Cytuj:
A ja mam takie pytanie... Jezeli na tarczy wypełaniamy pole skąd wyjeźdzamy i gdzie jedziemy i powiedzmy(np. WYJEŹDZAM Z RZESZOWA I JADE DO SZCZECINA) daleka trasa ze braknie mi czasu jazdy by dojechac w jedną strone w ciągu tych 9 lub 10 godzin to po tym czasie robie pauze 11 godzin powiedzmy w POZNANIU to na nowej tarczy wypisuje to samo co na poprzedniej czyli z RZESZOWA DO SZCZECINA czy z POZNANIA DO SZCZECINA??
No i nastepna sprawa po pierwszych przejechanych 4,5 godzinach robimy 45 minut przerwy a po drugich 4,5 godzinach też robimy 45minut przerwy??
I jeszcze jedno... jeżeli jade te 9 lub 10 godzin z przerwami 45 minut jedną lub dwiema (nie wiem dlatego pytam wyżej) zakładam ze jedną i robie pauze 11godzin to jest [9godzin+45minut+11godzin=20 godzin45minut lub 10 godzin+45minut+11godzin=21 godzin 45 minut] to moje pytanie brzmi czy musze czekać te trzy godziny 15 minut lub 2 godziny 15 minut by była pełna doba??? czy moge nawet po 20 godzinach 45 minutach zmienic tarczke lub 21 godzinach 45min zmienic??? Podkreślam ze to jest sama jazda bez załadunku lub rozladunku.
Albo jest taka sprawa ze zaczynam z Kielc i jade do Warszawy tak tez pisze na tarczy i jeżeli dojade do warszawy załaduje to musze pisac nową tarczke ze jade z warszawy do powiedzmy tez kielc albo Poznania na rozładunek? Cyz to chodzi o to ze jezeli ruszam z miejsca A do B tak tez pisze na tarczy to wiadomo ze wróce do miejsca A? To zawsze zmienia sie jak zmienia sie cel czy tylko jak sie czas pracy skonczy??
Dramat.
Chłopie odsapnij, przemyśl sobie.
Później możesz napisać do mnie na GG, przetłumaczę Ci to z Polskiego na nasze