Autor
Wiadomość
Tytuł: Renault Midlum
Post Wysłano: 04 gru 2005, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

Obrazek
Nowa osobowość

osłona przednia całkowicie zmieniona podkreśla jego moc,
owiewki aerodynamiczne zmniejszają opór powietrza.
nowe lusterka regulowane elektrycznie zapewniają zwiększenie bezpieczeństwa poprzez :

* lepszą widoczność
* ograniczenie powierzchni martwego pola
* redukcję drgań dzięki wzmocnionemu ramieniu

Nowy kształt lusterek, sprawdzony w tunelu aerodynamicznym, minimalizuje drgania oraz hałas powodowany przez opływające pojazd powietrze.
Łatwość w użytkowaniu
Dzięki kompaktowej kabinie (szerokość 2,40 m) ze skróconym przednim zwisem, małemu promieniowi skrętu, dużej widoczności i doskonałemu układowi napędowemu, Renault Midlum jawi się jako wzór zwrotności zarówno w ruchu miejskim jak i na krętych drogach.


Łatwy dostęp:

Aby ułatwić kierowcy wsiadanie i wysiadanie z pojazdu, Renault Midlum wyposażono w Koncept Access Renault Trucks:

* kąt otwarcia drzwi 90°
* schodki przeciwpoślizgowe umieszczone na osi drzwi
* poręcze umieszczone po obu stronach
* regulowane siedzenie i odchylana kierownica

Komfort jazdy:
Na desce rozdzielczej umieszczono w trzech oddzielnych strefach kontrolki informujące o parametrach jazdy i stanie pojazdu. Kierowca od razu znajduje wszystkie potrzebne mu informacje. Szerokie, przeszklone przestrzenie gwarantują doskonałą widoczność.
Przeszklone drzwi "Vision" od strony pasażera ułatwiają manewry wzdłuż chodnika (w opcji).
DMC 7.7 / 18T
MOC 150 - 180 - 220 - 270 KM
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(c)renault-trucks.pl

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 04 gru 2005, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

Co do tematu to można go też w Newsach dać...:D A co do Midlum to bardzo podobne zmiany jak w Premium, tylko że tu reflektory inne, a myślałem że będą te same co w Premiumce...:wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 gru 2005, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2004, 16:30
Posty: 64
GG: 9348516
Lokalizacja: lubelskie

Napewno będzie dobrym samochodem do dystrybucji. Podoba mi sie masywana kabina jak i reflektory. A nie wiem jak to jest z silnikiem ? Może wy coś wiecie ?


Tytuł:
Post Wysłano: 04 gru 2005, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

* silnik dCi 6, 6 cylindrów, 6,2 l pojemności w wersjach 215 i 265 KM
* silnik dCi 4, 4 cylindrów, 4 l pojemność w wersjach 152 i 174 KM

Są to silniki o dużej wydajności, które wpływają na zwiększenie efektywności wykonywanych prac transportowych.
Wysoki moment obrotowy, osiągany od 1200 obrotów na minutę, w szerokim zakresie pracy zapewnia doskonałe osiągi na niskich obrotach. Silniki Renault Midlum wyposażone są w elektroniczny system sterowania i w Cruise Control (seryjnie w pojazdach 12-18 t). Te dwa systemy zwiększają komfort jazdy gwarantując optymalną pracę silnika i zużycie paliwa.
Silnik dCi 6 jest wyposażony w system EGR, ograniczający emisję szkodliwych związków do środowiska.
Aby jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb użytkowników oferta Renault Midlum składa się z:

* 6 typów skrzyń biegów (5 do 9 biegów do przodu, 1 bieg wsteczny), (+ automatyczna skrzynia biegów Allison 3060 w wersji BOM)
* 4 rodzajów mostów z pojedynczą redukcją
mostu z podwójną redukcją (w opcji).

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 04 gru 2005, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 23:35
Posty: 40
Lokalizacja: Niderlandy

Obrazek
Photo at RAI Amsterdam
(c) Alexxxxxx - Alex Miedema - http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/vi ... php?t=5055

The name of the Midlum is based on the name of a little village in my area.
The Renault-man who thinks up the new names, saw a boat from that village, and that inspired him.
Obrazek

_________________
Klick here for a Dutch truck picture forum / Holenderskie forum ze zdjêciami samochodów ciê¿arowych.


Tytuł:
Post Wysłano: 08 gru 2005, 1:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2005, 16:23
Posty: 359
Lokalizacja: Łódź

Podzespoły pojazdu oraz wnętrze kabiny pozostały bez zmian, jedyne modyfikacje to "face lifting" szoferki z zewnątrz, który według mnie niestety nie wyszedł Midlumce na dobre :roll:...


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lut 2006, 17:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Te lekkie ciężarówki mogą tworzyć zestawy 32 tonowe i maja ładowność 20 ton, a taki zestaw pali max 25l/100, a kasę się bierze za transport jak za zestaw 40 tonowy. Takim transportem zajmuje się firma ,,ROSNER”.


Tytuł:
Post Wysłano: 12 maja 2006, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Ciężarówka została znów odnowiona może tworzyć zestaw 36 ton. Przy dobraniu odpowiedniego modelu i odpowiedniego nadwozia skrzyniowego oraz przyczepy typu Tandem może przewozić 24 tony ładunku.


Tytuł:
Post Wysłano: 12 maja 2006, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2006, 19:51
Posty: 134

szczerze powiem, że nie podoba mi się ten samochodzik z wyglądu, ale może w zamian za to odwdzięczy się czymś innym np. bezawaryjnością (w co troszeczke wątpie).


Tytuł:
Post Wysłano: 17 maja 2006, 12:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Kolego po przejecie Renaulta przez Volvo pojazdy tej marki są dużo mniej awaryjne od pojazdów wcześniejszych. Chociaż Renault Major był bardzo mało awaryjnym pojazdem.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lip 2006, 11:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Obecne MIDLUM zostało zaprezentowane razem z resztą gamy Renault...Wyjątek stanowiło MAGNUM,które zostało pokazane wcześniej i Premium które zostało tylko nieznacznie zmienione w środku i jego silniki przystosowane na wyższe wymagania norm Euro...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lip 2006, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Tu tylko została odmłodzona kabinka i zmieniona gama silników


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2006, 21:57

Moim zdaniem wygląd zewnętrzny jest bardzo ładny.No ale każdy ma inny gust a moze pomyliłes sie i chciałes powiedziec wewnętrzny bo mi nieprzypadło to miejsce gdzie jest umieszczony lewarek tak jak u sprintera :|


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sie 2006, 13:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Wiem co mówie-i jak mówie że mi się nie podoba wygląd zewnetrzny to mam na myśli zewnetrzny...Nie każdemu musi sie podobać-są gusta i guściki... :D A co do lewarka to moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiazanie,bo nie zabiera tak cennej przestrzeni w kabinach małych ciężarówek dystrybucyjnych...Inną sprawą jest to jak się go obsługuje-ale projektanci mieli dobre zamiary... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 cze 2007, 12:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 maja 2007, 10:36
Posty: 4
GG: 0
Samochód: MAN TGM 15.250
Lokalizacja: Włocławek

Coś dawno nikt nie poruszał tematu Renault Midlum a ja właśnie czekam na to autko, odbiór 15.07.2007. Jeśli ktoś ma doświadczenia z tą renówką to proszę o opinię. Moja przyszła Midlumka to wersja 220 KM, kontener dłudości 660. Do tej pory jeździłem Iveco Eurocargo 170 KM nowy model i byłem dość zadowolony ale Renia wygląda mi na solidniejszą i fajniejszą.


Tytuł:
Post Wysłano: 19 cze 2007, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 wrz 2006, 20:07
Posty: 162
GG: 958060
Lokalizacja: Żywiec

Fazi jak możesz to napisz coś więcej o tej twojej Midlumce. Jaką ma DMC, zabudowe itd. No i oczywiście wrzuć jakieś fotki. Tym autkiem będziesz jeździł we własnej firmie czy dla kogoś??


Tytuł:
Post Wysłano: 19 cze 2007, 17:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 maja 2007, 10:36
Posty: 4
GG: 0
Samochód: MAN TGM 15.250
Lokalizacja: Włocławek

Moja Renia ma DMC 12 ton, zabudowa BĘDZIE kontener długość 6,5 metra, dużo dodatków tzn. KLIMA, Webasto, podgrzewane fotele, ABS, EBS, wspomaganie nagłego hamowania, centralny zamek z pilota z głównym wyłącznikiem prądu, komputer pokładowy, elektryka szyby, elektryka lusterka-podgrzewane, radio cd z wyświetlaczem da desce i sterowaniem przy kierownicy. Kabina z leżanką, skrzynia 6 biegowa. Wrzucę foty jak już obiorę gotową. Aha będę jeździł w firmie ale produkcyjnej, na potrzeby własne. Pozdrowienia.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 19:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2006, 17:19
Posty: 108
GG: 0
Samochód: Man TGA 18.480
Lokalizacja: Wrocław

Jeżdżę aktualnie Midlumem o dmc 7,5 tony rocznik 2000. Szok jakie niewygodne autko, po dłuższej trasie po prostu tyłek boli, pozycja za kółkiem jest jakaś taka dziwna i nie można nic z nią zrobić, czuć zmęczenie. Pozatym bardzo dobrze się prowadzi, trochę ciężko wyskoczyć z głębszych kolei. Skrzynia 5 biegowa jednak pod załadunkiem na piątce przydałby się półbieg - czwórka jęczy na obrotach a jak przełączy się na piątkę obroty są zbyt niskie. Posiada leżankę składaną co jest troszkę utrudnieniem i nie chce się jej rozkładać na króŧką pauzę. Za to jest szeroka i wygodna. Bardzo duża szyba przednia zapewnia doskonały widok. Jako typową awarię można uznać przecierające się przewody w wiązkach, w serwisie podczas tej naprawy elektryk powiedział, że dość często się tym zajmuje. Wymiana filtrów/oleju prosta sprawa można zrobić samemu. Tak jak i wymiana klocków hamulcowych, które najlepiej wymieć przód i tył od razu. Aftermarkety klocków spisują się bardzo dobrze. Przy zakładaniu zaślepek na śróby mocujące zacisk dobrze jest zarzucić tak od serca smaru. Dośc często należy regulować zawory co jakiś czas słychać jak sobie dzwonią. Przez to, że niezbyt dobrze mieści się w koleinach dobrze jest przekładać przednie opony. Nie zakładać szerszych od zalecanych przez producenta! Wtedy ocierają się bokiem o drążek i po oponie. Często służba celna interesuje się co się wozi na pace.
Ogólnie prawdopodobnie autko nie jest złe bo zrobiłem nim przez niedużo ponad rok około 120 tyś km tylko jestem rozpieszczony przez duże auta.


Tytuł: midlum
Post Wysłano: 19 sie 2007, 17:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

jeżdżę midlum 16.T 220 dci 6.2l mialem do wyboru 220dxi 220 4.2 ale nie jestem zwolennikiem mocy z niczego i pomimo ze jestem stratny 5KM i100Nm to uwazam że w połączeniu z troch e wolniejszym mostem jest dobry zwłaszcza gang 6 bo 4 cyl. to grzechot.jeśli chodzi okabinę to górne pólki w nowym dxi są lepsze zabudowane .wstarszej wersji otwarte i trzeba zakładać siatkę ,przy otwartym szyberdachu wyciąga mapy ,można oberwać jakimś śląskiem czy poznaniem.lewarek mam przy z tyłu i to jest zaleta próbowałem przejść przez nowy lewarek na drugą stronę.to akrobacja gubi plus z niskiego tunelu.jeżdżę sam więc miejsca mi wystarczy.leżanka trochę wąska ale składam fotel pasażera /.w mercu miałem kurnik 120cm. szer.leżanki/ dobry wóz zwłaszcza że 16.T. na19.5 felgi wygląda jak 12T. można się śliznąć na zakazie. przejechałem 48000km. więc o awaryjności trudno coś powiedzieć. Glaca


Tytuł:
Post Wysłano: 30 wrz 2007, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

A co powiecie na temat midluma 250.12 z 2001 roku? iecie coś na temat jak się sprawują silniki? Bo mam zamiar takiego kupic, mam na oku zawieszenie poduszka, firanka, kabina sypialna, klima, elektryka itp. Czekam na odpowiedz

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: