Rejestracja:15 mar 2011, 21:32 Posty: 3
GG: 0
Samochód: premium
Witam jak w temacie:ubywa płyn ,ale cały silnik ,chłodnice to jedna pustynia.
sprawdziłem olej spuszczając cały do pojemnika Jest ok, ciemny i nie ma znaku wody. Odkręciłem korek wyrównawczy od zbiornika chłodzącego, fakt był mokry ale jak widziałem uszczelka ok. Co mnie nie pokoi to biały dymek mi idzie odmą a nie tłumikiem i nie mam pełnego ciśnienia oleju na zegarze a zawsze był . Ktoś mi doradzi co dalej robić
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Zasadnicze pytanie ile ubywa płynu i jaki masz silnik ?Biały dymek wskazywałby na to, że płyn w małej ilości przedostaje się do oleju i odparowuje na tyle szybko że nie przybywa oleju.Sprawdź czy w odmie skroplone opary nie mają słodkiego smaku.Przyczyna zależy od typu silnika.Jeśli masz pompę wody napędzaną od rozrządu i przebieg ponad 700tys. to najpierw sprawdź czy nie masz zatkanych otworów w pompie wody od dołu( około5mm. widać je patrząc od dolnego złącza w górę przy samej pokrywie rozrządu)jeśli są zatkane przeczyść i sprawdź czy nie kapie tam płyn na wolnych obrotach.Jeśli nie to najprawdopodobniej wżera w tulei,lub pęknięta głowica
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:15 mar 2011, 21:32 Posty: 3
GG: 0
Samochód: premium
Cytuj:
Pęknięta głowica to by się szybko gotowała.
Silnik 400 -6 głowic wody ubywało ok.10 litrów na 2000km
odkręciłem miskę i wtłoczyłem powietrze pod cisnieniem do zbiorniczka wyrównawczego efekt to krople wody z 2 i 4 cylindra czy to moze być uszczelka pod głowicą? czy trzeba rozkręcać wszystkie mocowania do kolektorów czy wystarczy odkręcić tylko te z uszkodzonych cylindrów.
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Na 90% wżery w tulejach, raczej nie uda ci się wyjąć i zamontować tylko tych głowic.W głowicy kanały wodne są daleko od olejowych i są bardzo dodrze uszczelnione. Miałem to samo i przy okazji zrobiłem regenerację głowic i wymianę pierścieni
Rejestracja:15 mar 2011, 21:32 Posty: 3
GG: 0
Samochód: premium
Cytuj:
Na 90% wżery w tulejach, raczej nie uda ci się wyjąć i zamontować tylko tych głowic.W głowicy kanały wodne są daleko od olejowych i są bardzo dodrze uszczelnione. Miałem to samo i przy okazji zrobiłem regenerację głowic i wymianę pierścieni
tuleje ok tylko uszczelnienie padło natomiast co do demontażu głowic to trzeba ściągać pokoleji aż dojdze sie do tej co trzeba
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę