Witam, jestem przed wyborem zakupu scani R620 z Francji 4x2 2009 rok. Tylko ma problem po odpaleniu kapie ropa z kolektora wiadomo co to może być?
Poza tym po około dwoch msc stania ładnie zapaliła pracowała równo i po dodawaniu gazu nie dymiła.
Tutaj fotka
Możliwe że oringi w listwie paliwowej stwardniały i puszczają. Często zaczyna cieknąć zimową porą jak spadnie temperatura. Trzeba by najpierw zlokalizować dokładnie gdzie cieknie.
Nic nie widać na zdjęciu, ciężko powiedzieć, ale też miałem tak, że kilka lat temu pewnego pięknego, zimowego poranka zaczęło się z dnia na dzień lać jak z durszlaka. Podkładki pod wtryskami/myszka-miki/bałwanki - różnie na to mówią, bo tam były bodaj 2 rodzaje podkładek.
Listwa aluminiowa w której znajduje się paliwo. Później przez kanał w głowicy dostaje się do pompowtrysku.
Nie ma czego się bać.do wywalenia kolektory dolotowe i jest ładny dostęp do listew paliwowych.
Jest jak napisał Wojtas, trzeba najpierw odkręcić kolektory ssące a żeby był dostęp listew aluminiowych / paliwowych albo kolektorów paliwowych, zależy jak to nazywa (fachowa nazwa to kolektor)
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę