Rejestracja:23 maja 2007, 17:56 Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa
kolego pompe wyciągniesz tylko musisz odkręcic ten dekielek z przodu od rozrządu i zrobić sobie uchwyt do koła pompy. i nic nie trzeba ustawiac jak to będziesz miał. to jest po to żeby koło nie spadło. bo wyciągnąc się go nie da.
_________________ Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Nie jestem pewien ale jeżeli 340 ma tak samo jak 400 to nakrętkę odkręcasz odwracasz ją wkręcasz i w srodku jest otwór z gwintem w który wktęcasz śrubę do zdjęcia ze stożka na walku od pompy, w 400 nie ma klina więc dobrze jest ustawić znaki na kole zamachowym i znaki w pompie wtryskowej unikniesz problemu przy montażu. Podejrzewam ze 340 będzie miała tak samo albo podobnie. ie jest to zbyt skąplikowany zabieg, powodzenia.
Wystarczy odkręcić tylko ten mały dekiel, pod którym jest hydrauliczny regulator kąta wyprzedzenia. Koło zębate pompy nic więcej nie napędza, także nic się nie przestawi. Pompa jest na stożku. Z boku pompy jest korek, a pod nim jest znacznik początku tłoczenia. Znacznika nie wolno podpierać śrubokrętem. Na kole zamachowym od spodu masz podziałkę i pompę się ustawia na 8* przed. Przed wyjęciem pompy znajdź znaki, to będziesz wiedział o co chodzi przy składaniu. Cylinder od strony chłodnicy jest 6.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 43 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę