Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 lip 2010, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2010, 20:46
Posty: 8
GG: 1071168
Samochód: volvoFl12

Witam
Po regeneracji pompowtrysków, ale regenerowane były tylko części wtryskowe(rozpylacze) gdy zostały założone do samochodu ciężko go odpowietrzyć a jak się uda to silnik zapala, równo pracuje ale po ok 10, 15 minutach dalej się zapowietrza i zaczyna stukać.
Oringi na pompowtryskach założone nowe.

Jeżeli ktoś wie o co chodzi proszę o pomoc.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 04 lip 2010, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Witam kolego czy wymieniałeś tulejki pod pompowtryskami i czy końcówki były nowe czy co gorsza szlifowane?


Post Wysłano: 05 lip 2010, 6:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2010, 20:46
Posty: 8
GG: 1071168
Samochód: volvoFl12

tulejki nie były wymieniane, a końcówki wtrysków były szlifowane.


Post Wysłano: 06 lip 2010, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Witam szlifowane końcówki lubią się zawieszać,a tulejki mogą mieć przedmuchy co za papudrok ci to robił.


Post Wysłano: 07 lip 2010, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2010, 20:46
Posty: 8
GG: 1071168
Samochód: volvoFl12

kolego najprawdopodobniej znalazłem przyczynę jeden pompowtryskiwacz nadaje się na złom, a ten mechanik to serwisant ale najlepszy do pieniędzy powymieniał pompę i pompkę paliwową nie sprawdził ciśnienia w układzie paliwa naciągną mnie na koszty i nic nie zrobił


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: