Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 gru 2008, 22:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Witam 3 dni temu ojciec jechal manem i zaczęło się od tego, ze pękł przewód od reterdera po wymianie przewodu dosłownie po 15 minutach rozwliło pompę wodną. Po wymianie pompy i przewodu w zbiorniczku wyrównawczym wytwarza się zabujcze ciśnienie narazie przez 2 dni jeździliśmy bez korka w zbiorniczku wyrównawczym, aby ciśnienie mogło swobodnie wylecieć. Dodam tylko iż problem pojawił się zaraz po wymianie zbiorniczka wyrównawczego. Mechanik stwierdził wymiane uszczelki pod głowicą, jutro mamy to zrobić i tu moje pytanie jak się za to zabrac na co zwrucić uwagę. aha i jeszcze po wymianie pompy non stop miga mi EDC czy to ma jakiś związek :?:
Z góry dzięki za odpowiedz :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 19 gru 2008, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Problem pojawił się pewnie nie tyle po wymianie zbiornika wyrównawczego, co zbiornik nie wytrzymal ciśnienia które się stworzyło.
Może byc uszczelka pod glowicą, ale ja miałem kiedyś wżrer w tulei i przez niego szło cisnienie znad tłoka do układu chłodzenia.

_________________
ego


Post Wysłano: 24 gru 2008, 12:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

kolego a moze to uszkodzona jest uszczelka od kompresora powietrza?? Ja tak mialem w DAf-ie cisnienie takie walilo w ukl ze masakra!!! Upewnij sie bo koszt glowic chyba wiekszy od naprawy kompresora!!! Pozdrowionka


Post Wysłano: 24 gru 2008, 14:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Raczej głowca bo razem z tym zapaliło mi się EDC i miga, ale dla pewności sprawdzę :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 25 gru 2008, 12:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

uszkodzony czujnik temp cieczy przy pompie wody


Post Wysłano: 27 gru 2008, 0:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Ale wskańik dobrze pokazuje wześniej EDC migało mi gdy włączyłem retarder i tempomat a teraz o cały czas i w ogóle nie gaśnie :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 27 gru 2008, 9:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Ale wskańik dobrze pokazuje wześniej EDC migało mi gdy włączyłem retarder i tempomat a teraz o cały czas i w ogóle nie gaśnie :wink:
Od wskażnika temperatury jest czujnik po prawej stronie koło sprężarki powietrza a od EDC jest na obudowie pompy wodnej tam gdzie przychodzi rura od retardera do pompy wodnej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 27 gru 2008, 11:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Możliwe, że coś mechanik spieprzył może w ogóle nie podłączył czujnika EDC :wink:

_________________
MAN


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: