wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Scania serii P http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1065 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | SzOfEr [ 12 cze 2005, 21:01 ] |
Tytuł: | Scania serii P |
Scania serii P, czyli mniejsza (budowlana, miejska, krótko dystansowa) odmiana serii R. Nie wiem jak to wygląda u Was, ale w Gdyni jest tego już bardzo dużo Może ktoś z szanownych panów miał okazje przyjżeć jej się z bliska i jest w stanie coś o niej powiedzieć Z moich obserwacji wynika, że jest doskonale dostosowana do ciężkich budowlanych warunków oraz przystosowana do lokalnych podróży... |
Autor: | kalym [ 04 gru 2005, 20:05 ] |
Tytuł: | |
Dam pare fotek Scani P (c)lkw-infos.net |
Autor: | Alexxxxx [ 04 gru 2005, 21:41 ] |
Tytuł: | |
(c) Alexxxxx - Alex Miedema - http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/vi ... php?t=5074 |
Autor: | lukaszml [ 04 gru 2005, 21:47 ] |
Tytuł: | |
No ogółem to ta Scania P nie taka zła, w sam raz autko na solówke, np. na krajówke, gdzie codziennie do domciu zjeżdżasz to bez wyra wystarczy... |
Autor: | ciezarowka [ 07 gru 2005, 22:11 ] |
Tytuł: | |
O to trzy ciągniki siodłowe na trasy międzynarodowe z kabiną typu P, stosowane przeważnie pod cysternami. |
Autor: | Mihu [ 07 gru 2005, 22:14 ] |
Tytuł: | |
No z tymi trasami międzynarodowymi to troszkę przesadziłeś Mogę się zgodzić, ale jeśli weźmiemy pod uwagę trasy w pojedynczej obsadzie i max. 3/4 dniowe. Chociaż w naszym kraju, gdzie tnie się koszty to różnie bywa... W zasadzie ten ciągnik przeznaczony jest na trasy średnie lub bliskie lub lokalne, które mogą zając więcej niż jeden dzień. Często wykorzystywane pod wywrotkami czy cysternami, tak jak to powiedziałeś... |
Autor: | lukaszml [ 07 gru 2005, 22:41 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: No z tymi trasami międzynarodowymi to troszkę przesadziłeś Wink
No dokładnie, taki kierowca co czymś takim na międzynarodówke musi latać to krótko mówiąc przesrane ma w tej kabinie... Chyba wolałbym jeździć Premiumką z globkiem (choćby 3 letnią) niż Tym...
|
Autor: | ciezarowka [ 08 gru 2005, 16:24 ] |
Tytuł: | |
O to fotki SCANI P jeżdzżących w ruchu miedzynarodowym. |
Autor: | lukaszml [ 08 gru 2005, 16:27 ] |
Tytuł: | |
A skąd wiesz że to jeździ w międzynarodówce... To niejest pewne, jest też troche firm które jeżdżą tylko po swoim kraju i mają długie naczepy, a ciągniki z niskimi kabinami i z mniejszymi mocami... |
Autor: | lukaszml [ 08 gru 2005, 20:17 ] |
Tytuł: | |
No wywroteczka piękna, wogóle DeL są tam też jakieś Scanie, albo inne auta na budowe w konfiguracji 8 x 4... Jak jakieś są to możesz pare zdjęć zrobić, mój tata kiedyś latał Volvem FM to chyba była miał właśnie 4 ośki, kolo auta biały, a wywrotka czerwona bardzo ładnie to wyglądała, pamiętam jak kiedyś pojechałem z nim na nocke to potem na drugi dzień od rana do wieczora spałem... |
Autor: | kalym [ 08 gru 2005, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Ja już widziałem pare takich Scani jak zaprezętował Ciężarówka co latały na międzyarodówce bo mój starszy gadał z kierowcą i on strasznie narzekał, ale mówił że zaniedługo przesiada się na Magnum. Przerąbane tłuc się w takiej Scani mała kabina nwet nie idze w środku rozprostować kości. |
Autor: | Kaczor [ 09 gru 2005, 0:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: z tego co widziałem to robią naczepy do transportu złomu
Ta naczepa dostała jakąś nagrodę, chyba tytuł "Produkt Roku"...
|
Autor: | ciezarowka [ 09 gru 2005, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Co wy wiecie o SCANI P, chyba nic. Jak ktoś zwas siedział w kabinie P to wie że na obsade jedno osobową jest w zupełności wystarczająca. Kiedyś wszystkie auta miały mechaniczne zawieszenie kabin i nikt nie nażekał. Żaden pracodawca nie oszczędza na warunkach pracy kierowców. Wejdżcie do Actrosów zachodnich firm transportowych i zobadcie w jakich warunkach oni pracują. Każdy z nich woli Scanie p z leżanką niż actrosa z leżanką i globikiem. Kabina to miejsce pracy nie salon konferencyjny i toważyski. Kierowca ma mieć konfortowy fotel. A że w tirach są łużka to tylko dobra wola pracodawcy, by kierowca spał w aucie i miał pod nadzorem pojazd. Bo i tak ma płacone noclegi i diety. A po za tym wiele firm niech zacznie płacić piniądze w wypłatach a nie najniższą krajową , a resztę w dietach. Nieważne jaka kabina tylko ważna płaca. |
Autor: | Mihu [ 09 gru 2005, 15:04 ] |
Tytuł: | |
Co?? Kolego musisz popracować nad stylem i poprawnością pisania... Marudzimy, że Pir@ttt robi błędy, ale tutaj też ich nie brakuje... A co do kabiny Actrosa to w życiu większej bujdy nie słyszałem... Mój tato Actrosem 2540 z kabiną L przejeździł 8 lat i nigdy nie skarżył się, że ma za małą kabinę, chyba żaden szofer nie zamieniłby kabiny z wysokim dachem na niską budę szoferki. A co do Scanii P to rozmawiałem na tych wakacjach z kierowcą z Nowego Sącza (na Węgrzech), który własnie jeździ Scanią P 340... Jeszcze tylu złych słów na temat kabiny nie słyszałem A i w moim odczuciu kabina jest baaardzo mała i nie odpowiada za bardzo standardom dalekiego transportu międzynarodowego jaki ustalają kabiny Magnum, FH, XF'a czy innych ciągników. Co prawda wymienione przeze mnie wozy są lokowane o klasę wyżej niż Scania P, ale nawet w Premium, FM czy CF'ie jest więcej przestrzeni życiowej |
Autor: | ciezarowka [ 10 gru 2005, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Kabiny R i P |
Autor: | Mihu [ 10 gru 2005, 20:38 ] |
Tytuł: | |
Ciężarówka, te wymiary, które zamieściłeś zaprzeczają temu co próbujesz nam udowodnić... Scania serii P nie zastąpi modelu R... przeanalizuj wymiary, wysokość kabin na tunelu silnika różni się o 30cm. Scania P nie jest ani przystosowana, ani budowana z myślą o transporcie międzynarodowym, a to, że takie modele czasami spełniają taką funkcję pokazuje jak szefowie firm oszczędzają na kierowcach |
Autor: | Denis [ 10 gru 2005, 21:24 ] |
Tytuł: | |
W ofercie scani seria P jest przystosowane do: - pojazdy budowlane - pojazdy dystrybucyjne - pojazdy specjalistyczne(niektóre) O pojazdach długodystansowych nic niepiszą o P. |
Autor: | ciezarowka [ 11 gru 2005, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Ja wam nie prubuje tego udowodnić, ale tak jest i to czesto uzywana w transporcie dalekim. Przeanalizuj czy opłaca ci sie brać uzywana r jak za niewiele wieksze pieniądze masz nówke p. Tak samo używa się volvo fm do międzynarodówkę a w Volvie mówi się oficjalnie o tym a scania to maskuje. Tak samo jest z Axorami. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |