wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Scania 144-460
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=10233
Strona 1 z 1

Autor:  chwast [ 20 sie 2007, 18:46 ]
Tytuł:  Scania 144-460

Proszę o opinie na temat sam. Scania 144-460,spalanie,awaryjność,itp.

Autor:  RoBeRtO [ 21 sie 2007, 0:21 ]
Tytuł: 

o awaryjnosc mozesz byc spokojny - te czternastki (silniki) swoimi przebiegami bily wszystkie inne na glowe (oczywiscie wiele zalezy od uzytkownika.) Spalanie - to raczej zbyt ogolnie ... na pewno ile wlejesz tyle spali :wink:

Autor:  Damian-CAT [ 05 wrz 2007, 22:48 ]
Tytuł: 

ZOLFNEFNRIGN

Autor:  gun20 [ 06 wrz 2007, 20:09 ]
Tytuł: 

Scanie seri 4 to pożądne autka, z silnikiem 14 litrowym . Powinieneś targać duże ciężary i to bez problemu. Uważaj tylko na zawieszenie kabiny- bardzo często wybijają się tuleje i swożnie, a wrazie kłopotów z autkiem, zapraszam na warsztat do nas do Szczecina :)

Autor:  chwast [ 06 wrz 2007, 21:23 ]
Tytuł: 

Kupiłem niedawno 144-460 i jestem zadowolony,większość napraw wykonuje sam,ale mam zaprzyjaźniony serwis, więc nie ma problemu. Zdecydowałem się na 144 ponieważ mam dwie 143 i jestem zadowolony i jak jest dobry silnik to wcale dużo nie palą drugim powodem jest fakt że jeszcze nie widziałem aby na warsztacie znajomego rozbierali V w 144 ,natomiast w 124 na okrągło coś grzebią (głównie głowice,), zaw. kabiny to norma wszystkie samochody mają z tym problem no może oprócz FH.
Nie wiem czy mnie dobre słuchy doszły ale słyszałem że występują jakieś problemy z wałkiem rozrządu w 144, chociaż nie chce mi się w to wierzyć ,wałek w kadłubie, zwykle nie ma z krzywkami problemów(mniejsza temp. w porównaniu z wałkiem w głowicy)
Napiszcie jeśli coś takiego jest prawdą.

Autor:  gun20 [ 06 wrz 2007, 21:29 ]
Tytuł: 

Pracowałem 2 lata w serwisie Scani, i nic takiego nie było. Może wyszedł jakiś felerny wypust, ale do mnie nie dotarł

Autor:  chwast [ 07 wrz 2007, 6:54 ]
Tytuł: 

Tak myślałem że to jakaś bajka,przecież wałki rozrządu nie lecą w Scaniach (jeszcze w dwu zaworowych) co innego w Manie.

Autor:  gun20 [ 07 wrz 2007, 16:51 ]
Tytuł: 

A naj lepiej jest w reni, tam się dopiero to wałki sypią. Mieliśmy jeden przypadek że nowy midlum pojechał tylko na zabudowe , zdążył przejechać tylko 160 km i wałek rozsypał sie na 16 kawałków. a ludzie i tak kupują te szajsy bo są tanie

Autor:  chwast [ 08 wrz 2007, 20:30 ]
Tytuł: 

Teraz robią coraz większe badziewie,mój syn był na praktykach w Fabryce Mana w Niemczech i tragedia za 3 lata 30% części z Chin. Już w lipcu sprawdzali czy do nowych silników D20 nadawały się będą głowice prod. przez jakiegoś producenta z Brazylii,sprawdzali jakość wykonania, ale z tego co ja wiem to nawet gdy jakość będzie gorsza i tak będą brali od jakiegoś 2 gatunku dostawcy ponieważ na jednej głowicy zaoszczędzą "2 euro".
W Niepołomicach zmontowali pierwsze 16 ciężarówek i zgadnij komu je sprzedali????
Oczywiście 15 do Rosji i jedna do Polski.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/