Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 cze 2021, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 cze 2021, 22:36
Posty: 1
Samochód: Setra

Witam Panowie . Jestem tu nowy wiec z góry przepraszam za wszystkie błędy . Mam pytanie odnośnie silnika w moim autobusie Setra 416 GTHD . Silnik mercedesa Axor om 457 ŁA 2005 R przebieg na około milion dwieście tysięcy ( silnik nadal mocny i zrywany , nie kopcił wcześniej , ładnie palił). Po dłuższych postojach związanych z koroawirusem zaczęły się dziać niepokojące problemy mianowicie po przejechaniu około 200 km przy wysokich temperaturach silnik wyrzucił mi olej przez bagnet ( około 2 litry ) oraz kopcił z wydechu na siwo kolega podpowiedział ze przyczyna może być zatkana odma silnika ale rozebraliśmy ja i była trochę brudna ale raczej nie to było przyczyna. Dodatkowo Dzisiaj jadąc na krótkim odcinku wywalił błąd i chodził na 3 tłoki . Po
Wpięciu pod komputer okazało się ze odwód powrotny pompy jednosekcyjnej w rzędzie 1 ma przerwę oraz pompa cylindra 1 2 3 nie
Otwiera się . Co może być przyczyna ? Gdzie szukać ? Proszę o jakieś podpowiedzi . Z góry wam
Dzięki i pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: