Nie czytałem ostatecznej wersji, przejrzałem z 2-3 miesiące temu i tyle wniosków miałem :
- w podwójnej obsadzie, drugi kierowca nie asystując w prowadzeniu pojazdu normalnie kręci pauzę (45minut)
- będzie można skracać pauzy weekendowe pod rząd, ale tylko poza krajem siedziby pracodawcy i krajem zamieszkania kierowcy
- pauzy 45H w aucie są kompletnie już zakazane
- co 4 tygodnie to ma kierowca wrócić do kraju siedziby pracodawcy/swojego zameldowania
- w ciągu 3 lat od wprowadzenia pakietu, trzeba będzie wymienić tacho na to z gps-em jeżeli ma się starsze
Rejestracja:28 wrz 2010, 11:55 Posty: 3324
Lokalizacja: eu
Cytuj:
i co z tego zrozumiał.
Na stronie Filipa jest artykuł (niejeden nawet), i tam jest odnośnik do innej strony gdzie wg mnie w przystępny sposób wytłumaczyli zmiany jakie nas czekają.
Rejestracja:28 wrz 2010, 11:55 Posty: 3324
Lokalizacja: eu
Parafrazując tekst z "Testosteronu", to przepisy i tak były skomplikowane. Teraz to jak plan Wilczego Szańca rysowany połamaną kredką przez dziecko z autyzmem.
Jestem przekonany, że czas pracy i odstępstwa da się spisać na jednej kartce A4, ale to byłoby zbyt proste dla tych z fotelików UE.
Tak na marginesie. Zachodnie kraje walczą tak o ten pakiet. Ale to raczej takie Niemcy, Holandia, Belgia królują pod względem zakładania firm w krajach Europy Wschodniej i Południowej.
Mieszkanie w bułgarskim lub słowackim bloku, aby tylko adres był.
I tak nagle bez walki oddają pole?
A po co to spisywać, upraszczać, spisywać na 1 kartce A4.
Szofery na parkingu i tak stworzą swoją wersję, interpretację. Idę o zakład że i tak żaden z nich nie poświęci tej kartce A4 kilku minut na zapoznanie się.
A wersja obowiązująca będzie tego, kto najgłośniej drze ryja. Reszta te głupoty w mig pochwyci, ze dwa półgodzinne korki na autobanie, i ganc ojropa pozna nowy pakiet mobilności .
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
w sprawie tachografów rozmawiałem z serwisem - twierdzą że tyczy sie to międzynarodówki, ale jak zawsze muszą poczekać na wykładnię.
jak dobrze pamiętam przy wprowadzaniu tachografów elektronicznych miały bezpowrotnie zniknąć tarczki i co jeżdżą do dzisiaj bo sie okazało że musi wszystko totalnie ulec zniszczeniu wtedy trzeba urządzenie wymienić na nowe.
duża część kierowców będzie nagminnie stosować przedłużenia "na dojazd do bazy".
to że takie dokumenty powinny być wydawane jako tekst jednolity to prawda ale tam pewnie rodzimi spece od legislacji działają wiec wszystko jest możliwe.
wersja polska wcale nie musi byc tożsama z wersja oryginalną - w przeszłości były przypadki dowolnego tłumaczenia nie mające nic wspólnego z oryginałem.
przyznam się że przeczytałem 2 razy i niewiele zapamiętałem więc chyba jeszcze muszę poczytać, a wykładnie napisane przez krajowych speców od pozwów .......... też nie zawsze są poprawne w dużej mierze są zależne kto za to płaci i czego oczekuje.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 39 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę