Witam serdecznie kolegów Mam w planach zakupić wywrotkę 3-ośkę.Napęd 6*6.Samochód ma mi służyć na potrzeby własne.Będę ja potrzebował w firmie do transportu lokalnego roboty instalycjne.Transport piasku i ziemi z lokalnej żwirowni.Czasem też trzeba będzie wyszarpać torf z pola.Co radzicie?Autko tak 10 letnie.Jakie są wasze opinie?
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Kazde dobre - jesli jest w dobrym stanie ... A to juz moze byc problem by taki kupic. Maly przebieg w tych autach nie jest wyznacznikiem zuzycia, ale regoly nie ma. Iveco ma fajnie rozwiazany komputer pokladowy - liczy mth i juz czlowiek wie cos wiecej.
Ja wiem że stan techniczny to podstawa pracowałem przy budowie autostrad więc znam temat.Posiadam w firmie Steyra 3 ośkę na balonach maszyna nie do [wycenzurowano] jest już wiekowa i chcą ja zamienić czymś równie dobrym.Więc co radzicie z praktyki MAN,MERCEDES,IVECO,czy coś innego a może Steyer tyle że nowszy.Auto w firmie nie będzie pokonywać nie wiadomo jak długi trasach raczej w koło komina na własny użytek myślę że 200 km dzienie to max.I nie będzie też napewno używane na codzień. Więc drodzy koledzy proszę o wasze doświadczenia i porady Pozdrawiam.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Ja uwazam ,ze ciezki teren to Volvo i Iveco (volvo z przednim napedem jest zawsze wyzsze na zawieszeniu i ma inny przeswit od 6x4 czy 8x4.
Kupujac trakkera 6x6 masz juz sprzet nawet na dzisiejsze czasy nowoczesny (od 2005r trakker jest produkowany) a i cena znosna. Zakladasz poliki i atrape z hi-roada i konkurencja mysli ,ze masz auto prawie nowe
No owszem ja mniałęm do czynienia z Volvem 6*4:).A jak w tym iveco z awaryjnością bo słyszałem różne opinie?Miałeś osobiście do czynienia z takim trakkerem?Cenny części itd?
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Mam takkera. Jako takich usterek brak, raz czujnik obr. walu sie rozlecial i to chyba wszystko, ale auto juz nie nowe prawie 8 lat ma. Filtry drogo wychodza - bo jest ich duzo.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Kolego miałem do czynienia właśnie z Actrosami a także dafem 85cf 430 8x4. Dla dafa plus za niskie spalanie i prostotę wykonania i chyba tyle rama sprawiała wrażenie delikatnej i wystarczyło przeładować o na prawdę niewiele a auto sprawiało wrażenie niestabilnego. Natomiast actros wg mnie bardzo dobre własności jezdne nawet po przeładowaniu , sprawia wrażenie stabilnego. W actrosie wygodniejsza kabina. Na minus natomiast wg mnie zbyt duża ilośc elektroniki zwłaszcza dla auta budowlanego. Cięzko utrzymać bez żadnych błedów. Opisywane auta były w konfiguracji: Daf 85 CF 430 KM 8x4 99rok; Actros 2648(V8 super silnik) 6x4 99 rok; Actros 4141 8x6 (duży plus za przedni napęd)2009 rok. Osobiście ponownie wybrałbym Mercedesa.
Witam serdecznie kolegów a czy w Eurottrakerach z ostanich lat produkcji były te same silniki co w trakkerze czyli motor cursor?Chodzi mi o to że to dobry motor a Eurotraker to auto twarde i napewno mniej naszpikowne elektroniką niż jego następca...
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Cytuj:
Witam serdecznie kolegów a czy w Eurottrakerach z ostanich lat produkcji były te same silniki co w trakkerze czyli motor cursor?Chodzi mi o to że to dobry motor a Eurotraker to auto twarde i napewno mniej naszpikowne elektroniką niż jego następca...
Zgadza sie wszystko co piszesz - komfort nie ten, ale nie do konca to jest istotne i cena nizsza. Silniki te same
Witam Mi się rozchodzi o dobrą mocną wywrotkę co poradzi sobie w terenie.Nie będzie ona pracowała na wynajmach czy na jakiś robotach od rana do nocy.Na potrzeby własne sam nią będę jezdził i naprawiał.Więc z Eurotrakerem myśle że dam sobie rade.Z trakkerem może byc gorzej jak myśle co nie jeżeli chodzi o naprawy?Myśłe na Euratrakerem z ostanich lat produkcji miedzy 2002-2004 napęd 6x6.Jak moc silnika będzie najlepsza?
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Powiem Ci tak - moc kazda starczy Jest reduktor i sprawe zalatwia. Ale ... szukalbym 440KM - taki mam w trakkkerze i dobrze sobie radzi, nie trzeba go krecic by jechal jak trzeba a gdy potrzeba mocy to gaz w podloge i nie ma ze boli. 380km z tego co wiem jest na zwyklej turbinie, bez VGT.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Cytuj:
Dzięki kolego za link do wikipedi:)Czyli jak co to szukać z Vgt silnika czy bez?
Cursor bez VGT to tylko 380tka z tego co wiem - ja bym sie tym wogole nie kierowal, jak kazdy inny element w aucie - jak sie zepsuje to sie naprawi i juz , co sie martwic na zapas. Zwykle turbiny tez padaja.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 41 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę