Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 wrz 2012, 17:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2012, 17:06
Posty: 8
GG: 6212710

Witam, mógłby mi ktoś doradzić coś w sprawie zakupu którejś z tych wywrotek, głównie do przewozu materiałów sypkich (piasek, różnego rodzaju kruszywa, ziemia) Interesują mnie silniki 420konne i roczniki 2001-2005.

Chodzi mi głównie o jakieś testy porównawcze,koszty utrzymania, informacje na temat spalania bezawaryjności, itp :)

Z góry dziękuję za pomoc.


Post Wysłano: 07 paź 2012, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Ogolnie to wszystko jest takie same - kazda 4 oska to te same wrecz rozwiazania jednakze sklanial bym sie z tej dwojki na volvo - swietne zawieszenia tylnych osi - sierzanty, kolyski - nie do zajechania, osie zawsze ida rowno. W scaniach pekaja kolyski, slabe mosty ale mniej pala. Nie wiem jak kabiny ma zawieszona scania w wywrotkach ,ale vovlo ma mieciutko, na poduszkach z tylu juz stare FL mialy, FM pewnie jak i fh maja tez przod kabiny na poduszce zawieszony co w przypadku "resorakow" raczej jest wazne ... Zalezy do czego potrzebujesz auto - jezdzenie po szosie czy wykopy, jazda po za szosa - trzeba patrzec na mase wlasna pojazdu - jakupujac trakkera wybralem tego z mniejszym dmc (ten na 4 piorowym resorze z tylu) ze wzgledu na to ze wazy z 1,5 t mniej od wersji 41t

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: