Cytuj:
Przestraszyli mnie tym, że ta rama podobno rdzewieje.
W Krone spodobała mi się ta podłoga z tymi dziurami na te kłonice można solidnie umocować ładunek.
A wiecie może czy Schmitz z muldą ma wzmocnioną ramę?
Jeżdżę z Krone z 2006r. i jakoś nie dostrzegłem jeszcze rdzy samej ramy. Narożniki ściany przedniej, owszem, są narażone na największe działanie czynników atmosferycznych. Jeździłem także ze Schmitzem w poprzedniej firmie, woziliśmy głównie blachę w muldzie (propos: mulda to tak jakby podwójna rama naczepy, dodatkowo wzmocniona, przez co także jej masa wzrasta), gdybyś powiedział że Wielton się gnie to uwierzę, ale Schmitz to chyba nie aż tak jak polska produkcja. W miniony weekend stałem na A6 w D, kierowca miał naczepę Merkera, ta to się dopiero poddaje ugięciu. Jeżeli chodzi o dziury boczne do mocowania pasów, takie jak w Krone, to Schmitz także ma takowe rozwiązanie