wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Opis przerysowanej tarczki http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=29659 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 21:30 ] |
Tytuł: | Opis przerysowanej tarczki |
Witam serdecznie, Mam pytanie jak opisać tarczkę w sytuacji gdy została ona "przerysowana" tzn. kierowca zapomniał zmienić tarczkę i jazda została narysowana na obowiązkowym odpoczynku? |
Autor: | Matee [ 15 lut 2011, 22:33 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Pytanie o ile została nagięta ta tarcza |
Autor: | Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 22:36 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: Pytanie o ile została nagięta ta tarcza
Miał zmienić o 14, zmienił o 19 czyli 5 godzin.
|
Autor: | Matee [ 15 lut 2011, 22:44 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Ja tutaj jednak czegoś nie rozumiem. On przegiął czas jazdy o 5 godzin, czy o 14 zmieniał tarcze, i tej zapomniał i jazda weszła na jazdę .. |
Autor: | Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: Ja tutaj jednak czegoś nie rozumiem.
czas jazdy ma ok, zapomniał zmienić tarczkę , dlatego wykres jazdy nałożył się na pauzę. Inaczej mówiąc używał jednej tarczki dłużej niż 24h.
On przegiął czas jazdy o 5 godzin, czy o 14 zmieniał tarcze, i tej zapomniał i jazda weszła na jazdę .. |
Autor: | Matee [ 15 lut 2011, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Na moje to niewiele da się z tym zrobić. Koszt takiej przyjemności to 200 zł. Można opisać tę wykresówkę po swojemu jakoś. Na przyszłość zrezygnowałbym z takiego rysowania czasu pracy na wykresówkach, bo po pierwsze tarcze są strasznie nieczytelne, po drugie właśnie istnieje ryzyko zapomnienia się i wychodzą krzaki. U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz |
Autor: | Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 23:00 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: Na moje to niewiele da się z tym zrobić. Koszt takiej przyjemności to 200 zł. Można opisać tę wykresówkę po swojemu jakoś.
znalazłam jeden artykuł w internecie:Na przyszłość zrezygnowałbym z takiego rysowania czasu pracy na wykresówkach, bo po pierwsze tarcze są strasznie nieczytelne, po drugie właśnie istnieje ryzyko zapomnienia się i wychodzą krzaki. U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz http://logsped.pl/portal/index.php?opti ... Itemid=247 i z niego wynika, że jedyna opcja to tłumaczenie że nie dało się otworzyć kieszeni od tacho, a kierowca nie chciał robić tego na siłę dlatego przeciągnął. W każdym razie dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. |
Autor: | ciucma102 [ 15 lut 2011, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tacho
|
Autor: | Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 23:09 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: Cytuj: U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tacho |
Autor: | Pazdz [ 15 lut 2011, 23:54 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: Cytuj: U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tachoMoże po prostu nie wiedział za co dostał dokładnie. Ja też robię na otwartym i nie miałem problemu przy kontroli zarówno w Niemczech jak i w Polsce. Zobacz np. na Żabojadów, czy też dużo Niemców tak robi: otwierają szufladę nawet na 45 minut pauzy. Przerwę masz ty, a nie auto. Wcale nie musisz być w samochodzie. A jak ciebie nie ma, to twojej tarczki nie ma prawa też być. Druga sprawa jak ci udowodni, że byłeś w aucie, czy też ciebie nie było? |
Autor: | DEMON [ 16 lut 2011, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
podlacze sie do tematu... Mam problem z tym ze nieraz staje sie dluzej niz przerwa wymaga i poprostu po uplywie 24 godzina trzeba wymienic tarcze i na tej drugiej niech rysuje pauze czy na tej samej moze sie najsc pauza na jazde i poprostu napisac o ktorej sie skonczyla?? |
Autor: | Pazdz [ 16 lut 2011, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: podlacze sie do tematu... Mam problem z tym ze nieraz staje sie dluzej niz przerwa wymaga i poprostu po uplywie 24 godzina trzeba wymienic tarcze i na tej drugiej niech rysuje pauze czy na tej samej moze sie najsc pauza na jazde i poprostu napisac o ktorej sie skonczyla??
Tarczka jest nie na dłużej niż na 24 godziny, więc nie może ci nic na nic "zajść". Trzeba ją wymienić i tyle. Jeżeli stajesz wieczorem i ci wychodzi, że będziesz musiał specjalnie w nocy wstać żeby wymienić liścia, to zmień sobie przed samym pójściem spać i po kłopocie. |
Autor: | Spedytorka:P [ 27 lut 2011, 13:58 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Dziękuję wszystkim za pomoc. |
Autor: | Twaróg [ 06 mar 2011, 0:20 ] |
Tytuł: | Re: Opis przerysowanej tarczki |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tachoMoże po prostu nie wiedział za co dostał dokładnie. Ja też robię na otwartym i nie miałem problemu przy kontroli zarówno w Niemczech jak i w Polsce. Zobacz np. na Żabojadów, czy też dużo Niemców tak robi: otwierają szufladę nawet na 45 minut pauzy. Przerwę masz ty, a nie auto. Wcale nie musisz być w samochodzie. A jak ciebie nie ma, to twojej tarczki nie ma prawa też być. Druga sprawa jak ci udowodni, że byłeś w aucie, czy też ciebie nie było? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |