcze nie wymieniałem czy może ktoś podpowiedzieć prawdopodobne przyczyny dodam że nie kopci spaliny ok

[ Dodano: Nie, 02.09.2007, 12:12 ]
witam ponownie
mam problem moje iveco 440 420KM okropnie dużo pali (ponad 40l) i nie wiem co poradzić nawet sam wsiadłem i to samo dodam że auto nie kopci ciągnie normalnie
pomocy


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: