Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 sty 2011, 17:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2008, 17:18
Posty: 8
GG: 0
Samochód: volvo FH 16

W volvie FH 16 520 rocznik 99 mam problem z przedmuchem pomiędzy głowicą a blokiem silnika,który z kolei doprowadził do wydmuchiwania płynu chłodzącego na zewnątrz.Fachowcy powiedzieli że opadła tuleja więc dałem blok do frezowania ,włożono odpowiednie podkładki pod tuleje .Silnik został złożony i odpalony(koszt około15 tyś) .Dopóki chodził na postoju było "ok" ale już podczas jazdy próbnej problem powrócił.Jest to silnik bez typowej uszczelki pod głowicę a kanały wodne i olejowe uszczelniają jedynie oringi. Proszę o radę.


Post Wysłano: 23 sty 2011, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

zawsze planowało się głowice a twoi fachowcy splanowali blok na mój gust troszke dziwne, ale może jestem w błędzie.
czy oringi dałeś orginalne kupione w serwisie czy może zamienniki to też może mieć znaczenie.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 25 sty 2011, 11:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2008, 17:18
Posty: 8
GG: 0
Samochód: volvo FH 16

Oringi orginalne , ale po ponownym zdjęciu głowicy okazało się że znowu jedna tuleja siadła ,czyżby za mały zapas na dociśnięcie?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: