Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 cze 2010, 10:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

Witam

Potrzebuje kontakt do jakiejś dobrej firmy zajmującej się regeneracją zacisków hamulcowych do ciężarówek firmy Knorr Bremse. Najlepiej z okolic pomorza, bo zależy Mi na czasie, a nie chcę się bawić w wysyłki. Oczywiście ma być konkretnie zrobione bo w końcu to hamulce, no ale cena też jest ważna.


Post Wysłano: 22 cze 2010, 15:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

musisz sie zastanowić czy warto??? różnica pomiędzy ceną regeneracji a zakupem w promocji jest nie wieksza niż 25%,zależy też w jakim stanie masz zacisk?ale ceny części są wyśrubowane

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 22 cze 2010, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

stary zacisk ma zatarty jeden tłoczek, i urwany samoregulator

cena regeneracji to maks 1000zl a nowy zacisk, hym chyba jednak różnica jest znaczna


Post Wysłano: 23 cze 2010, 8:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

zależy od zacisku? za 1000zł nie zakupisz nawet elementów potrzebnych do takiej regeneracji (policz tylko gumowe osłony tłoczków ze stopkami+prowadnice+łańcuszek z zębatkami),wymieniają także kopyto i wtedy opiera się to o koszt ok 1800zł (kwota regeneracji a naprawić można taniej)
a nowy możesz nabyć już za 2400zł (różnica jest ale dawca sie przyda)

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 24 cze 2010, 16:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2010, 14:57
Posty: 5
GG: 6878529

koszt zestawu naprawczego to 460zł (jeden zacisk) w zestawie są uszczelki! same uszczelki :( , tłoczki kupowane osobno - cena ok 300zł za 2 tłoczki (jeden zacisk)
robocizna we własnym zakresie.
nie wiem czy znajdziesz taki samoregulator w zamienniku, a żeby kupić na podmianę używkę, to zapewne będziesz musiał kupić cały zacisk, looknij na necie czy ktoś nie bawi się w części z rozbitków. pozdrawiam Artur

ps. nowy zacisk 3800zł

_________________
Do młodzieży świat należy!!
Stary je...ie młody leży!!
Pozdrawiam Artur


Post Wysłano: 24 cze 2010, 23:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
ps. nowy zacisk 3800zł
Kupujesz chyba w najdrozszych sklepach pod sloncem :roll:
W serwisie Scani taki zacisk z wymiana brutto kosztuje okolo 3160 PLN.

A tak wogole to KNORR-BREMSE nie zaleca regeneracji swoich zaciskow, mimo ze sa do tego zestawy naprawcze.
Panowie, to nie sa hamulce w komarku, zeby sobie pogrzebac i z dziesieciu zrobic jeden, tylko w pojezdzie, ktory wazy kilkadziesiat ton i jezdzi z predkosciami 90km/h :!:


Post Wysłano: 25 cze 2010, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2010, 14:57
Posty: 5
GG: 6878529

no niestety, na ten czas co szukałem, to taka mi zaproponowali cenę

_________________
Do młodzieży świat należy!!
Stary je...ie młody leży!!
Pozdrawiam Artur


Post Wysłano: 25 cze 2010, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

No ostatnio porobili pakiety na rozne rzeczy i ceny bywaja calkiem niezle. Nieraz warto sprawdzic.

Nie chce tu szerzyc reklamy ale pisze dokladnie o tym:

http://live.pl.scania.com/Images/Pakiet ... 179042.pdf

Poza tym na serie trzecia jest - 50% na czesci a w scaniach czworkach euro 2 jest - 25%, euro 3 - 15%


Post Wysłano: 14 lip 2012, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Dopinajac sie do tematu mam pytanie odnosnie zacisku Knorr,
mianowicie chodzi mi o sworznie zacisku na dlugim jest oslonka jakby mieszek natomiast na krotkim niema nic? sprawdzilem i wszystkie 6 maja tak samo goly sworzen??
Dziwne to troche dla mnie to ma chodzic na sucho czy ma byc czyms nasmarowane moze?


Post Wysłano: 18 lip 2012, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

też zawsze to było dla mnie dziwne, ale fakt, w niektórych wersjach krótki sworzeń nie ma osłonki

co do regenracji polecam http://www.truckline.pl robiłem na ich częściach, a zacisk mi chodzi bez problemu


Post Wysłano: 20 lip 2012, 16:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Bardzo mnie to dziwi ze goły sworzeń ma pracowac przy samym kole gdzie piach błoto i kurz...w zestawie naprawczym jest specjalny smar ale czy wtedy nie bedzie bardziej zbierało brudu czy ma to chodzic na sucho...???


Post Wysłano: 20 lip 2012, 17:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

moze chodzi o to by nie bylo to wieczne tylko po przejechaniu jakiegos tam dystansu poprostu sie zepsulo i masz isc do sklepu i kupic nowy zacisk


Post Wysłano: 20 lip 2012, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2009, 11:50
Posty: 20
GG: 0
Samochód: daf

DBK Koszalin.Naprawimy ;)

_________________
mechanik DAF


Post Wysłano: 20 lip 2012, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Luzy na zacisku naprawić może każdy kto ma młotek i klucze aby go rozkręcić z prowadnic, Zaciski meritora w renaulcie gdy rozsypie sie aluminium i zardzewieją lornetki jest nie opłacalny w naprawie moim zdaniem. Jak by ktoś chciał mam 3 puste takie zaciski do oddania dla forumowicza na kilogramy.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lip 2012, 12:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Bardzo mnie to dziwi ze goły sworzeń ma pracowac przy samym kole gdzie piach błoto i kurz...w zestawie naprawczym jest specjalny smar ale czy wtedy nie bedzie bardziej zbierało brudu czy ma to chodzic na sucho...???
też jest dla mnie nie zrozumiały zamysł tego rozwiązania - ale jak ktoś już wspomniał - gdyby obie prowadnice były kryte to ten element stałby się bezobsługowy :mrgreen:

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 22 lip 2012, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
też jest dla mnie nie zrozumiały zamysł tego rozwiązania - ale jak ktoś już wspomniał - gdyby obie prowadnice były kryte to ten element stałby się bezobsługowy :mrgreen:
Ktoś na pewno mądrzejszy wymyślał te prowadnice i ma to działać. Nawet jak by były kryte to i tak zużyły by się tulejki i dostał by luzu.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lip 2012, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Ale tak ze 3 razy później. Zacisk przetrwał by wtedy cały okres żywotności samochodu.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 22 lip 2012, 19:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Ale tak ze 3 razy później. Zacisk przetrwał by wtedy cały okres żywotności samochodu.
też tak uważam bo nie spotkałem się z luzem na tej prowadnicy :)
Cytuj:
Ktoś na pewno mądrzejszy wymyślał te prowadnice i ma to działać. Nawet jak by były kryte to i tak zużyły by się tulejki i dostał by luzu.
nie wątpię :mrgreen: tylko kwestia komu ta mądrość ma służyć??? bo jeżeli warsztatom i producentom części to jak najbardziej dobry pomysł :idea:

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 22 lip 2012, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 paź 2011, 16:53
Posty: 9
GG: 34126295
Samochód: Golf III Opel Combo
Lokalizacja: Biała Podlaska

Cześć Wszystkim Regeneruje zaciski wiec się wypowiem 1naprawa zacisku to koszt 500zł w tym jest wypiaskowanie zacisku malowanie i naprawa wymiana części na nowe lub używane uwarunkowane jest to od decyzji klienta 2częsci są dobierane względem producenta i jak kolega wyżej zachwala truckline firmę to jego sprawa ja tej firmy nie polecam 3pamietajcie ze nie wszystkie części nadają się do wyrzucenia łańcuszek śruby można zregenerować Ale niestety samoregulator nie da się zregenerować i to jest najdroższa cześć w zacisku
Pozdrawiam Truck_Bp


Post Wysłano: 22 lip 2012, 21:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

W poprzednim samochodzie mialem lekki luz na sworzniu (Eurostar '97r) najechane 1080000 km ale tu w naczepie mam problem odwrotny poprostu ciezko chodzi i to koło zawsze jest cieplejsze...po wyjeciu klockow jednak zacisk chodzi niezbyt lekko w porownaniu do reszty.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: