wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Volvo FH4 500 + Faymonville http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=48217 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | filippo [ 19 lis 2018, 12:35 ] |
Tytuł: | Volvo FH4 500 + Faymonville |
Marka: Volvo FH4 Silnik: 500KM Euro 6 Rok produkcji: 2016 (Styczeń) Przebieg: 300xxxkm Wyposażenie: - Kabina Globetrotter XL - Schowek na rękawice z lewej strony - Tapicerka szara (welurowe fotele w kolorze szarym, dywaniki grafitowe z szarym obszyciem, - Podświetlany glob - 2 łóżka (górne szerokie z siatką, dolne łamane w pozycję półsiedzącą) - Schowki nad łóżkiem górnym - Elektryczny szyberdach - Elektryczna roleta przeciwsłoneczna - Skórzana kierownica ustawiana w trzech płaszczyznach - Dwa pneumatyczne fotele - Fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią trzech ustawień - Czujnik dymu - ABS, ASR, TCS - VAS - Volvo Action Service (24h pomoc drogowa) - DAS - Driver Attention System - system monitorowania reakcji kierowcy - Czujnik Martwego Pola - Układ monitorowania pasa ruchu - Wspomaganie ruszania pod górę - Sterowanie pneumatyką przedniej osi klawiszem na konsoli - Hamulec przeciwnajazdowy - Skrzynia biegów I-Shift - System I-see + inteligentny tempomat z funkcją ECO - Przednie lampy ksenonowe - Tylne lampy diodowe - Klimatyzacja normalna i postojowa - Elektryczne szyby - Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka - Czujnik deszczu - Czujnik zmierzchowy świateł - Hamulec VEB - 2 zbiorniki paliwa (łącznie 800l) - Zbiornik AdBlue 60l - Webasto - Centralny zamek z pilotem - CB Radio President Grant II - Radio USB/AUX/Bluetooth - Tachograf z funkcją automatycznego sczytywania danych z karty kierowcy - TachoTimer - zegar liczący czas (do podjazdów "skokami") - System Dynafleet - Tylny panel sterowania - Lodówka - Zawieszenie przód/tył poduszki - Zawieszenie kabiny przód sprężyny/tył poduszki - Blokada mostu - Zestaw TV z anteną do odbioru kanałów cyfrowych - Sygnały pneumatyczne Headley - Koguty - Sygnały cofania - Felgi ze stopów lekkich Alcoa Naczepa: Marka: Faymonville MAX Rok produkcji: 2016 Wyposażenie: system rozciągania (+7m), ostatnia oś skrętna, tablice dodatkowe do oznakowania ładunków ponadgabarytowych z mocowaniami do "kogutów", kłonice, trzy skrzynki narzędziowe, dwie opony zapasowe, fartuch zderzakowy, komplet pasów, komplet narożników, komplet łańcuchów, bagażnik rowerowy (DIY), rower System: Wyjazdy i zjazdy zawsze z/do Polski, system 3/1 ale modyfikowalny w ramach potrzeb/zleceń (brak skoczków - ja w domu, auto stoi). Ładunki: Ponadgabarytowe i wszystkie inne, możliwe do załadowania na platformę. Kierunki: Cała Europa ale głównie Niemcy, Szwajcaria, Be-Ne-Lux, Francja. Można mnie śledzić na bieżąco - https://www.facebook.com/filippo1618/ |
Autor: | DEMON [ 19 lis 2018, 22:43 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Jak wrazenia pod gabarytami ??:) Wolisz dlugo czy szeroko ??;) |
Autor: | filippo [ 20 lis 2018, 0:26 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Cytuj:
Jak wrazenia pod gabarytami ??:) Wolisz dlugo czy szeroko ??;)
Ogólnie to wolę i żałuję że dopiero teraz tu trafiłem.
|
Autor: | Długi [ 20 lis 2018, 0:30 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Ładne. Pamiętaj, że Iwona B też tak zaczynała. Kanada czeka ! :d |
Autor: | filippo [ 20 lis 2018, 10:08 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Cytuj:
Ładne. Pamiętaj, że Iwona B też tak zaczynała. Kanada czeka ! :d
My od wiatraków to z daleka i nie zanosi się żeby było inaczej bo mówi się że ten temat już jest raczej na wykończeniu bo branża przestawia się na farmy morskie i ogniwa fotowoltaiczne. Boom się skończył ale są firmy które będą to dalej robiły jak ta do której rzeczona wróciła.Kanada owszem bardzo mi się podoba i chętnie bym tam pojechał ale czy do pracy? |
Autor: | Bauer [ 20 lis 2018, 10:16 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Ten stary Opel to na terminalu w Bazylei co nie? A to ostatnie zdjęcie to nie jest czasem ze Szwajcarii z parkingu przed przełęczą San Bernardino na A13? Niech współpraca w nowej firmie się układa. |
Autor: | filippo [ 20 lis 2018, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Cytuj:
Ten stary Opel to na terminalu w Bazylei co nie? A to ostatnie zdjęcie to nie jest czasem ze Szwajcarii z parkingu przed przełęczą San Bernardino na A13?
Opel istotnie sfotografowany na terminalu w Bazylea/Weil nad Renem a należał do jednego z celników. Miał bardzo ładną welurową tapicerkę w kolorze brązowym.Niech współpraca w nowej firmie się układa. Ostatnie zdjęcie zrobiono w austriackich Alpach w okolicy miejscowości Hochgurgl dokąd zawiozłem zbiorniki na paliwo z Bydgoszczy. Jechałem jeszcze wyżej |
Autor: | RAFUS [ 20 lis 2018, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Kurła, ale się tych gabaryciorzy teraz robi na forum. Ładny sprzecik, aż szkoda czasem wjechać nim na budowę... Ale na zagramanicy to pewnie lepiej wszystko przyszykowane niż na krajowym podwórku. A te fotkę z łoplem to już na fejsbukach widziałem w pewnej grupie. |
Autor: | filippo [ 20 lis 2018, 23:16 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Cytuj:
Kurła, ale się tych gabaryciorzy teraz robi na forum.
Nudzi się z czasem plandeka czy chłodnia a tu ciekawsza praca. Ładny sprzecik, aż szkoda czasem wjechać nim na budowę... Ale na zagramanicy to pewnie lepiej wszystko przyszykowane niż na krajowym podwórku. A te fotkę z łoplem to już na fejsbukach widziałem w pewnej grupie. Fota z Oplem dobra to lansuję ją Z tym wjeżdżaniem to fakt. Ten przedni chlapacz już trzeci raz urwałem. |
Autor: | Luka [ 20 lis 2018, 23:30 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Jak działa ten przycisk, jakie ma funkcję? "Sterowanie pneumatyką przedniej osi klawiszem na konsoli" To na zastępować klasycznego pilota? Czemu tylko sterownie przedniej osi? Ile ważyły te zbiorniki na paliwo? |
Autor: | RAFUS [ 21 lis 2018, 12:12 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Obstawiam dwie opcje z tym klawiszem. Normalnie w poziomie i można pstryknąć w dol albo gore i tak tez zachowa sie zawieszenie - uniesie/opusci. Mialem taki klawisz w eRce poza standardowym pilotem. Albo druga ocja dusi plus i sie unosi, minus opuszcza a na komputerze wyświetla procentowo odchylenie od poziomu. Tak mial mój ziomek w nowszej kani. |
Autor: | filippo [ 21 lis 2018, 23:16 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH4 500 + Faymonville |
Cytuj:
Jak działa ten przycisk, jakie ma funkcję?
Tak jak pisze Rafus. Normalne położenie klawisza to wypoziomowane i można pstryknąć w dół lub górę."Sterowanie pneumatyką przedniej osi klawiszem na konsoli" To na zastępować klasycznego pilota? Czemu tylko sterownie przedniej osi? Ile ważyły te zbiorniki na paliwo? Służy to do szybkiego (trwa to około dwóch sekund) opuszczenia lub podniesienia tylko przedniej osi, gdy wjeżdża się w teren który tego wymaga. Po to żeby nie uszkodzić zderzaka czy jak w moim przypadku nie urwać po raz kolejny chlapacza Pilot też jest i jest w nim opcja sterowania przednią oraz tylną osią ale i obiema na raz również. Zbiorniki ważyły łącznie 14t. Mniejszy 6t a większy 8t. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |