Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 sty 2014, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2009, 12:21
Posty: 15
GG: 0
Samochód: Mercedes

Witam.
Pacjent Atego 1823 z 2000r.
Męczę się z problemem od roku usterka powtarzała się bardzo rzadko.
Do rzeczy auto samo hamuje podczas jazdy nie ma reguły czy jadę 40km/h czy 80km/h.
Podczas jazdy nie dotykając pedału hamulca jadąc ze stałą prędkością słyszę "pyknięcie przekaźnika " w bezpiecznikach zauważyłem też że zapalają się światła stopu i auto samo hamuje. Czasem wyhamowuje mnie prawie do zera i dopiero odpuszcza hamulec czasem delikatnie przyhamuje nie ma reguły na to zjawisko :).
Wyświetla mi się błąd BS więcej nie widzę mam delikatnie uszkodzony wyświetlacz. Auto było podpinane pod komputer i diagnoza dla mnie nie do końca trafiona sterownik hamulców (warsztat sam nie do końca był pewny diagnozy).
W warsztacie powiedzieli że taki sterownik mogą naprawić. Ale nauczony doświadczeniem nie chce dać się naciągnąć i pytam was o podpowiedz.

Usterka od tygodnia zaczęła się nasilać i dodatkową zagadką jest "pykający przekaźnik" .

Auto na wyłączonym silniku i wyłączonym zapłonie: zaczął odzywać się jakiś zawór coś pyka więc zdiagnozowałem że modulator sam się załącza i daje powietrze na układ, po nocy wypompowuje mi powietrze do zera.

Należało by teraz ten bałagan naprawić ale co myślicie wymieniać modulator?
Wymienić sterownik hamulcowy ? czy naprawiać ?
Modulator kodowany ?
Sterownik pewnie trzeba zaprogramować ?

Ewentualnie gdzie szukać przyczyny?

Czy odrazu wybrać się do serwisu Mercedesa i podłączyć pod komputer?


Ps. Przeglądam forum już od dłuższego czasu , czytając i eliminując usterki w moim aucie :) Ale nie mogę sobie poradzić od dłuższego czasu z w/w usterką dla tego piszę.

Ps. Łukasz to ja dzwoniłem może uda mi się was odwiedzić i porozmawiać o serwisie.


Post Wysłano: 04 sty 2014, 10:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Ps. Łukasz to ja dzwoniłem może uda mi się was odwiedzić i porozmawiać o serwisie.
Oczywiście zapraszam.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 sty 2014, 19:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2009, 12:21
Posty: 15
GG: 0
Samochód: Mercedes

Walcze dalej z tematem. Moze jakas podpowiedz?


Na kompie wyszedl zawor glowny pod pedalem. Wymienie i napisze dla potomnych o efektach :)


Post Wysłano: 19 sty 2014, 18:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2009, 12:21
Posty: 15
GG: 0
Samochód: Mercedes

zawór główny wymieniłem.

Dalej na wyłączonym zapłonie coś załąnczało hamulce i wyświetlał się błąd BS.

Wyjołem sterownik i zawiozłem do sprawdzenia.

Okazało się że w sterowniku była wilgoć. Płyta wylakierowana i puki co BS się nie świeci i auto samo nie hamuje :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: