wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Scania P 270 DB6x2/4HNA http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=532 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ROTRANS [ 28 lut 2005, 20:50 ] |
Tytuł: | Scania P 270 DB6x2/4HNA |
Scania P 270 DB6x2/4HNA Najnowszy silnik, który Scania po raz pierwszy zademonstrowała we wrześniu 2004 r., jest dziełem modularyzacji, czyli wykorzystywania tych samych części do produkcji różnych jednostek. Przynosi to korzyści producentowi, a biorąc pod uwagę koszty serwisowania - nabywcy. Pięciocylindrowy DC9 odziedziczył najbardziej odpowiedzialne części silnika, tj.: głowicę, zawory, tłoki i korbowody od swych mocniejszych odmian, których moc dochodzi do 420 KM (70 KM/cylinder) w wersji Euro-3. 270 KM testowej Scanii, czyli 54 KM/cylinder, zapowiada więc długą żywotność i umiarkowany apetyt na paliwo. en ostatni parametr sprawdziliśmy w specjalnym teście podwozia P 270 DB6x2/4HNA z zabudową do wywozu śmieci. Nietypowy jak na nasze testy pojazd ma szansę zwrócić na siebie uwagę rynku samochodów specjalnych - sektor dystrybucyjny do 18 t chyba już się ustabilizował. Trochę odpowiedzialności za niewiele sprzedanych "solówek" ponosi Scania Polska, bo produkt posiada wszelkie predyspozycje do obcowania z konkurencją. Test śmieciarki przeprowadziliśmy na jednym z rejonów obsługiwanych przez krakowskie MPO. Polegał on głównie na pomiarach zużycia paliwa, choć inne spostrzeżenia dokonane przy temperaturze -23°C dostarczyły równie interesujących informacji. |
Autor: | radzik [ 29 sie 2008, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA |
Koledzy ,czy to prawda że większość Scanii Serii P są to wywrotki? |
Autor: | Rowik [ 29 sie 2008, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA |
Tak kolego . Serie P głownie znajdują zastosowanie w ruchu lokanym np: pojzdów komulanych czy to budowlanych, w tym również "wywrotek" choć niewiem czy w większym naciusku. |
Autor: | DamLen [ 29 sie 2008, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA |
Ale to nie Scania decyduje o tym jaką zabudowę ma mieć pojazd, tylko jego nabywca. P jest lżejsza od R, dlatego na nią najczęściej montuje się kipry aby zwiększyć ładowność. |
Autor: | kkabumm [ 30 sie 2008, 1:06 ] |
Tytuł: | Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA |
no niewiem czy tak więkoszośc Scanii serii P to wywrotki owszem jeździ ich dużo ale zwróćcie też uwagę ile jeździ takich Scanii pod izotermami czy chłodniami w takich firmach jak POLO MARKET, Biedronka czy inne plandek teraz też już dużo takcih widuje myślę że seria P z kabiną sypialną jest idealna dla jednego kierowcy na transport krajowy pozdrawiam |
Autor: | Rowik [ 30 sie 2008, 12:33 ] |
Tytuł: | Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA |
Tak dokładnie auta te zastosowania nie znajdują w długich, międzynarodowych trasach. Wykorzystuje się je(tak jak napisałem) w ruchu lokalnym choć o tym decyduje jej nabywca tak jak napisał DamianLenin. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |