Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 sie 2009, 9:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2009, 9:34
Posty: 1
GG: 0

Mam problem z samochodem ciężarowym Volvo FL6.

Smarowanie przy zimnym silniku wynosi 4,5 -5 atm. Po rozgrzaniu ciśnienie spada do 1 -1,5. Zmieniłem panewki nominalne i poprawy nie ma. Dowiedziałem się, że może byc to spowodowane przez pompę olejową.
Czy może byc to prawda? Czy warto regenerowac pompę? i jeśli tak to gdzie w Warszawie lub okolicy mogę znalezc punkt, gdzie można ją zregenerowac?

Proszę o rady, bo wydałem już naprawdę dużo hajsu i nic ... .


Post Wysłano: 24 sie 2009, 10:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
...Smarowanie przy zimnym silniku wynosi 4,5 -5 atm. Po rozgrzaniu ciśnienie spada do 1 -1,5...
jeżeli auto ma więcej niż 200 tyś km to tak ma być.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: