wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
"Poczatek" w firmach ze Szczecina ... http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5691 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Thomsen [ 27 gru 2006, 15:42 ] |
Tytuł: | "Poczatek" w firmach ze Szczecina ... |
Zauważyłem że, jest tu cała masa ludzi "z branży" z rejonu Szczecina ... no i głównie do Was piszę ... W lutym [jak dobrze pójdzie] odbieram prawko na "CE" ... no i zaczyna się problem gdzie pójść, bez doświadczenia ?? Jest cała masa firm: Cargo69, U.S.P., WPTrans, Bistrans, Miratrans, Elcon ... na każdej stronie, tak się pięknie rozpisują ... ale "wróbelki ćwierkają" że, ta ma jakieś weksle, ta ma zmniejszone limity na paliwo, ta nie ma ładunków, w tej tarczki za okno ... wiadomo że nie ma firmy idealnej, w której będę co tydzień w domu i 4 tys. PLN w kieszeni ... no ale jakaś "na start" to się chyba znajdzie ... teraz już nie będzie działalności, więc kilka firm się "pootwierało" ... no i pytanie do Was: "Która firma, nadaję się w miarę, jako START dla młodego kierowcy ??" Dzięki wielkie za pomoc ... szerokości i pełnych baków w 2007r .. !! |
Autor: | wojtekkoniu [ 27 gru 2006, 16:17 ] |
Tytuł: | |
U.S.P solidna firma, wypłata zawsze na czas ale nie wiem czy biorą bez doświadczenia. WPtrans jeżdzą młodzi w podwójnnych ale z tego co słyszałem szef kombinuje na każdym kroku aby wypłate okroić. Temat Elconu był poruszany. Spotkalem negatywane opinie o Cargo69 ale to bylo jakis czas temu, może się poprawiło. |
Autor: | Pazdz [ 27 gru 2006, 16:20 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem, co można polecić. Ale większość firm ze Szczecina przechodzi na umowy o pracę. Co do ELCONu, to firma chyba się ocknęła ze snu, w który zapadła w 2005 roku i zobaczyła, że wcale ta rewolucja na dobre nie wyszła... Jeden z przykładów, to porponowanie starym kierowcom (tym, którzy odeszli X czas temu) posady i "chyba" (bo nie znam szczegółów) lepszych warunków pracy. Nikt za ciebie nie będzie szukał pracy. Musisz po prostu podzwonic, pojeździć po firmach, dowiedzieć się co kto prponuje i wtedy przekalkulowac, gdzie bedzie pasowało. |
Autor: | SIOJU [ 27 gru 2006, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Kolego powiem ci tak : na początku zazwyczaj jest tak, że frycowe zawsze zapłacisz jako nowicjusz. Embarans jest tylko w tym, żeby trwało to jak najkrócej. Jeśli trafisz do w miarę dobrej firmy to pewnie w niej pojeździsz sporo czasu, jak do kiepskiej to szybko z niej uciekniesz. Będziesz maił jednak ten duży plus, że już będziesz miał trochę doświadczenia, a wtedy o wiele łatwiej o pracę w porządnej firmie. |
Autor: | mobilek07 [ 27 gru 2006, 20:37 ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnie, to powinieneś pójśc tam gdzie cię przyjmą. Wiadomo, że może to byc nie najwspanialsza firma, szef któy będzie do ciebie dzwoni w trasie i opierniczac cię bo mu żona niedobre śniadanie zrobiła ale najważniejsze jest to abyś nabrał doświadczenia. Jak juz je zdobędziesz(nie wiem ile ci to potrwa czasu) w tedy nawet i na kolanach będą cie prosic żebyś przyszedł do nich do roboty(tnz. do firm do których będziesz chciał startowa) A co do firm, to jakbyś zrobił ADRy to na Orlen mógłbyś pójśc. Chyba że ADRy to nie dla ciebie... |
Autor: | Thomsen [ 28 gru 2006, 0:17 ] |
Tytuł: | |
to że "frycowe" zapłacę to wiem ... nikt mnie na "świeżo" nie przyjmie bez jakieś straty dla mnie [pensja mniejsza, na start bez własnego auta, podwójna obsada] no ale z tym się liczyłem ... na pewno jak zdam już "CE" zacznę jeździć na poważnie po firmach, sprawdzać informacje z forum, pytać, liczyć, kalkulować ... bo tak jak napisał kolega Pazdz "nikt za mnie pracy nie znajdzie" ... po prostu chciałem się dowiedzieć, gdzie warto iść spróbować się zahaczyć, a gdzie można sobie od razu odpuścić - bo wielka lipa jest ... a dla kolegi mobilka07: podstawowe ADRy zrobię na 100%, a kurs pracy na cysternach - na razie jakoś mnie nie kręci ... a co później - zobaczymy ... dzieki za tą podpowiedź z Orlenem - może się komuś przyda ... |
Autor: | Edler [ 28 gru 2006, 14:59 ] |
Tytuł: | |
a jesli jeździmy tandemem z przyczepą ze skręcanym dyszlem? To łamie sie w 2 miejscach? To inna bajka, ale wydaje mi się ze tandemy sa chyba nawet wygodniejsze,tylko dłuzesz o 2 metry. |
Autor: | Tajny [ 28 gru 2006, 15:54 ] |
Tytuł: | |
Ja powiem kolego tak "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma..." Ja jestem takiego zdania, gdzieś zacząć, nabrać praktyki i można szukać lepszej pracy, a zacząć można wszędzie... |
Autor: | Thomsen [ 28 gru 2006, 16:18 ] |
Tytuł: | |
to co kolega Tajnynapisał też popieram ... tylko że, po co zaczynać od razu w jakimś bagnie, gdzie za wszystko się zbiera ... można spróbować gdzieś gdzie jest lepiej - stąd cały ten temat ... |
Autor: | emil [ 28 gru 2006, 17:26 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a jesli jeździmy tandemem z przyczepą ze skręcanym dyszlem? To łamie sie w 2 miejscach? To inna bajka, ale wydaje mi się ze tandemy sa chyba nawet wygodniejsze,tylko dłuzesz o 2 metry.
Są wogóle takie tandemy??Tandem ma zazwyczaj sztywny dyszel. Prawdziwa jazda zaczyna się dopiero jak ciągniesz, a dokładnie jak cofasz z prawdziwą przyczepą z osią skrętna. Cofanie tandemem to pikuś w porównaniu z tym. Taką przyczepą cofa się trudniej niż z naczepą bądź tandemem razem wziętymi, a współczuje jak podczepią komuś krótką przyczepę lub wąską. |
Autor: | Thomsen [ 28 gru 2006, 19:27 ] |
Tytuł: | |
jeszcze cała masa przyczep ze ruchomymi dyszlami jeździ ... pomijając te od Starów i Jelczów [które też można spotkać na drogach], ruchome dyszle ma większa część firm wożących np. żywiec do skupów ... małe kółeczka na ruchomym dyszlu ... |
Autor: | Mpas [ 30 gru 2006, 22:29 ] |
Tytuł: | |
Koledzy co do elconu to żadnych wiekszych zmian 0.33 gr za km i 20zł za dzien obsłógi tech (sprzątanie itp.) tak bedzie od nowego roku i dodam ze dzialalnosc gospodarcza zostaje tylko umowa zostala poprawiona tak aby mozna było obejsc zmiany w ustawie o samozatrudnieniu. Z tego co wiem to juz sa kierowcy ktorzy nie chca podpisac nowej umowy i prawdopodobnie odejda wiec szansa dla kolejnych.Pozdrawiam [ Dodano: Sob, 30.12.2006, 21:32 ] chciałbym jeszcze zapytać czy ktoś z Was wie cos na temat Macsped-u, gdzie jeżdza i w jakim systemie |
Autor: | !Kom@r! [ 30 gru 2006, 23:26 ] |
Tytuł: | |
Tak szczerz to ja radze forme U.S.P dużo o niej słyszałem dobrego , ale jest problem czy przyjmują kierowców bez doświadczenia w tym jest największy problem |
Autor: | mobilek07 [ 31 gru 2006, 0:40 ] |
Tytuł: | |
A słyszeliście coś na temat TOTALSPEDU?? Ja słyszałem że to dobra mała firma, tabor to tylko Renie(Magnum i Premium). Kierunki to Europa Zacodnia. A co do WP Trans to lepiej sie nie pakowac. A USP to porządna kasa i ładny tabor, tylko że(tak tylko słyszałem) szef zobaczy że się obijasz na bazie to ci zwasze znajdzie jakąś traskę. |
Autor: | wojtekkoniu [ 31 gru 2006, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Ja spotkałem się z dobrymi opiniami na temat szefa USP. Masz racje potrafi krzyknąć na kierowce jeśli potrzeba. Kasa zawsze jest na czas tzn. 10-tego. P.S Jeden z najstarszych kierowców stażem odszedł pracować do Szwecji. Wrócił po 2. tygodniach i dostał nowego Actrosa prosto z salonu. Zły szef? |
Autor: | mobilek07 [ 31 gru 2006, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli miał największy staż to nie dziwię się czemu dostał najnowszą brykę... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |