Koledzy pomocy...
Chodzi mi po głowie kupna autka Renaulta Premium 250KM.
Prosze napiszcie, czy są to dobre autka, czy sie psują, albo dajcie mi jakiś link do strony gdzie mogę się o nich czegoś więcej dowiedzieć.
Ja chciałbym kupić solówkę o Masie całkowitej 16t. i z silnikiem o mocy 250KM, ładowność tego autka to 10t., czy można trochę przeładować takie autko, jeżeli ma ono tylko 1 oś z tyłu. Auto pracowało by w spedycji i jeździło na lini ok.400km dziennie.
Jakie jest spalanie w takim aucie, czy to auto ma zwykły turbodiesel, czy są to już pompowtryskiwacze.
Proszę o jakiekolwiek informacje odnośnie tgo modelu Renaulata.
Pozdrowianka
Kolego Klimas: My a dokładniej mówiąc mój tata posiada takie auto. Jest to rocznik 99, 260KM, dwie osie, ma teraz 460 000 przebiegu, autko posiadamy od nowości. Zabudowa to izoterma. Wersja z niska kabiną sypialną. A więc w odpowiedzi na twoje pytania: premiumka w naszym wypadku jest super autem i mówie to całkowicie obiektywnie, serwisy oczywiście zawsze przeprowadzamy w autoryzowanych serwisach w naszym przypadku Skoczów Retos, serwis bardzo profesjonalny i rzetelnie wykonujący swoja pracę. Poważnych napraw prawie nie mieliśmy oczywiście jeżeli wszytsko wymienia sie w miare regularnie, aczkolwiek płyn chłodniczy mamy od nowości i nic sie nie dzieje, ale oczywiscie musimy go wymienic bo jest to niebezpieczne szczególnie w zimie. Ostatnio pojawił sie problem z tłumikiem który naprawilismy kosztem 100zł, oraz z zawieszeniem i koncówkami drążka sterowniczego niestety jest to jednak normalne na naszych drogach. Inne materialy zużywające sie czyli płyny, hamulce, opony itp. wytrzymały bardzo długo np. przednie ogumienie zmieniliśmy dopiero po 450 000 a hamulce około 400 000. Pojazd według obecnych przepisów ma ładownośc 18t poniewaz podniesiono nacisk na oś napędzaną, oczywiście czasmami można go przeładowac o 2 tony, ale wiadomo ze 10 ton za dużo może miec problemy. Silnik to pompowtryskiwacze, turbodiesel, intercooler, jest on dosyć żwawy a spala około 23 litrów. W naszym modelu zepsuł sie także elektroniczny ogranicznik predkosci więc może jechac nawet 125km/h ale nie radze tego praktykowac bo jest to oczywiście niebezpieczne i nieodpowiedzialne. Oczywiście w niskiej kabinie nie jest to auto do ciagłego spania gdyż jest to strasznie niewygodne, ale w razie czego zawsze można sie zdrzemnąć. Ogólnie rzecz biorąc jeśli pojazd jest w miare zadbany, serwiosowany z niezbyt dużym przebiegiem jest naprawde godny polecenia, osobiście nie możemy na niego powiedziec złego słowa, myślę że to dobra ciężarówka na poczatęk. Jężeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania pisz spytam sie ojca i mam nadzieje że ci pomogę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 55 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę