Do autora tego tematu mam pytanie, pracujesz na solowej wywrotce dwa lata (jak napisałeś), a zadajesz pytania jak byś nigdy nie miał do czynienia z transportem w budownictwie
Wniosek wyciągam po tym pytaniu:
Cytuj:
W zimie az taki przestoj na tego typu sprzecie ? Chodzi mi o prace glownie typu betoniarnia jakies skladowisko kruszyw, nie mam na mysli tutaj pracy przy budowach, chociaz... ale wiekszy nacisk chcialem polozyc na wczesniej wspomniane firmy...
Jeśli się mylę to mnie popraw.
Odnośnie Twoich pytań:
Cytuj:
Chcialbym sie dowiedziec jakie stawki obowiazuja na takich zetawach ? Duzo wieksze oraz lepsze niz na solowce ?
Z tym jest różnie i zależy od przewoźnika, ale na start nie liczył bym na kokosy (o ile znajdziesz pracę na wanienkach w koło komina, ta praca jest dość mocno obstawiana przez starszych kierowców). Stawki od 2 tyś do 4 tyś. mówimy o woj. Małopolskim na miesiąc. Odnośnie systemów płatności to stawkę godzinową ciężko trafić, najczęściej od ilości kursów, a dokładnie zależy od widzi misie pryncypała.
Cytuj:
Takze chcialbym sie dowiedziec czy praca na tego typu samochodach jest dobra dla czlowieka ktory rozpoczyna przygode z naczepami/przyczepami
Praca jak każda. Jeśli szukasz usilnie na miejscu pracy możesz też spróbować w dystrybucji.
Cytuj:
Betoniarnia, kruszywo, ale nie budowa. Ahaaa, to co ty w tej betoniarni woził będziesz?? Bułki??
Kolego Ukasz da się jeździć w ten sposób w przewozach kruszywa na potrzeby własne betoniarni, o ile betoniarnia będzie posiadać własny tabor lub korzysta z transportu zewnętrznego na stałą obsługę. Wtedy teoretycznie na budowy nie jeździsz, tylko na stałych kółkach żwirownia (kamieniołom)-betoniarnia, a w praktyce to różnie bywa.
_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09
.