Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 lis 2010, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2008, 10:17
Posty: 23
Lokalizacja: KOLBUSZOWA

WITAM. PANOWIE MAM PROBLEM ZE SPALANIEM W RENI. PALI MI 41/100. AUTO JEST SŁABE, NIE MA CZYM JECHAĆ ,INTERCOOLER ZMIENIONY ,WYDAJNOŚĆ TURBINY PRZY ZAŁADUNKU 15 TON DOŁADOWANIE 1.5 BARA PRZY 1500 OBROTÓW .PO PO PODŁĄCZENIU KOMPUTERA WYŚWIETLIŁY SIĘ POMPY 2,4,6 - JAKIŚ BŁĄD .NIE WIEM CZY WYMIENIAĆ POMPY, CZY COŚ JESZCZE SPRAWDZIĆ. PROSZĘ O POMOC, CO MOŻE BYĆ. MAM JESZCZE PYTANIE: CZY KTOŚ KUPOWAŁ POMPY W STANACH DO MAGNUMKI ? FILTRY WYMIENIONE ORYGINAŁ . MOWA O MAGNUMCE 2002 R, 440 KM, 1000 000 KM PRZEBIEGU. Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA PORADĘ:)

_________________
KONEFI


Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 12:33 przez Danio, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie używamy Caps Lock`a.Proszę poprawić


Post Wysłano: 29 lis 2010, 11:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

jeśli ci się pompy świecą to prosta sprawa...przed wymiana sprawdzasz czy to pompy czy wtryski póżniej zdejmujesz miche patrzysz na krzywki na wałku czy ma co te pompu napędzić i jak wszysko ok to wymieniasz pompy i wpisujesz ich numer do sterownika silnika...a i jeszcze musisz wiedzieć czy błąd pompy to usterka mechaniczna czy przerwany obwód bo jeśli to drugie to instalacja do roboty...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 30 lis 2010, 17:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Witam

Kolego na początek do sprawdzenia ciśnienie paliwa na filtrach paliwowych. Później wtryski a po tym pompy i wałek. Nie trzeba miski ściągać żeby sprawdzić czy wałek nie jest wykruszony.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 30 lis 2010, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

myśle ze jak by miał ciśnienie na niskim kiepskie to by gorzej palił..np jak zaworek zwrotny utrzymujący ciśnienie jest uszkodzony to nie zapalisz...ale rózne bywają przypadki ja miałem taki ze bez zdejmowania michy nie bylo zbyt wiele widać z dziury po pompie...tak robiliśmy na serwisie dla świetego spokoju...mozna też kombinowac z pompami przekładając je..analogicznie jak nie ma co nadusić to nie bedzie cićnienia...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 01 gru 2010, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

przy pompkach wysokiego ciśnienia wystarczy że krzywka jest utarta o 1mm i dupa nie pali własnie 3 tygodnie temu miałem wałek u regeneracji w bydgoszczy 680 jedna krzywka a cały wałek 1800 zł z gwarancją. Jeżeli są walnięte wtryski to np. Texa nic nie wykazuje trza wtryski na stół i sprawdzić. Powodzenia


Post Wysłano: 01 gru 2010, 23:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

albo prościej przełożyć działające w miejsce niedziałającego i sprawdzić prace silnika na wtrysku...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2008, 10:17
Posty: 23
Lokalizacja: KOLBUSZOWA

Czesc koledzy przepraszam ze nie odpisywałem ale mnie nie było ,ostatni wymieniłem pedał gazu bo szwankował ,a apropo wałka to był robiony w bydgoszczy ,sprawdze te wtryski jeszcze w sobote moze one cos sa walniete .A ten bład pompy to sie wyswietla na desce czy nie.Tiger jak bys mogł dał bys mi swoj telefon .

_________________
KONEFI


Post Wysłano: 15 gru 2010, 10:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

" Na ucho " często słychać czy wtryski leją czy nie, ale najlepiej jest wyciągnąć wtryskiwacze i na stół. Przed tym warto jeszcze sprawdzić parametry mierzone. Dobrze było by Naczepa>obciążenie> dodatkowy manometr i jazda z kompem.

Powiedz jeszcze jak zachowuje się wisco??

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 15 gru 2010, 14:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

telefon w stopce postu.

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 15 gru 2010, 22:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2008, 10:17
Posty: 23
Lokalizacja: KOLBUSZOWA

wisco jest ok przy rozruchu załacza sie a pozniej jak przyczymam na obrotach rozłacza sie ,zobacze te wtryski bo zostaja tylko one lub pompy tak mysle chyba ze ktorys czujnik .pozdrawiam ..............

_________________
KONEFI


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: