wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Renault Premium 385
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33326
Strona 1 z 1

Autor:  Darecki95 [ 20 lis 2011, 13:10 ]
Tytuł:  Renault Premium 385

Witam, mam zamiar kupić Premiumkę 99r. silnik 385. Mógłby ktoś opisać dokładniej ten pojazd?

Autor:  Pan Prezes [ 21 lis 2011, 9:59 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Kolego pod jaką robotę , naczepę chcesz?

Autor:  Piotrek_DSV [ 21 lis 2011, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Jaka by nie była robota na kraju premiumka na jedną osobę jest w sam raz, nie będę się tu rozpisywał o wnętrzu pojazdu każdy wie jest mała, ale na jedną osobę dasz radę.
Od razu na wstępie powiem, jak renia jest z pewnych rąk to bierz, my też mamy 385 po pełnej kapitalce, wymieniona pompa, sprzęgło, wtryski, turbina, renia pali od 28 do 31 na kraju średnio 20T. Jak mówię jest pewna to bierz.

Autor:  Pan Prezes [ 22 lis 2011, 8:57 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Zgadza się , PREMIUM tanie auto i proste auto... taka lepsza MAJORKA , tak jak mówi Piotrek , dasz dobrego paliwa o spali Ci max 32l. Ważne ,żeby była skrzynia B18- owszem zaraz usłyszysz,że najlepsza jest SCANIA itd... Miałem już 385 PREMIUMKI i nie powiem złego słowa..twarde fury! Teraz mam 420DCi i też idą!

Autor:  Piotrek_DSV [ 22 lis 2011, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
Teraz mam 420DCi i też idą!
Ale chyba powiesz ze nie jest to samo :P, i racja racja renia uczulona na paliwko nie to co scania ze na najgorszym szlamie pójdzie, renia to renia :D .

Autor:  Kierownik [ 22 lis 2011, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Ech, chłopczyki nie czas już spać?

Bo bajki opowiadać to was tatusie nauczyli, że renata to max 32litry na kraju chapie, że kania to na szlamie pójdzie...


Renata na kraju z plandeką ciągnie 36 - 37 litrów, twarde auto nie jest bo ramy pękają (poprzeczki), zawieszenia kabiny co 2 lata jest do roboty, jak i zresztą końcówki wtrysków, do tego dużo małych ale drażniących usterek się pojawia. Jedyny plus to ceny napraw - niskie. Generalnie szału nie ma, dlatego właśnie wszyscy polecaja scanie i volva.

Autor:  igoR84 [ 22 lis 2011, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
renia pali od 28 do 31 na kraju średnio 20T
:lol:

Chyba załadunki są w Strykowie a rozładunki w Komornikach :lol:

Autor:  Piotrek_DSV [ 22 lis 2011, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
Chyba załadunki są w Strykowie a rozładunki w Komornikach
Zrób kapitałkę, załóż nowe wtryski, pompę, wymieć sprzęgło i pojeździj sobie nią wtedy, jest odpowiednio wyregulowana wiec tyle pali, niczym się to nie chwalę .

Autor:  igoR84 [ 22 lis 2011, 23:53 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
Zrób kapitałkę, załóż nowe wtryski, pompę, wymieć sprzęgło i pojeździj sobie nią wtedy, jest odpowiednio wyregulowana wiec tyle pali, niczym się to nie chwalę
tT
Nie ma takiej opcji aby auto po kraju ze średnim ładunkiem 20T spalało 28-31litrów, jeszcze bym zrozumiał jazdę tylko w nocy, to można oko przymknąć na te bujdy. 35litrów to jest dobry wynik.

Autor:  bosman [ 23 lis 2011, 5:14 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
Ech, chłopczyki nie czas już spać?

Bo bajki opowiadać to was tatusie nauczyli, że renata to max 32litry na kraju chapie, że kania to na szlamie pójdzie...


Renata na kraju z plandeką ciągnie 36 - 37 litrów, twarde auto nie jest bo ramy pękają (poprzeczki), zawieszenia kabiny co 2 lata jest do roboty, jak i zresztą końcówki wtrysków, do tego dużo małych ale drażniących usterek się pojawia. Jedyny plus to ceny napraw - niskie. Generalnie szału nie ma, dlatego właśnie wszyscy polecaja scanie i volva.
Ramy pękają jak się nie pilnuje luzu śrub mocujących belke/poprzeczke... jak raz na rok sprawdzisz i dokręcicsz to nie ma ch*** żeby rama w reni pękła.
Silnik 340/385 jest prostszy od cepa i młota. A jeździł będzie nawet na mazucie czy smole.
Dla porówniania w Scania 360/400 jak ruszysz pompe czy wtryski to już nigdy nie będzie bardzo dobrze chodzić. Podobnie w Volvie 380/420. A 385 to możesz tak podkręcić, że nigdy tak pięknie nie chodził... choć pił będzie więcej.
Mosty w Renówkach, tzw. stary typ są niezniszczalne.
Zawieszenie do roboty co dwa lata, podobniej jak w Scanii czy Dafie, tyle, że w Reni taniej.
Skrzynia B18 jest niezniszczalna, choć siłownik często puszcza. Ale obsługa na tle innych można powiedzieć, że nie jest "user friendly".
Spalanie ... zależy od zbyt wielu rzeczy.

Autor:  Pan Prezes [ 23 lis 2011, 9:07 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Za długo siedzę w Renaultach i wiem swoje. Wiem ile palą mi auta i powiem więcej nie chce innego samochodu. Czy to MAGNUM czy PREMIUM , jest u nas kilkanascie sztuk od E2-E5 i nie chce znać żadnego Volva i Scanii. Kolego co do pękających poprzeczek do gdzieś usłyszałeś na parkingu , Bosman powiedział Ci prawdę. Ale one pękały w pierwszych Magnumkach. Ja leje paliwo na markowych stacjac i jeszcze spalanie niezaleznie czy Magnum czy Premium nie przekroczyło.. 35!

Autor:  Darecki95 [ 23 lis 2011, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Dzięki chłopaki :) zobaczymy co to będzie w ten weekend jade oglądać Scanie 4ke, a jak nie to się będzie trzeba przejechać za tą premiumką

Autor:  Kierownik [ 23 lis 2011, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
Zgadza się , PREMIUM tanie auto i proste auto... taka lepsza MAJORKA , tak jak mówi Piotrek , dasz dobrego paliwa o spali Ci max 32l!
Cytuj:
Ja leje paliwo na markowych stacjac i jeszcze spalanie niezaleznie czy Magnum czy Premium nie przekroczyło.. 35!
Piszesz, ze wiesz ile Ci te renaty palą, więc ile? Max 32l, czy max 35l? Bo wiesz, jak juz dostaniesz dowód osobisty i zaczniesz obracać się wśród pełnoletnich to zobaczysz, że te 3 literki to kolosalne pieniądze wychodzą w skali roku. Teraz w gimnazjum, to faktycznie lekką ręką można rzucać takie głodne kawałki.


Bosman, wszystko co piszesz to prawda, tylko jeśli te renie tak wymiatają, i takie niezowodne i komfortowe maszyny to są to czemu sam jeździsz tylko DAF XF, CF, Scania R,4? Czy chętnie byś zamienił taką kanie R na Usmiech Paryża z mostem na zwolnicach?

Autor:  Pan Prezes [ 24 lis 2011, 9:37 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

MaderFaker- na wstępie może ja jestem gimnazjum , ale Ty przedszkole , ponieważ coś takiego jak czytanie ze zrozumieniem , sprawia Ci ból :) Do rzeczy tak wymieniłem 2 wartości 32 i 35 , przy czym przy liczbie 35 dopisałem coś jeszcze "MAX" , Tak jak napisałem na wstępie jeżdzę na pojazdach RVI od początku , na początku jeździł mój ojciec i teraz ja. Nie mam zamiaru po prostu przepłacać za ciągniki droższe typy Volvo czy Scania , ponieważ nikt mi za to nie zapłaci. I naprawdę nie przekonujcie mnie o wyższosci jednego ciągnika nad drugim. Idą cięzkie czasy i zobaczymy cią będą mówić Ci co mówili Iveco , Renówka... h.. nie ciężarówka :) czyli coś na zasadzie zastawa sie a postaw się i kup sobie drogi ciągnik......Pozdrawiam wszystkich trzeźwo myślacych , oraz absolwentów nasłuchu na CB i absolwentów Uniwersytetów Parkingowych.

Autor:  bosman [ 24 lis 2011, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
Bosman, wszystko co piszesz to prawda, tylko jeśli te renie tak wymiatają, i takie niezowodne i komfortowe maszyny to są to czemu sam jeździsz tylko DAF XF, CF, Scania R,4? Czy chętnie byś zamienił taką kanie R na Usmiech Paryża z mostem na zwolnicach?
Owszem jeżdze ww. autami, ale Premiumka to było TO pierwsze autko.
W poprzedniej firmie były tylko Premiumy... i są do dziś. Każdy nowoprzyjęty młodziak siadał i tłukł się ponajgorszych trasach jak wytrzymał 3 miesiące i nic nie popsuł zostawał. W Premiumce którą ja dosiadałem byłem chyba z setnym kierowcą... i w krótkim czasie ją ogarnałem.
Do dziś wspominam wyrabianie "bica i trica" przebitką.
Mi najbardziej doskwierały ubytki powietrza(dosłownie zewsząd potrafiło powietrze uciekać), brak klimy, mały zbiornik paliwa, tunel wysoki niczym z XFie.
Zalety: dobre prowadzenie, niskie koszty napraw, prosta budowa, dobre wspomaganie ukł. kierowniczego... w Dafie namęczysz się 3 razy bardziej, wygodne choć wąskie łóżko, całkiem pakowna kabina, bardzo niska masa własna.
Jak na 1 580 tys km, z czego 95 ty km moje to całkiem sprawne autko.

A jeździł to będe tym co jest, a obecnie jest DutchAverageFahrzeug XF... choć czasami pojedzie się Scanią.

Autor:  Kierownik [ 24 lis 2011, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium 385

Cytuj:
MaderFaker- na wstępie może ja jestem gimnazjum , ale Ty przedszkole , ponieważ coś takiego jak czytanie ze zrozumieniem , sprawia Ci ból :) Do rzeczy tak wymieniłem 2 wartości 32 i 35 , przy czym przy liczbie 35 dopisałem coś jeszcze "MAX" , Tak jak napisałem na wstępie jeżdzę na pojazdach RVI od początku , na początku jeździł mój ojciec i teraz ja. Nie mam zamiaru po prostu przepłacać za ciągniki droższe typy Volvo czy Scania , ponieważ nikt mi za to nie zapłaci. I naprawdę nie przekonujcie mnie o wyższosci jednego ciągnika nad drugim. Idą cięzkie czasy i zobaczymy cią będą mówić Ci co mówili Iveco , Renówka... h.. nie ciężarówka :) czyli coś na zasadzie zastawa sie a postaw się i kup sobie drogi ciągnik......Pozdrawiam wszystkich trzeźwo myślacych , oraz absolwentów nasłuchu na CB i absolwentów Uniwersytetów Parkingowych.
No w sumie, to przyznaje Ci 100% racji, ide kupic ze trzy Renaty.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/