hmmm wszystko wzakuje na to ze najprawdopodobniej masz luzy na łozysku i odczuwasz to najbardziej na dziurach robi sie za duza "sczelina powietrzna" a czujnik dopchaj maxymatnie jak sie da tylko delikatnie mozesz np lekko puknac mlodtkiem przez jakies drewno
luzy osuna go jak ma byc
a powiedz jak ci sie blad wlaczy to swieci az do momentu ponownego wyłaczenia i właczenia zapłonu?
[ Dodano: Pią, 22.12.2006, 14:05 ]
hmm nie przeczytalem pierwszego tematu;) a powic patrzyles moze na sam wieniec biegunowy czy nie jest czasem zabrudzony? najprawdopodbniej wlasnie masz luzy nałożysku blad i tak sie nie kasuje - zostaje w pamieci ale sam ABS uzbraja sie po przekreceniu zapłony wszystko sprawdza ale dopiero z czujników moze szczytac po przekroczeniu predkosci 7 km/h dlatego dopiero wtedy blad ci wyskakuje co na elimiuje przerwe na kablu sprawdz jeszcze ten wieniec biegunowy (koło zebate) pozdrawiam