Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sty 2011, 19:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2011, 0:47
Posty: 4
GG: 0

witam ma ktoś rysunek rozrządu do premium 340 potrzebuje wyciągnąć pompę wtryskowa albo jakąś instrukcje naprawy


Post Wysłano: 05 sty 2011, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego pompe wyciągniesz tylko musisz odkręcic ten dekielek z przodu od rozrządu i zrobić sobie uchwyt do koła pompy. i nic nie trzeba ustawiac jak to będziesz miał. to jest po to żeby koło nie spadło. bo wyciągnąc się go nie da.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 05 sty 2011, 22:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Nie jestem pewien ale jeżeli 340 ma tak samo jak 400 to nakrętkę odkręcasz odwracasz ją wkręcasz i w srodku jest otwór z gwintem w który wktęcasz śrubę do zdjęcia ze stożka na walku od pompy, w 400 nie ma klina więc dobrze jest ustawić znaki na kole zamachowym i znaki w pompie wtryskowej unikniesz problemu przy montażu. Podejrzewam ze 340 będzie miała tak samo albo podobnie. ie jest to zbyt skąplikowany zabieg, powodzenia.


Post Wysłano: 05 sty 2011, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

340 to jak 400 starszy silnik na zwykłej pompie a nie common raill jak 420

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 06 sty 2011, 2:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sty 2011, 17:01
Posty: 6
GG: 11553094
Samochód: DAF XF 105

Wystarczy odkręcić tylko ten mały dekiel, pod którym jest hydrauliczny regulator kąta wyprzedzenia. Koło zębate pompy nic więcej nie napędza, także nic się nie przestawi. Pompa jest na stożku. Z boku pompy jest korek, a pod nim jest znacznik początku tłoczenia. Znacznika nie wolno podpierać śrubokrętem. Na kole zamachowym od spodu masz podziałkę i pompę się ustawia na 8* przed. Przed wyjęciem pompy znajdź znaki, to będziesz wiedział o co chodzi przy składaniu. Cylinder od strony chłodnicy jest 6.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: