Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 sty 2010, 13:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 kwie 2009, 21:08
Posty: 17
GG: 0

Witam mam pytanie czy przyczyną ciężkiego (trzeba strasznie długo kręcić silnik) odpalenia w mróz może być uszkodzony czujnik położenia iglicy w wtryskiwaczu sterującym ??


Post Wysłano: 24 sty 2010, 15:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Gdyby był uszkodzony ten czujnik to niezależnie od temperatury by tak samo długo kręcił żeby zapalić. Może po prostu są słabe baterie i trochę za wolno kręci albo wtryskiwacze są zużyte i już "leją" paliwem.


Post Wysłano: 27 sty 2010, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sty 2010, 21:45
Posty: 24
GG: 9418
Samochód: --------

też bym wykluczył tą przyczyne, uszkodzony czujnik położenia iglicy jest sygnalizowany błedem na desce EDC. możesz w prosty sposób sprawdzić ten wtryskiwać omomierzem oporność musi mieć między 80-a 120 omów.
a co do ciężkiego palenia w mróz zacznij od filtrów paliwa sprawności akumulatorów.stopień spręzania itd.
pozdrawiam

_________________
Jacek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: