wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45332
Strona 1 z 2

Autor:  MaciejOsw [ 02 sty 2016, 2:05 ]
Tytuł:  Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI

Marka: Ford
Model: Transit
Silnik: 2.5 D
Rok produkcji: 1999
Przebieg: 275 000 km (książki,faktury)

Wyposażenie:
* Fotel amortyzowany ISRI
* Wspomaganie kierownicy
* Termograf TransScan
* Agregat chłodniczy Carrier Zephyr
* Oświetlenie kontenera LED
* CB radio ONWA MK2
* Halogeny dalekosiężne WESEM


Zabudowa: kontener chłodnia (5 palet)

Obsługiwane kierunki: teren całego kraju


Z racji że póki co mam za dużo wolnego czasu a z poprzednim pracodawcą na zestawie się nie dogadałem postanowiłem przedstawić samochód od którego trzeba zacząć pchać transportowy wózek. :wink:

Krótko mówiąc,samochód w moim posiadaniu 4 miesiące.Kupiony tak naprawdę od pierwszego właściciela który kupił "osiołka" w salonie,nie miał ciężkiej przeszłości,więcej stał niż pracował.Auto przywiezione w stanie wizualnym średnim,odświeżone jednak ktoś to robił mało profesjonalnie,technicznym zadowalającym,jednak wiadomo trochę wkładu i wspólnych przygotowań z kierowcą (ojciec) wymagało.

Samochód przygotowywany od "zera" pod siebie,co niektórzy forumowicze mogą potwierdzić.Wóz,jak to Transit,prosta toporna konstrukcja,wymagająca do pokonywania dystansów jakie auto robi sporo cierpliwości ze strony szofera :wink: .

Auto zaraz po zakupie:

Obrazek

Nie będę ukrywać,kabina wymagała rozebrania do zera,wyspawania i konserwacji.Dodatkowo z racji że auto pokonuje dystanse i zdaję sobie sprawę że nagła przesiadka z nowych samochodów do takiej konstrukcji może prowadzić do opuchlizny głowy,kabina oraz komora została dodatkowo wyciszona,fotel zmieniony na amortyzowany od Iveco,wyprana,oraz wyłożona wykładziną,na co oczywiście przyszły dywaniki.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ze spraw technicznych,zostały usunięte nadkola z wnętrza zabudowy,coby ułatwić załadunki,wymienione resory gdyż wolałem się nie przekonać czy stare wytrzymają oraz pełna obsługa,paski,olej itd.Dodatkowo założyłem taśmę led wewnątrz zabudowy,co również ułatwia załadunek.

Obrazek

Obrazek

Oczywiście aby opisać ogrom wkładu i czasu poświęconego na Forda (oklejenie,czyszczenie zabudowy,i sprawdzanie dosłownie każdej śrubki) musiałbym napisać książkę,więc w razie pytań,chętnie odpowiem. :wink:

Jako ciekawostkę dodam że w Transicie znajduje się kilka detali ze słynnego AE z kurakiem na POS-ie :lol: - od igor84

Na obecną chwilę auto jest w pełni profesjonalnie przygotowane do pracy,nie sprawia większych problemów,jeździ i zarabia - Oczywiście na bieżąco jest coś dokładane,wiadomo nie od razu Kraków zbudowano. A że wymaga cierpliwości do jazdy i nie jest najświeższe - uznałem że na początek rozsądną opcją będzie auto prostsze w pełni sprawne,bo z doświadczenia jeździłem nowymi samochodami w których oprócz tego że się kręciły koła,nie było sprawne nic,łącznie ze światłami cofania czy zamkami, :mrgreen:

Wygląd obecny auta na dzień dzisiejszy ( zostały założone halogeny,jednak zdjęcia dodam później :wink: )

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Podsumowując od wymiany żarówki na mocniejszą w kabinie kierowcy, do rzeczy oczywistych takich jak całkowita wymiana układu hamulcowego.Osobiście,jak na wiek i stan w jakim go przyprowadziłem,myślę że technicznie nie odbiega od samochodu bardziej zaawansowanego technicznie,wizualnie jest przyzwoicie :wink: .

Sporadycznie można mnie osobiście spotkać autem w trasie,jednak w większości samochodem jeździ ojciec.


Zapraszam do komentowania. :wink:

Autor:  kłaliti [ 02 sty 2016, 2:28 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Lecimy. Jaka waga pustego składu? Jaka grubość ścianki kontenera? Agregat działa zależnie od silnika samochodu? Co tym wozicie mięso czy leki?
Brakuje spojlera przez co traci ze 20KM. Jeździłem rok busami chłodniami to moje ducato nowsze z kurnikiem na pusto ważyło 3350kg :D



Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Autor:  MaciejOsw [ 02 sty 2016, 2:45 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Cytuj:
Lecimy. Jaka waga pustego składu? Jaka grubość ścianki kontenera? Agregat działa zależnie od silnika samochodu? Co tym wozicie mięso czy leki?
Brakuje spojlera przez co traci ze 20KM. Jeździłem rok busami chłodniami to moje ducato nowsze z kurnikiem na pusto ważyło 3350kg :D
Ścianka szczerze mówiąc nigdy nie sprawdzałem,myślę że dobre 10 cm,agregat napędzany od silnika + 230V szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony jak zabudowa trzyma,w porównaniu do samochodów na których pracowałem,w przyszłości zmieniając auto chciałbym coś ze spalinówką :wink: Auto waży w granicach 2700.Ładunki głównie wymagające temperatury zerowej,nie ma reguły co :wink: - więc agregat jest wystarczający do kubatury.

Autor:  Darecki95 [ 02 sty 2016, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Fajny fordzik, znając Twoje podejście do auta to dopiero początek drugiego życia forda.
Jeśli byłbyś zainteresowany spoilerem to mam na sprzedaż spoiler z transita.

Autor:  igoR84 [ 02 sty 2016, 17:18 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Cytuj:
w Transicie znajduje się kilka detali ze słynnego AE z kurakiem na POS-ie
co daje 10% mocy więcej :mrgreen:

Autor:  kondzio310 [ 02 sty 2016, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Nareszcie sie Macieju pochwaliłeś :mrgreen:

Wierze w ciebie i wiem ze dopracujesz te wozidło.
A co najważniejsze żę jeździ i zarabia, wiec bezawaryjnych !

Autor:  zzx [ 02 sty 2016, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Cytuj:
Cytuj:
Lecimy. Jaka waga pustego składu? Jaka grubość ścianki kontenera? Agregat działa zależnie od silnika samochodu? Co tym wozicie mięso czy leki?
Brakuje spojlera przez co traci ze 20KM. Jeździłem rok busami chłodniami to moje ducato nowsze z kurnikiem na pusto ważyło 3350kg :D
Ścianka szczerze mówiąc nigdy nie sprawdzałem,myślę że dobre 10 cm,agregat napędzany od silnika + 230V szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony jak zabudowa trzyma,w porównaniu do samochodów na których pracowałem,w przyszłości zmieniając auto chciałbym coś ze spalinówką :wink: Auto waży w granicach 2700.Ładunki głównie wymagające temperatury zerowej,nie ma reguły co :wink: - więc agregat jest wystarczający do kubatury.
niemożliwe by ważył tylko 2700 - tyle może mieć w papierach lepiej zważ się gdzieś na pusto by nie było zdziwienia.
skąd bierzesz powietrze do fotela pneumatycznego? bo chyba nie ze sprężarki :D . mnie wygląda na zwykły na sprężynie z regulacją obciążenia, ale może się nie znam.
no i ten przebieg - poprzedni właściciel tylko do kościoła w niedzielę jeździł.

Autor:  jabson [ 02 sty 2016, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

No to pogratulować pójścia na swoje! Transit z moich doświadczeń to pancerne auto i myślę, że trochę niedoceniane. Znajomy ma już tego nowszego z wywrotką to do dziś się śmiejemy, że to najlepszy zakup we firmie ever :D
Jak założysz spojler na pewno zyska na uroku jeszcze bardziej,
ta zabudowa to taka wysoka musi być czy taka po prostu była?

Autor:  MaciejOsw [ 03 sty 2016, 0:26 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Lecimy. Jaka waga pustego składu? Jaka grubość ścianki kontenera? Agregat działa zależnie od silnika samochodu? Co tym wozicie mięso czy leki?
Brakuje spojlera przez co traci ze 20KM. Jeździłem rok busami chłodniami to moje ducato nowsze z kurnikiem na pusto ważyło 3350kg :D
Ścianka szczerze mówiąc nigdy nie sprawdzałem,myślę że dobre 10 cm,agregat napędzany od silnika + 230V szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony jak zabudowa trzyma,w porównaniu do samochodów na których pracowałem,w przyszłości zmieniając auto chciałbym coś ze spalinówką :wink: Auto waży w granicach 2700.Ładunki głównie wymagające temperatury zerowej,nie ma reguły co :wink: - więc agregat jest wystarczający do kubatury.
niemożliwe by ważył tylko 2700 - tyle może mieć w papierach lepiej zważ się gdzieś na pusto by nie było zdziwienia.
skąd bierzesz powietrze do fotela pneumatycznego? bo chyba nie ze sprężarki :D . mnie wygląda na zwykły na sprężynie z regulacją obciążenia, ale może się nie znam.
no i ten przebieg - poprzedni właściciel tylko do kościoła w niedzielę jeździł.
Zważę się przy najbliższej okazji jeszcze raz,i poinformuję :wink: Fotel na sprężynie zgadza się,potocznie wszyscy tak mówią,więc przyznaję się do poświadczenia nieprawdy :mrgreen: Co do przebiegu - auto jeździło po Zakopanem pod pensjonatem,czasem Kraków robiło,książki przez dobre 10 lat były prowadzone - wiadomo,książki dzisiaj można kupić,ale wątpię żeby ktoś przy samochodzie o takiej wartości coś grzebał.Oleju nie bierze,wycieków nie ma,więc jestem spokojny.
Cytuj:
Fajny fordzik, znając Twoje podejście do auta to dopiero początek drugiego życia forda.
Jeśli byłbyś zainteresowany spoilerem to mam na sprzedaż spoiler z transita.
Uwierz mi że tak jest,mam pewnego rodzaju satysfakcję z dawania samochodom drugiego życia :wink:

Jeśli chodzi o spojler prześlę Ci na PW maila,cyknij fotkę jak możesz :wink:
Cytuj:
Nareszcie sie Macieju pochwaliłeś :mrgreen:
Wierze w ciebie i wiem ze dopracujesz te wozidło.
A co najważniejsze żę jeździ i zarabia, wiec bezawaryjnych !
Dziękuję za dobre słowa,motywuje to do dalszych drobnych zmian :wink:

Cytuj:
Cytuj:
w Transicie znajduje się kilka detali ze słynnego AE z kurakiem na POS-ie
co daje 10% mocy więcej :mrgreen:
A jak :mrgreen:
Cytuj:
No to pogratulować pójścia na swoje! Transit z moich doświadczeń to pancerne auto i myślę, że trochę niedoceniane. Znajomy ma już tego nowszego z wywrotką to do dziś się śmiejemy, że to najlepszy zakup we firmie ever :D
Jak założysz spojler na pewno zyska na uroku jeszcze bardziej,
ta zabudowa to taka wysoka musi być czy taka po prostu była?
To ten wóz jak kiedyś przed Tobą skręcałem w Krzywosądowie,co myślałeś że Sprinterem jechałem :mrgreen:

Zabudowa ma niecałe 2,00 metry w środku więc myślę że to taki standard ogólnie,choć nie ukrywam że pod te ładunki mogłaby być 30 cm niższa.Taka była,w ogóle jakaś francuska o ile pamiętam,nie jest to Lamberet ale naprawdę daje radę.Co do spojlera - jest taka opcja brana pod uwagę.

Autor:  Wilk 09 [ 04 sty 2016, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Widzę że dużo pracy włożyłeś w estetykę (czyt. blacharkę) i wyciszenie tego Forda. Rdza to jeden z mankamentów w tym pojeździe potrafiła wychodzić w różnych dziwnych miejscach. Mam takie pytanie z jaką mocą (KM) masz tam silnik :?:
Cytuj:
Co do spojlera - jest taka opcja brana pod uwagę.
Sam doradzał bym zakup spojlera z tego co pamiętam ten model był paliwożerny, ale za to wytrzymały. Mam ogromny sentyment do Transitów od gen. IV do VIII bo zrobiłem nimi wiele kilometrów na naszych drogach. Od siebie życzę wielu bezawaryjnych kilometrów i dalszego rozwoju floty 8) .

Autor:  MATEX PL [ 05 sty 2016, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

W rodziców firmie tez jest transit i potwierdzam jest to auto bardzo twarde i odporne na wszystko nawet budowlańców :-) Wcześniej mieliśmy 2.5D po niemieckiej poczcie . . . Co to auto przewiozło to głowa mała , użytkowane przez budowlańców czasem bez wody czasem bez oleju ale jezdziło do końca . Teraz mamy 2,5 TD doka na bliźniaku . Odnosnie masy własnej to ten nasz na pusto wazy 2220kg razem z kierowcą i paliwem takze te 2700 moze realne :-)

Autor:  Kujawiak [ 09 sty 2016, 14:54 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Maciek-gratuluję zakupu. Tak jak Jabson piszę Transit to wierne auto tylko ta blacharka ,ale jak to mówią "jak dbasz tak masz" ! Odśwież w nim felgi i wizualnie zyska jeszcze więcej niż do tej pory. Najlepszego na nowej drodze życia :D Mi niestety brakuje odwagi do takich decyzji. Niech jeździ ,niech zarabia!

Autor:  MaciejOsw [ 16 sty 2016, 23:56 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Cytuj:
Maciek-gratuluję zakupu. Tak jak Jabson piszę Transit to wierne auto tylko ta blacharka ,ale jak to mówią "jak dbasz tak masz" ! Odśwież w nim felgi i wizualnie zyska jeszcze więcej niż do tej pory. Najlepszego na nowej drodze życia :D Mi niestety brakuje odwagi do takich decyzji. Niech jeździ ,niech zarabia!
Dziękuję Seba,czasami trzeba zaryzykować w życiu,tak też się stało :wink: Koncepcja na felgi jest,myślę że na wiosnę zacznę coś działać w tym kierunku :wink:
Cytuj:
Widzę że dużo pracy włożyłeś w estetykę (czyt. blacharkę) i wyciszenie tego Forda. Rdza to jeden z mankamentów w tym pojeździe potrafiła wychodzić w różnych dziwnych miejscach. Mam takie pytanie z jaką mocą (KM) masz tam silnik :?:
Cytuj:
Co do spojlera - jest taka opcja brana pod uwagę.
Sam doradzał bym zakup spojlera z tego co pamiętam ten model był paliwożerny, ale za to wytrzymały. Mam ogromny sentyment do Transitów od gen. IV do VIII bo zrobiłem nimi wiele kilometrów na naszych drogach. Od siebie życzę wielu bezawaryjnych kilometrów i dalszego rozwoju floty 8) .
Wilku,zakładając ten temat liczyłem na Twoją wypowiedź,bo pamiętam że właśnie miałeś do czynienia z tą konstrukcją.Blacharka jest zrobiona przez poprzednika,z daleka nie razi w oczy,z bliska mogli się bardziej postarać :lol:

Co do spalania,auto mieści się w 11 litrach z agregatem,co myślę że jest dobrym wynikiem.Jest to wersja na 6-ściu śrubach,z najmocniejszym mostem jaki był dostępny w Transitach.Silnik niestety tylko 80 KM,ale na te dystanse co auto pokonuje,daje radę przy pomocy cierpliwości ze strony kierowcy :mrgreen:

Odnośnie ostatnich dwóch tygodni - Samochód na początku tego tygodnia dostał 4 opony Goodyear'a z odpowiednim indeksem nośności oraz halogeny dalekosiężne.Wczoraj również byłem na wymianie oleju wraz z filtrem.

Zdjęcia z tego tygodnia,gdzie kierownikiem byłem osobiście ja :mrgreen: :

Obrazek

Obrazek

Bonusy dnia dzisiejszego - przeciwmgielne też Wesemki,oraz nowa antena do CB gdyż stara powodowała zwarcie,a wskazówka od miernika chciała wyskoczyć :lol:

Obrazek

Z przygód kończącego się tygodnia,operacja wyciąganie samego Actrosa igoR84 na oblodzonej nawierzchni zakończona niepowodzeniem :lol: Niestety masa wygrała nad dobrymi chęciami z mojej strony jak i Transita :mrgreen:


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :wink:

Autor:  Wilk 09 [ 17 sty 2016, 23:46 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Cytuj:
Co do spalania,auto mieści się w 11 litrach z agregatem,co myślę że jest dobrym wynikiem.Jest to wersja na 6-ściu śrubach,z najmocniejszym mostem jaki był dostępny w Transitach.Silnik niestety tylko 80 KM,ale na te dystanse co auto pokonuje,daje radę przy pomocy cierpliwości ze strony kierowcy :mrgreen:
Spalanie masz bardzo dobre jak z działającym agregatem, taki wynik jest spowodowany dobrym (cierpliwym) kierowcą i specyfiką pracy pełno-pusto, mało jazdy w mieście w godzinach szczytu i max 80-90km/h. Most bardzo dobrze że 6 śrubowy mocny bo to był element awaryjny. Jak będziesz miał trochę czasu to zobacz, czy masz duży luz na wale :?: Przy tej mocy silnika nie powinno być jeszcze problemu. Nie dziwię Ci się że dodałeś halogeny :wink: . Pozdrawiam i życzę wielu bezawaryjnych kilometrów 8) .

Autor:  MaciejOsw [ 15 maja 2016, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Z racji powrotu na duże,no i ogólnego zaniedbania tematu,postanowiłem że wypadałby trochę go odświeżyć :wink:

Wilk 09 jeśli chodzi o wał,zostały wymienione jego podpory,może to tylko moje odczucie,ale po wymianie,auto stało się nawet trochę zrywniejsze, :wink:

Obrazek


Obrazek


Ogólnie co do Forda,auto dalej jest utrzymywane w należytej kondycji,z ciekawostek,dwa miesiące temu rozsypała się stopniowo skrzynia biegów,jednak auto wróciło o własnych siłach z Gdańska.Z zewnątrz zostały zmienione halo,również na dalekosiężne tyle że prostokątne,a to za sprawą tego że pod koniec lutego doszedł młodszy brat spod znaku gwiazdy :mrgreen:


Marka: Mercedes
Model: Sprinter 313
Silnik: 2.2 CDI
Rok produkcji: 2004
Przebieg: 470 000 - ( aktualnie około 490)

Wyposażenie:
* Fotel amortyzowany ISRI
* Wspomaganie kierownicy
* Poduszka powietrzna
* ABS,ASR
* Termograf TransScan
* Agregat chłodniczy Thermo King V300
* Oświetlenie kontenera LED
* CB radio Cobra 19DX
* Halogeny dalekosiężne WESEM


Zabudowa: kontener Kesling,chłodnia (5 palet)

Obsługiwane kierunki: teren całego kraju


Auto kupione od pierwszego właściciela - tak się składa że i znajomego z okolic Częstochowy :wink:.Sprinter generalnie utrzymany w bardzo dobrym stanie technicznym,jak na CDI-ka i przebieg,z racji że nie było dziadowania przez wcześniejszego właściciela.Po zakupie auto zostało oczywiście przygotowane do pokonywania dystansów,wnętrze zostało wyprane,i przywrócone do stanu niemalże fabrycznego.

Mechanicznie,została wymieniona chłodnica na nową, nowy alternator,klocki,cały mechanizm ręcznego,oraz wszystkie filtry i płyny,plus montaż drukarki.

Wizualnie,został odświeżony przedni zderzak,doszły halogeny z Transita,dodatkowe audio,dywanik,ledy w obrysy i postój,ledowe oświetlenie kontenera wewnątrz,oraz tylny zderzak zmienił kolor z paskudnego czarnego na biały,dodatkowo zostało założone tak jak w Transicie dodatkowa lampa robocza do cofania.

Na przyszłość do zrobienia są progi,czyli standard w Mercedesach z tego okresu,oraz chciałbym wypiaskować i odświeżyć również ramę,oczywiście też na biało.

Świeżo po zakupie:
Obrazek

I na chwilę obecną:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wnętrze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Transitowi odeszło trochę wysiłku,co nie znaczy że nie jest eksploatowany,na krótsze trasy :wink: Na przestrzeni trzech miesięcy od użytkowania Sprintera,na pewno mam porównanie jeśli chodzi o koszty użytkowania i części na minus Mercedesa,z pozytywnych aspektów na pewno komfort pracy,dynamikę i spalanie - auto ma typowo "autostradowe" przełożenia,przez co przy spokojnej jeździe potrafi zmieścić się w 10 litrach.

Administratorów proszę o dodanie w nazwie tematu Mercedesa :wink:

Zapraszam do komentowania :wink:

Autor:  kondzio310 [ 16 maja 2016, 14:23 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Pogratulować nowego :D , Miło popatrzeć że firma się rozwija :)

Jak na moje oko to Sprinterek całkiem całkiem utrzymany:twisted: , Rejestracje juz znam wiec trzeba sie bedzie rozglądać :lol:

Bezawaryjnych :D !!!

Autor:  DyrdekHz [ 17 maja 2016, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D,chłodnia Carrier

Wygląda na zdrowego i zadbanego. Z takich zabiegów stylistycznych to spróbuj może jeszcze kupić jakieś czarnidło na zderzak, albo ciemnoszarą farbe w sprayu. To na pewno odmłodzi go jeszcze o parę lat. :)

Autor:  bibor80 [ 17 maja 2016, 23:24 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI

Czernidło zejdzie po deszczu. Ostatnio oglądałem program i opalarką przywracali czerń na wyblakłych plastikach.

Autor:  MaciejOsw [ 18 maja 2016, 14:03 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI

Cytuj:
Pogratulować nowego :D , Miło popatrzeć że firma się rozwija :)

Jak na moje oko to Sprinterek całkiem całkiem utrzymany:twisted: , Rejestracje juz znam wiec trzeba sie bedzie rozglądać :lol:

Bezawaryjnych :D !!!
Dziękuję za miłe słowa,zrobimy kiedy jakiego spota,przy chwili wolnego :mrgreen:
Cytuj:
Wygląda na zdrowego i zadbanego. Z takich zabiegów stylistycznych to spróbuj może jeszcze kupić jakieś czarnidło na zderzak, albo ciemnoszarą farbe w sprayu. To na pewno odmłodzi go jeszcze o parę lat. :)
Dzięki :wink:

Zderzak został już odświeżony,praktycznie po zakupie,właśnie na taki ciemnoszary,wcześniej był wypłowiały.Fakt że i tak już jest trochę przerysany w kilku miejscach,ale o niebo lepiej wygląda po malowaniu.

Pomysł z opalarką słyszałem,ale trzeba zachować ostrożność,coby nie przesadzić z temperaturą,znajomy ostatnio się o tym przekonał,reanimując zderzak przy starym Berlingo z Francji :lol:

Autor:  kondzio310 [ 18 maja 2016, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI

Cytuj:
Dziękuję za miłe słowa,zrobimy kiedy jakiego spota,przy chwili wolnego :mrgreen:
Trzeba by, albo nawet grilla uruchomić, :lol:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/