wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Flex-in International http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36462 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | petrol [ 29 lip 2012, 9:18 ] |
Tytuł: | Flex-in International |
Parę dni temu tak żeby nie wypaść z wprawy złożyłem CV do tej firmy i prawie natychmiast dostałem telefon że tak oczywiście potrzebują kierowców.O swoim doświadczeniu zawodowym napisałem w cv,dlatego przez tel.już o tym sie nie gadało.Tylko język jest ?, no jest,jaki taki byle jaki.Dobra .Praca 3/1 albo 4/1 w Holandii w solidnych firmach guldenowych.Robota płatna od godziny 8 oiro.Zatrudnionym się, oczywiście, jest we Flex,który z kolei odnajmuje kiermanów miejscowym guldenom. Co tydzień zjazdy na łikendy do Breda.Tam można przełikendować w kwaterach należących do Flex za jedne 10 oiro.Po skończonej turze wraca się do chałupy i,po tygodniu spędzonym z żonką w gdzieś tam PL z powrotem do Breda.Podobno miesięcznie ok 2000 oiro na łapkę. Słowo pośrednik jakoś tak kojarzy mi się z sępem-niewiem dlaczego. I szukam dziury w całym. Na internecie można znależć komentarze dotyczące tej firmy i nie są one pozytywne.Może ktoś z informacjami z "pierwszej ręki". |
Autor: | bartek158 [ 09 wrz 2013, 15:29 ] |
Tytuł: | Re: Flex-in International |
Pracowałem tam dość krótko. Przedewsztyskim jest się zatrudnionym w firmie Irlandzkiej , także odchodzą wszelkie holednerskie przywileje np. pieniądze wakacyjne. W razie jakichkolwiek problemów nie można dochodzić swoich praw w holandii , trzeba wszystko załatwiać w Irlandii. Aczkolwiek wątpię aby były problemy z wypłatami. Ubezpieczenie nie jest honorowane w Polsce. Jeśli przyjmują Cię w okresie wakacyjnym to na 90% tylko na zastępstwo kogoś kto pracuje na stałe i właśnie poszedł na urlop. Z tego co wiem osoby które pracują tam od jakiegoś czasu otrzymują ok 480-520 euro co tydzień. Warunki pracy - zależy do jakiej firmy zostanie się przydzielonym. Ja jeździłem w Brinkmanie , sprzęt mocno zużyty głównie DAF'y ale się toczy ( ciągnik 2006r. , naczepa 2001r.). Dają kierowców do jeszcze jednej firmy i na tym koniec. Także specjalnie nie ma możłiwości się gdzie przenieść. Jeśli chodzi o rozliczenie godzin to powiem , w pauzy dość często idą w trakcie rozładunków czyli wychodzi ,że pracowało się 11.30 godziny bez prerwy , ale później i tak ta jedna godzina jest odliczana. Jak dałem swoją godzinówke i każdego dnia była wykazana przerwa to wyszło mi 56h i tyle mam na pasku z rozliczenia. Aczkolwiek niektózy twierdzą że mają więcej obcinane. Są dwie sprawy o któych warto pamiętać zatrudniajac się u nich: 1. Wypłaty są ok 2-3 tygodnie po zakończeniu danego tygodnia pracy. 2. Nie wiem czemu ale pierwsze 2-3 tygoenie pracy wydzodzą bardzo będznie. Na swoim pasku mam zabrane na podatek PAYU 226 e. , USC 38e. , PRSI 22e. , zarobek brutto wyszedł 556 euro wiec po odjęciu tych wszystkich podatków ( w sumie 286e.) zostało do wypłaty 264e. takze niewiele. Rozmawiałem z dwoma innymi kierowcami i też na początku mieli bardzo słabo. To się zmiena gdzieś po pierwszych 3 tygodniach pracy. Ale czemu tak jest to nie mam pojęcia. W kązdym razie później już jest zwykle powyżej 480e. 3. Czas pracy w Brinkmanie , czasem puszczałem pauze w trakcie rozładunku , ale przerw też bywało sporo z powodu oczekiwań na załadunek / rozładunek. Zdażają się telefony od dyspozytorów w brinkmanie aby jechać podad czas . Problemy występują głównie w piątki kiedy albo nagnie się czas , odbierze się towar i w sobote rano wróci na baze ( i do domu) , no a jak się nie odbierze to jest problem. Ja miałem w trakcie pracy jedno przegięcie o sam czas pracy , ktoś mi mówił ,że nigdy tam nie przegiął. Ktoś inny z kolei ,że tak 2-3 razy w miesiacy przekracza czas pracy. Czy bym komuś polecił tę firmę ? Nie wiem , aktualnie nie ma za bardzo w NL pracy więc lepsze to niż nic. |
Autor: | petrol [ 14 wrz 2013, 10:35 ] |
Tytuł: | Re: Flex-in International |
dzieki za info bartek 158 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |